برنامه Google Home ویژگی‌های مخفی جدیدی دریافت می‌کند – در اینجا نحوه امتحان کردن آنها آورده شده است

Google Home همچنین یک نماد زنگ اعلان را به برنامه اضافه می کند که با ضربه زدن روی آن، فید Inbox که قبلا ذکر شد باز می شود. گزارش های دیگر بیان می کنند (در برگه جدید باز می شود)، “که با همه حساب ها”، اساساً برگه Activity قدیمی است زیرا رویدادهای اخیر را در یک خانه هوشمند نمایش می دهد. در مورد اینکه نماد زنگ در کجا قرار خواهد گرفت، سردرگمی وجود دارد. به نظر می رسد بستگی به نسخه Google Home شما دارد. نسخه 3.0 نماد ساعت فعالیت در نوار پایین را به زنگ تغییر می‌دهد، در حالی که نسخه‌ای که از پیش‌نمایش عمومی Google Home دریافت می‌کنید آن را در کنار عکس نمایه قرار می‌دهد.

گزارشی از 9to5 گوگل (در برگه جدید باز می شود) توانست تأیید کند که اکنون کاملاً کاربردی است. با این حال، قابلیت استفاده آن هنوز محدود است. همان گزارش اشاره می کند که این ابزار فقط با چند برند کار می کند. یعنی Tailwind و Nexx. از آنجایی که گوگل هنوز به‌روزرسانی را به‌طور رسمی اعلام نکرده است، حداقل در زمان نوشتن این مقاله، منبع رسمی فهرستی از تمام محصولات پشتیبانی‌شده وجود ندارد.

در حال آزمایش

از Google پرسیدیم که آیا می‌توانند فهرستی از مارک‌های درب گاراژ هوشمند که با کلید جدید کار می‌کنند و اینکه چه زمانی مردم می‌توانند فید Inbox را انتظار داشته باشند به ما ارائه دهد. این داستان با پاسخ گوگل به روز خواهد شد.



منبع

علاوه بر این ویژگی ها، این شرکت در حال حاضر روی طراحی مجدد ابزار نورپردازی Google Home کار می کند. به جای داشتن یک انتخاب از پیش تعریف شده، روزی برنامه یک نوار لغزنده دایره ای خواهد داشت که به کاربران راه بهتری برای رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید (در برگه جدید باز می شود). یک نوار لغزنده دما نیز برای افرادی که خواهان رنگ گرمتر یا سردتر هستند اضافه خواهد شد. حلقه روشنایی در حال تغییر است به شکل قرص مانند که، همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، به عنوان یک نوار لغزنده برای کنترل دانه ای بیشتر عمل می کند.

بخوان  پهپاد نظامی آمریکا پس از ۹۰۸ روز پرواز فرود آمد

ابزارهای روشنایی بازطراحی شده در دسترس عموم نیستند زیرا تنها بخشی از آن هستند غذای سگ (در برگه جدید باز می شود) نسخه Google Home این یک نام بسیار عجیب برای یک ساخت است، اما اساساً به این معنی است که طراحی مجدد در حال حاضر در داخل آزمایش می شود.

برای آزمایش این ویژگی ها، باید دانلود کنید Google Home نسخه 3.0 از فروشگاه Play (در برگه جدید باز می شود). شما همچنین می توانید وارد برنامه پیش نمایش عمومی Google Home شوید (در برگه جدید باز می شود) برای امتحان کردن ابزارها در صورتی که پس از نصب ظاهر نشدند. برای عضویت، برنامه Google Home را باز کنید، به منوی تنظیمات بروید و پیش‌نمایش عمومی را در قسمت عمومی انتخاب کنید. روی Request Invite ضربه بزنید و شرکت برای شما دعوت نامه ای برای نصب نسخه بتا برنامه ارسال می کند. در هر زمان می توانید برنامه را ترک کنید.