به‌روزرسانی جدید ویندوز 11 اکنون برای تیم‌های فناوری اطلاعات نیز دردسرهایی ایجاد کرده است

به طور جداگانه، این شرکت در حال بررسی مشکلاتی برای مشتریانی است که از نرم افزار دسکتاپ از راه دور استفاده می کنند که ظاهراً به آخرین به روز رسانی ویندوز 11 نیز مرتبط است.

مایکروسافت در خلاصه‌ای از این مشکل می‌گوید: «ویندوز ممکن است تا حدی پیکربندی شود و تجربه خارج از جعبه ممکن است تمام نشود یا به‌طور غیرمنتظره‌ای دوباره راه‌اندازی شود».

ماه گذشته، همانطور که ذکر شد، مایکروسافت همچنین کشف کرد که 22H2 باعث می‌شود پرینترهایی که از درایور کلاس IPP مایکروسافت یا درایور کلاس چاپ جهانی استفاده می‌کنند به تنظیمات پیش‌فرض متوسل شوند.

با ناتوانی کاربران در استفاده از تنظیمات خاص چاپگر، مانند گزینه‌های رنگی، چاپ دو طرفه و کیفیت چاپ، مایکروسافت به سرعت امضای 22H2 را برای کاربران آسیب‌دیده متوقف کرد و به این کاربران پیشنهاد کرد تا از ارتقای دستی به آخرین نسخه سیستم‌عامل خود خودداری کنند. یک اصلاح منتشر شده است.

آخرین به‌روزرسانی بزرگ مایکروسافت برای ویندوز 11 حتی یک ماه است که منتشر نشده است و در حال حاضر مشکلاتی را برای برخی از مشاغل ایجاد کرده است.

بسته‌های تدارکاتی که در طول راه‌اندازی اولیه اعمال می‌شوند به احتمال زیاد تحت تأثیر این موضوع قرار می‌گیرند.»

تا زمانی که نتواند این نقص را برطرف کند، مایکروسافت می‌گوید: «اگر بتوانید دستگاه ویندوز را قبل از ارتقا به ویندوز 11 نسخه 22H2 تهیه کنید، از این مشکل جلوگیری می‌کند. ارتقا دهید.

از 6 اکتبر، مایکروسافت در حال بررسی مشکلی است که ممکن است باعث شود بسته‌های ارائه به درستی کار نکنند. اینها فایل‌های .PPKG هستند که معمولاً برای پیکربندی دستگاه‌ها برای کار در شبکه‌های تجاری استفاده می‌شوند.

بخوان  درخشش بقایای کپسول «دراگون» بر فراز غرب آمریکا

مشکلات ویندوز 11 22H2

مایکروسافت امیدوار است بتواند آتش های مختلف را به سرعت خاموش کند و این آخرین غافلگیری ناخواسته برای کاربران ویندوز 11 باشد.



منبع

ما قبلاً در مورد یک باگ چاپگر گزارش داده‌ایم که دستگاه‌هایی را که به‌روزرسانی 22H2 را اجرا می‌کنند، آزار داده است، اما این شرکت سایت پشتیبانی (در برگه جدید باز می شود) اکنون نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی برای کسب‌وکارهایی که به‌دنبال راه‌اندازی رایانه‌ها از جانب کارمندان خود هستند نیز مشکلاتی ایجاد می‌کند.