به‌روزرسانی‌های تیم‌های مایکروسافت در آستانه کاهش دردسر هستند

فرآیند نصب دستی نسخه جدید تیم های مایکروسافت به لطف یک به‌روزرسانی که به آن می‌رسد، کمی سخت‌تر می‌شود پلت فرم همکاری.

در اکثر موارد، تیم های مایکروسافت خود را به صورت خودکار به آخرین نسخه به روز می کند. طبق اسناد مایکروسافت، کلاینت‌ها طوری طراحی شده‌اند که هر چند ساعت یک بار به‌روزرسانی‌های جدید را اسکن کنند.

مایکروسافت توضیح داد: «کاربران تنها باید یک بار در هر برنامه یک به‌روزرسانی را تأیید کنند و نسخه جدید به‌طور یکپارچه در تمام چت‌ها، کانال‌ها و جلسات آن‌ها اعمال می‌شود».

به روز رسانی تیم های مایکروسافت

به همین دلیل، مهم است که کسب‌وکارها بتوانند کارمندان خود را به آخرین نسخه تیم‌های مایکروسافت و سایر نرم‌افزارها تا حد امکان به‌روز کنند.

همانطور که در a ورودی جدید (در برگه جدید باز می شود) در نقشه راه محصول مایکروسافت، این شرکت در حال آماده سازی مجموعه ای از تغییرات است که قول می دهد به روز رسانی مشتریان مختلف Teams را ساده تر کند.



منبع جزئیات فرآیند جدید همچنان نامشخص است، اما پیشنهاد این است که کاربران منوهای کمتری برای پیمایش برای نصب به‌روزرسانی برای تیم‌های مایکروسافت خواهند داشت، که سپس به‌طور خودکار در همه کانال‌ها و چت‌ها اعمال می‌شود.

از لحاظ تاریخی، این فرآیند دستی به طور غیرضروری دشوار بوده و به طور خاص بصری نبوده است، و از کاربران می‌خواهد به منوی نمایه خود بروید تا بررسی کنند که آیا نسخه جدیدی در دسترس است یا خیر. اما مایکروسافت امیدوار است با به روز رسانی آتی این مشکل را برطرف کند.