به زودی ویژگی لغو حذف پیام برای همه کاربران واتساپ فعال می‌شود

واتساپ اخیرا انتشار نسخه بتا کلاینت اندروید را آغاز کرده است. گفته می‌شود این نسخه دارای ویژگی لغو حذف پیام یا بازیابی پیام‌های حذف شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های حذف شده تصادفی را در یک چت بازیابی کنند.

ویژگی جدید واتساپ

به گزارش gadgets۳۶۰، ویژگی لغو حذف پیام برای تعداد محدودی از کاربران نسخه بتا واتساپ در دسترس است. انتظار می‌رود پلتفرم متا در هفته‌های آینده عرضه گسترده‌تری از این ویژگی را آغاز کند. بر اساس گزارشی که توسط WABetaInfo منتشر شده است، کاربران اکنون پس از حذف یک پیام با گزینه Delete for Me، یک نوار در پایین صفحه مشاهده خواهند کرد. گفته می‌شود این نوار جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام حذف شده را در عرض چند ثانیه بازیابی کنند.

همچنین طبق سایر گزارشات، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی است. این ویژگی مربوط به حریم شخصی به کاربران امکان می‌دهد شماره تلفن خود را از سایر اعضای یک گروه مخفی کنند. قابلیتی که گفته می‌شود اشتراک‌گذاری شماره تلفن (phone number sharing) نامیده می‌شود و به‌طور پیش‌فرض خاموش خواهد بود. پس از روشن کردن این ویژگی، شماره تماس یک کاربر به طور خودکار از همه اعضای یک گروه مخفی خواهد شد.


 



منبع

بیشتر بخوانید


بخوان  یوتیوب ویدیوهای تبلیغاتی خودروهای تسلا را حذف کرد