تاثیر عجیب ژن‌های کوتاه بر پیری سریع و مرگ افراد

تغییرات ژن‌های انسان را از سنین ۳۰ تا ۴۹، ۵۰ تا ۶۹ و سپس ۷۰ سال به بالا بررسی کردند. تغییرات قابل اندازه گیری در فعالیت ژن با توجه به طول ژن تا زمانی که یک انسان به میانسالی رسید، رخ داده است.

به طور خاص، پیری با تغییر به سمت ژن‌های کوتاه همراه است و باعث می‌شود فعالیت در سلول‌ها نامتعادل شود. این یافته‌ها با الگوی شناسایی شده در مواردی از جمله انسان، یعنی یکسان بود. این موارد خون، ماهیچه‌ها، استخوان‌ها و اندام‌ها از جمله بیماری، قلب، روده‌ها، مغز و ریه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

این نویسنده ارشد می‌کند: عدم ترکیب ژن‌ها باعث پیری می‌شود، زیرا سلول‌ها و ارگانیسم‌ها برای ماندن کار می‌کنند و این چیزی است که پزشکان به عنوان هموستاز آن را یاد می‌کنند. اگر در فعالیت‌های ژن‌های کوتاه و بلند در یک موجود زنده تغییر کند، همین اتفاق می‌افتد. تغییرات کوچک در ژن‌ها خیلی مهم است به نظر نمی‌رسد، اما این تغییرات بر شما تأثیر می‌گذارد.

مطالعات دانشگاه نورث وسترن در مطالعه‌های اخیرشان بیان کردند که افرادی هستند که زودتر زودتر پیر می‌شوند، زودتر از آن‌ها بیشتر مستعد بیماری هستند.

آمارال ادامه داد: مواردی را که می‌دانیم که می‌شود – فرد به‌عنوان ویروسی – منجر به مشکلات دیگری در زندگی در آینده می‌شود. از ویروس های ویروسی می توانند به سرطان تبدیل شوند. آسیب از محل عفونی دور می‌شود و سایر قسمت‌های بدن ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، که پس از آن کمتر قادر به مقابله با چالش‌های محیطی است.

این تیم تحقیقاتی از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از بافت انسان، موش، موش صحرایی و برکه‌ماهی استفاده کرد. کشف کردند که این پدیده‌ها را بیشتر تغییر می‌دهد، که با ژن‌های طولانی‌تر و کوتاه‌تر که با طول عمر طولانی‌تر و کوتاه‌تر مرتبط هستند، توضیح می‌دهند.

بخوان  به‌روزرسانی‌های تیم‌های مایکروسافت در آستانه کاهش دردسر هستند

بسیاری از افراد دریافتند که ژن‌های طولانی با افزایش طول عمر ارتباط دارند، ژن‌های کوتاه نیز نقش مهمی در بدن دارند. به عنوان مثال، از ژن‌های برای کمک به مبارزه با عوامل بیماری‌زا می‌شود.

استوگر افزود: تغییرات در فعالیت‌های ژن‌ها بسیار کوچک است و این تغییرات جزئی شامل هزاران ژن می‌شود. ما متوجه شدیم که این تغییر در بافت‌های مختلف و در حیوانات مختلف ثابت است.

انتهای پیام



منبع

این مطالعه بینش در مورد اینکه چرا افراد مسن برای بهبودی از بیماری‌های جزئی یا آسیب‌های کوچک حتی مانند کاغذ برش، تلاش می‌کنند، ارائه می‌کند زیرا سلول‌های خارج از همگام ذخیره کمتری دارند.

آمار گفت: بدن به جای اینکه فقط با بریدگی برخورد کند، باید با این عدم مقابله با فعالیت ها نیز مقابله کند. این می‌تواند مشخص کند که چرا با گذشت زمان با افزایش سن، ما با چالش‌های زیست محیطی به خوبی زمانی که جوان‌تر بودیم نمی‌توانیم مقابله کنیم. هزاران ژن تغییر می‌کنند، بنابراین مهم نیست که بیماری از کجا شروع شود. این می‌تواند کمک کند تا به پایان کوید طولانی برسید. ممکن است بیمار از درمان اولیه بهبود، اما بدن در جای دیگری آسیب می‌بیند.

از این رو، یک ژن بسیار بزرگ، بزرگتر و یک ژن کوتاه، پرورش دهنده بزرگتر می کند. یک سلول دستیابی به سلامتی باید برای رشد از گیاهان کوچک و بزرگ داشته باشد. زمانی رخ می دهد که این حالت از حالت عادی خارج شود.

دکتر “توماس استوگر” (توماس استوگر) سرپرست تیم تحقیقات دانشگاه نورث وسترن در بیانیه‌ای گفت: به نظر من به نظر می‌رسد یک واحد اصلی و مختصر، تقریباً تمام تغییرات در فعالیت‌های ژن‌ها را که در حیوانات با افزایش سن روی می‌دهد، توضیح می‌دهد. می دهد.

بخوان  وقتی ایستگاه بر فراز آسمان پرواز می‌کرد به چین خیره می‌شد

پروفسور «لوئیس آمارال» (Luis Amaral)، نویسنده ارشد این مطالعه گفت: نتیجه برای انسان بسیار قوی است، زیرا ما نمونه‌های بیشتری برای انسان نسبت به سایر حیوانات داریم. همچنین جالب است زیرا همه موش‌هایی که ما مورد مطالعه قرار گرفتیم از نظر ژنتیکی و جنسیتی یکسان بوده و در آزمایشگاه یکسان بزرگ شده‌اند، اما انسانها همه متفاوت هستند. همه آنها به انواع مختلف و در سنین مختلف فوت کرده بودند. ما نمونه هایی از مردان و زنان را به بررسی و تجزیه و تحلیل و الگوی مشابهی پیدا کردیم.

پس از گردآوری مجموعه داده‌های بزرگ، دکتر استوگر ایده‌های را برای بررسی ژن‌ها بر اساس طول آنها مطرح می‌کند. طول یک ژن بر تعداد نوکلئوتیدهای درون آن است. هر رشته از نوکلئوتیدها به یک اسید آمینه تبدیل می‌شود و داوطلبی را تشکیل می‌دهد.

داروهای فعلی را نشان می‌دهد که هدف قرار می‌دهند نه دلیل و شبیه به مسکن‌هایی هستند که تب را کاهش می‌دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اس اف، نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد با ژن‌های کوتاه‌تر سریع‌تر پیر می‌شوند و زودتر از افرادی که ژن‌های بلندتری دارند می‌میرند. متخصصان بیان کردند که این مورد را می‌توان در توسعه یک قرص با جوانی کمک کند.

محققان امیدوارند که در مورد پیری طبیعت مطالعه شده به توسعه درمان‌هایی می‌شود که برای معکوس کردن یا تغییر روند پیری طراحی شده‌اند.