به‌روزرسانی ردیاب جی‌میل مطمئن می‌شود که همیشه می‌دانید بسته شما در کجا قرار دارد

به نظر می رسد ردیاب بسته ابزار بسیار مفیدی باشد، اما ما نگرانی هایی در مورد حفاظت از حریم خصوصی داریم. به گفته گوگل، این ردیاب با اسکن شماره های ردیابی جیمیل در صندوق ورودی شما به منظور نمایش وضعیت بسته کار می کند. همان نماینده فاش کرد که ردیاب هیچ گونه حفاظت جدیدی را شامل نمی شود جدا از چیزی که جیمیل قبلاً دارد (در برگه جدید باز می شود). اگر به شما مربوط می شود، توصیه می کنیم امنیت دستگاه خود را با مجموعه حفاظتی ارتقا دهید.

همانطور که گوگل توضیح می‌دهد، سفارش‌هایی که دارای شماره پیگیری هستند، متن سبز رنگی را در نمای فهرست صندوق ورودی نشان می‌دهند که به شما می‌گوید چه زمانی بسته می‌رسد. با باز کردن آن ایمیل، یک کارت خلاصه در بالای صفحه نمایش داده می‌شود که به شما می‌گوید آیا برچسب بسته ایجاد شده است، آیا در حال حمل است، و آیا تحویل داده شده است. برای نمایش اطلاعات اولیه سفارش، نیازی به کپی و جایگذاری اطلاعات ردیابی در وب سایت دیگری ندارید.

اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید، کارت خلاصه دارای دو لینک است که می‌توانید روی آنها ضربه بزنید. یکی شما را به صفحه جزئیات سفارش می برد و دیگری به جدول زمانی که محل نگهداری بسته شما را نشان می دهد.

دسترسی

گوگل بیان می‌کند که ردیاب بسته جی‌میل در هفته‌های آینده ابتدا برای پلتفرم‌های تلفن همراه راه‌اندازی می‌شود و چند ماه دیگر به دسکتاپ می‌رود. به گفته یک نماینده شرکت، این ویژگی بسته‌هایی را که از طریق خدمات پستی ایالات متحده، UPS و FedEx ارسال می‌شوند، ردیابی می‌کند. می‌توانید با رفتن به تنظیمات Gmail و غیرفعال کردن آن‌ها، از به‌روزرسانی‌های ردیابی انصراف دهید. برنامه‌هایی برای گسترش این ویژگی با افزودن یک برچسب تاخیر وجود دارد تا به شما اطلاع دهد که آیا بسته به تاخیر می‌افتد. مشابه ردیاب دسکتاپ، برچسب تاخیر در ماه های آینده راه اندازی خواهد شد.

بخوان  کاوشگر قمری اروپا آماده پرتاب است

با این حال، ممکن است برخی از مشکلات با بسته های آمازون وجود داشته باشد. یکی از نمایندگان گوگل به The Verge گفت (در برگه جدید باز می شود) که “فرمت ایمیل” منحصر به فرد آمازون به جیمیل اجازه نمی دهد اطلاعات ردیابی آن سفارش ها را نشان دهد. آنها ادامه می دهند که این ویژگی “اگر شماره رهگیری در ایمیل سفارش تاجر گنجانده نشده باشد” کار نخواهد کرد. به ما گفته شد که گوگل به دنبال گسترش به سایر اپراتورها در آینده است که می‌تواند به معنای پشتیبانی آمازون باشد، اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست.

نگرانی کوچک

گوگل همچنان به ارائه ویژگی های خرید به پلتفرم های متعدد خود برای فصل تعطیلات ادامه می دهد. این بار، جیمیل یک ردیاب بسته جدید دریافت می کند.

حتما ما را بررسی کنید گزارشی از اوایل هفته در مورد به روز رسانی موتور جستجوی گوگل توسط گوگل برای گنجاندن برچسب‌های جدید «پیشنهاد ویژه» در تصاویر کوچک محصول و اطلاعات بینش قیمت جدید.



منبع جمعه سیاه امسال در 25 نوامبر برگزار می شود و ما پیش‌بینی می‌کنیم که خرده‌فروشان به عنوان راهی برای جلب مشتری، تخفیف‌های شدید ارائه می‌دهند یا فروش زودهنگام دارند. این بدان معناست که بسیاری از بسته‌های پستی و حساب ایمیل شما با تأییدیه‌های حمل و نقل پر شده است. با ردیاب حمل و نقل (در برگه جدید باز می شود)، Gmail یک نشانگر ساده برای ارائه اطلاعات مهم تحویل مستقیماً در صندوق ورودی شما نمایش می دهد.