به‌روزرسانی جدید ویندوز 11 با مشکل مواجه شد زیرا کاربران زمان‌های پایین بوت و سرعت پایین SSD را گزارش می‌کنند

برای حذف به‌روزرسانی، منوی استارت را باز کنید و «تنظیمات به‌روزرسانی ویندوز» را تایپ کنید. از آنجا روی “Windows Update” و سپس “View Update History” کلیک کنید.

خبر خوب این است که به نظر می‌رسد حذف نصب به‌روزرسانی مشکل را برطرف می‌کند، بنابراین اگر رایانه شما پس از نصب آخرین به‌روزرسانی ضعیف عمل می‌کند، سعی کنید آن را حذف نصب کنید. امیدواریم مایکروسافت به سرعت این مشکل را تصدیق کند و راه حلی را منتشر کند که به کاربران امکان می دهد بدون نگرانی از اینکه عملکرد SSD را کاهش می دهد، به روز رسانی را نصب کنند.

چگونه به روز رسانی ویندوز 11 (KB5023706) را حذف نصب کنیم

کاهش سرعت SSD یک بار سریع بسیار آزاردهنده است و کاربران همچنین از عملکرد بدتر رایانه های شخصی خود پس از نصب آخرین به روز رسانی شکایت دارند.

با خواندن پست‌ها، به نظر می‌رسد که این باگ فقط روی SSD‌ها تأثیر می‌گذارد، نه هارد دیسک‌های سنتی، و SSD‌هایی که به نظر می‌رسد تحت تأثیر قرار می‌گیرند، درایوهای NVMe بسیار سریع هستند. SSDهای SATA کندتر ممکن است تحت تأثیر قرار نگیرند. یا اگر هستند، افت سرعت ممکن است چندان محسوس نباشد.

جلوه های ضربه ای

به نظر می‌رسد که مایکروسافت ممکن است یک به‌روزرسانی دیگر ویندوز 11 را در دست داشته باشد، با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه برخی از کاربران پس از نصب آخرین پچ، زمان بوت شدن رایانه شخصی طولانی‌تری را تجربه می‌کنند.

مانند Neowin گزارش می دهد (در برگه جدید باز می شود)، آ موضوع در حال رشد در Reddit (در برگه جدید باز می شود) بسیاری از کاربران شکایت دارند که از زمان نصب به‌روزرسانی تجمعی مایکروسافت، که در 14 مارس منتشر شد، سرعت SSD (درایوهای حالت جامد) آنها به طور چشمگیری کاهش یافته است.

بخوان  تصویر خیره‌کننده‌های مهد ستاره‌ای سحابی «شکارچی»



منبع

برخی از کاربران همچنین تصاویری از ابزارهای معیار سرعت درایو مانند CrystalDiskMark را به اشتراک گذاشتند که کاهش سرعت را نشان می دهد.

در یک پست (که در زیر می توانید مشاهده کنید)، یک کاربر می گوید سرعت SSD از 7000 مگابایت بر ثانیه به 3000 مگابایت بر ثانیه و حتی به 1000 مگابایت بر ثانیه کاهش یافته است. ظاهراً با حذف به‌روزرسانی، سرعت SSD به 7000 مگابایت بر ثانیه بازگشت.

اظهار نظر از جانب r/Windows11