تاثیر عجیب و غریب مغز بر فعالیت های عصبی

انتهای پیام



منبع

دکتر «ویلیام استیسی» استادیار علوم اعصاب و مهندسی زیست پزشکی در دانشگاه میشیگان گفت: این مقاله یک تور واقعی از ترکیب مدل‌های رفتارهای مختلف برای بررسی مجدد برخی از استانداردهای قدیمی است. کرد که گرما ممکن است شلیک عصبی را سرکوب کند. این مدل همچنین می‌تواند روش‌های را برای دستکاری فعالیت‌های عصبی ارائه دهد.

دکتر «استیف»، جراح مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی ییل و نویسنده این مطالعه گفت: دیدن این چشمیون اصلی بر فعالیت مغز ناشی از تغییرات جزئی دما، به این معنی است که اکنون باید چنین تغییرات کوچکی را در نظر بگیریم. مدت‌ها پیش، فیزیکدان «جیمز ژول» به ما آموخت که هیچ راهی برای حل این مشکل وجود ندارد. هنگامی که جریان الکتریکی از سیم‌های انتقال کوچک عبور می‌کند تا میدان‌های الکتریکی یا مغناطیسی برای تحریک مغز ایجاد شود، گرما هم در سیم‌ها و هم در مغز رسانه تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از تی ای، ژول سال 1840 کشف کرد که در حرارتی که دارای قدرت الکتریسیته است، با مقاومت های مخالف عبور آن را ارسال می کند. گرمایش ژول تابعی از اصطکاک جریان بار در یک هادی است و تولید گرمای مقاومتی مستقل از ذخیره انرژی در خازن یا عناصر مدار القایی است.

تمام اشکال حرکت و مغناطیسی مغز انرژی گرمایی را در آنجا ذخیره می‌کند زیرا فعالیت در سیمها باعث تولید گرما می‌شود. به گفته‌ی گفته‌ها، تغییراتی در مغز باید ایجاد شود.

در مطالعه اخیرشان، فعالیت عصبی تحت تأثیر تغییرات دما در مغز قرار گرفته و دستگاه‌های محرک می‌توانند مغز را تغییر دهند.

بخوان  تاسیس اولین ایستگاه رادیویی جهان با هدایت هوش مصنوعی

تابستانهای گذشته، آتش‌سوزی‌های ویرانگر در سراسر سیبری، آلاسکا و مناطق یخ‌زده کانادا بیداد کرد. تا تای ناشی از افزایش دمای آنها جهانی است که حاوی مواد غذایی گیاهی و حیوانی در خاک تسریع می‌کند.

محققان کشف کرده اند که فیزیک این پدیده محیطی با فعالیت مغز نیز مرتبط است. آنها همچنین دارند که حتی افزایش جزئی دما در هین حرکت مغز می‌تواند پیاماً فعالیت مغز را با تغییرات منفی دریافت کند.

این شرایط محیطی یک اصل اساسی فیزیک را نشان می‌دهد: دما یک عامل کلیدی در واکنش‌های شیمیایی است. تغییرات کوچک(حتی در دمای زیر صفر) می‌تواند فاجعه باری داشته باشد.

شلیک نورون‌ها نیز تحت تأثیر تغییرات دما در مغز قرار می‌گیرند. پمپ‌های مولکولی غشای سلول‌های عصبی را می‌پوشانند و آن‌ها را با انرژی آزاد شده در طول فعالیت‌های مغز شارژ می‌کنند. اگر سلول‌ها سریع‌تر از حدی که بارها می‌توانند گرم شوند، ممکن است فعالیت عصبی کمتر یا بیشتر از حد معمول ایجاد شود، می‌شود. حتی تغییرات جزئی دما ناشی از حرکت الکتریکی مغز (کمتر از یک درجه سانتی‌گراد) می‌تواند باعث افزایش تمرکز در عصبی شود. نورونها می‌توانند با گرم شدن خاموش شوند. اگر اجازه بدهيد تا در كمترين حالت خود خنك شوند، مي‌توانند بسيار فعال شوند.

نتایج به همین دلیل تصمیم گیری تا اصول فیزیک را در روندهای بیولوژیکی در مغز اعمال کنند.

در نتیجه، تمام تحریکات سیستم عصبی باعث تولید گرما در اجزای الکتریکی و هادی‌های عصبی می‌شود که از طریق آنها جریان می‌یابد، می‌شود. انرژی انرژی جریان به جریانهای الکتریکی القایی و تغییریانها مربوط می شود تا انرژی حرارتی. با این حال، حرارتی حرکتی همیشه وجود دارد.

بخوان  اتوبوس های زرد رنگی که راننده و ترمز ندارند!