بهترین ویژگی جدید ویندوز 11 فقط برای دارندگان گوشی های سامسونگ خواهد بود


ویندوز 11 دارای یک ویژگی جدید بسیار خوب است که به شما امکان می دهد رایانه شخصی خود را به راحتی به تلفن همراه وصل کنید و دومی به عنوان یک نقطه اتصال Wi-Fi عمل می کند، اگرچه این عملکرد در حال حاضر در مرحله آزمایش است و فقط با گوشی های هوشمند سامسونگ کار می کند.

امکان دسترسی فوری به هات اسپات تلفن شما توسط برنامه Phone Link (که قبلاً تلفن شما نامیده می شد) تسهیل می شود و در پیش نمایش بیلد 25231 در Dev Channel (کانال آزمایش اولیه برای Windows Insiders) معرفی شده است.

Hotspot فوری به این معنی است که می‌توانید خیلی سریع فقط با کلیک کردن بر روی یک دکمه – با فرض اینکه دستگاه در محدوده است – به نقطه اتصال گوشی خود متصل شوید، بدون اینکه مجبور باشید تلفن خود را لمس کنید یا با تنظیمات هات اسپات، تایپ کردن گذرواژه‌ها و غیره را به هم بزنید.

هات اسپات فوری ویندوز 11

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

همانطور که گفته شد، شما به یک دستگاه سامسونگ نیاز دارید – با استفاده از One UI 4.1.1+ به طور دقیق – و کامپیوتر شما باید از بلوتوث پشتیبانی کند. البته باید پیش‌نمایش بیلد 25231 ویندوز 11 را نیز اجرا کنید و نسخه دسکتاپ Phone Link نسخه 1.22082.111.0 (یا بهتر) را داشته باشید.



منبع