بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را می‌کند

بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را می‌کند

در اواخر دهه 70 میلادی، فناوری هیدرولیک تلسکوپی در قرار گرفتن، به این معنی است که پاها و چرخ‌های عنکبوتی می‌توانند بیشتر کشیده شوند.

اما زمانی که زمان انجام کارها در محیط‌های خارج از می‌رسد، بیل‌های مکانیکی عنکبوتی می‌توانند کارهایی را انجام دهند که هیچ ماشین دیگری نمی‌تواند انجام دهد.

این بیل‌های مکانیکی می‌تواند در دامنه‌های لغزنده و گل‌آلود باشد که هیچ مکانیکی معمولی قادر نیست، به خوبی کار می‌کند. آنها همچنین می‌توانند از حفره‌ها و شکاف‌ها عبور کنند، از موانع استفاده کنند و به طور عمده در بالا بروند از جغرافیاها و توپوگرافی‌ها نسبت به هر بیل مکانیکی دسترسی داشته باشند.

بیل‌های مکانیکی جدید دارای قابلیت حرکت همهجانبه‌ها مانند عنکبوت‌ها هستند و از جدیدترین فناوری‌های تعلیق و تثبیت برای انجام مأموریت‌های ساختمانی و راه‌سازی بهره می‌برند.

آنها در اوایل دهه ۱۹۷۰ شروع به قرار دادن چرخ‌ها و پایه‌های تثبیت‌کننده بر روی بازوهای هیدرولیک خود کردند که بیل‌های مکانیکی را قادر ساختند تا در شیب‌های متفاوتی عمل کنند و به آنها اهرم، چسبندگی و پایداری بیشتر برای کارها می‌دادند.

بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را می‌کند

با این حال آنها هنوز بسیار محبوب هستند یا بهتر بگوییم، می‌گویند حال، زیرا برای ۹۹ درصد از کار، بیل‌های مکانیکی معمولی ارزان‌تر هستند و کار را به خوبی انجام می‌دهند. در حالی که بیل مکانیکی عنکبوتی نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم و منظم دارد و به عملیات عملیاتی می‌افزاید.

هر کدام از چرخ‌ها با نیروی هیدرواستاتیکی، تثبیت‌کننده‌های کوهستانی پنجه فولادی در انتهای پایه‌ها می‌شوند و می‌توانند کاملاً قابل چرخش باشند و بیل قوی این بیل مکانیکی نیز می‌توانند نسبت به بیل‌های با دو وزن خود وارد شوند.

بخوان  مقبره‌ای که هرگز ساخته نشد!

انتهای پیام



منبع

بیل‌های عنکبوتی امروزی ماشین آلاتی باشکوه هستند. پایه‌های آن‌ها به خوبی کشیده می‌شوند و جمع می‌شوند، روی پایه‌های خود بلند می‌شوند، پایین می‌آیند و دارای سه عامل هستند که می‌توانند در شرایط و مکان‌های مختلف قرار گیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، بیل‌های مکانیکی عنکبوتی، قابلیت‌های گسترده‌ای را از طریق پایه‌های ارتباطی و کششی خود به همراه تثبیت‌کننده‌ها و چرخ‌های کج‌شونده ارائه می‌دهند.

همچنین می‌توان تصور کرد، رانندگی با ماشینی با قابلیت‌های خطرناک و غیرعادی، یک چالش کاملا جدی است.

این دو شرکت کار خود را با یک جفت چرخ شروع تک محوری ساده در پشت و یک جفت پایه قابل تنظیم در جلو و استفاده از بازوی هیدرولیک و چرخ‌هایشی کش کردند.

بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را می‌کند

بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را می‌کند

این بیل‌های مکانیکی جدید که با همکاری دو شرکت کیسر(Kaiser) و منزی(Menzi) ساخته شده‌اند، ترکیبی فوق‌العاده از ماشین‌های هیدرولیک هستند که در عملیات عمرانی مسحورکننده هستند، چرا که به شکلی جالب و حتی عجیب در موقعیت‌ها هستند. مختلف می‌توانند عملیات عمرانی را انجام دهند.

بیل‌های مکانیکی عنکبوتی در ابتدا برای کار در شیب‌های شدید و زمین‌های کوه‌های آلپ در سوئیس طراحی شده بودند، جایی که بیل‌های مکانیکی چرخ‌دار معمولی قادر به کارکرد بیماری هستند.

بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را می‌کند