تارون اگرتون داستان تتریس را در فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید جای می‌دهد

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

این شامل عبور از مرز، طفره رفتن از قدرت، معاملات پنهانی، قرار دادن خانه شما در خط است و – در نهایت – تلاش برای تضمین حقوق بازی از پشت پرده آهنین. و اکنون این یک فیلم است که در 31 مارس در Apple TV+ منتشر می شود.

در حالی که بیماری همه گیر مانع از مشارکت پاجیتنوف و راجرز در فیلمبرداری واقعی شد، این دو نفر به شدت درگیر فیلمنامه نویسی و جزئیات تصاویر روسیه شوروی بودند، که بیشتر آنها در آبردین و گلاسکو، اسکاتلند بازسازی شدند.

  • تارون اگرتون داستان تتریس را در فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید جای می‌دهد

    این تصویر منتشر شده توسط Apple TV+، نیکیتا افرموف، سمت چپ، و تارون اگرتون را در صحنه‌ای از «تتریس» نشان می‌دهد که اولین نمایش آن در 31 مارس 2023 است. اعتبار: Angus Pigott/Apple TV+ از طریق AP

  • تارون اگرتون داستان تتریس را در فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید جای می‌دهد

    این تصویر منتشر شده توسط Apple TV+، نیکیتا افرموف، سمت راست، و تارون اگرتون را در صحنه‌ای از «تتریس» نشان می‌دهد که در 31 مارس 2023 نمایش داده می‌شود. اعتبار: Angus Pigott/Apple TV+ از طریق AP

  • تارون اگرتون داستان تتریس را در فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید جای می‌دهد

    این تصویر منتشر شده توسط Apple TV+ نیکیتا افرموف را در صحنه‌ای از «تتریس» نشان می‌دهد که اولین نمایش آن در 31 مارس 2023 است. اعتبار: Angus Pigott/Apple TV+ از طریق AP

  • تارون اگرتون داستان تتریس را در فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید جای می‌دهد

    این تصویر منتشر شده توسط Apple TV+ Taron Egerton، از سمت چپ، سوفیا لبدوا و نیکیتا افرموف را در صحنه‌ای از «تتریس» نشان می‌دهد که اولین نمایش آن در 31 مارس 2023 است. اعتبار: Apple TV+ از طریق AP

  • تارون اگرتون داستان تتریس را در فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید جای می‌دهد

    این تصویر منتشر شده توسط Apple TV+، توگو ایگاوا، از چپ، نینو فوروهاتا و تارون اگرتون را در صحنه‌ای از «تتریس» نشان می‌دهد که اولین نمایش آن در 31 مارس 2023 است. اعتبار: Apple TV+ از طریق AP

“ما به دنبال کاری بودیم که انجام دهیم و فیلمنامه “تتریس” فرود آمد و فکر کردیم، “درسته، عالی است، بیایید همه چیز را به آن سوق دهیم.” و این واقعاً همان چیزی است که اتفاق افتاده است.”

نقل قول: Taron Egerton داستان تتریس را در فیلم بیوگرافی جدید (2023، 27 مارس) بازیابی در 27 مارس 2023 از

بیرد گفت که از نمایش فیلم تمام شده پاجیتنوف و راجرز نگران است اما از پاسخ آنها بسیار خوشحال شده است.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

اگرتون می‌گوید سرسختی راجرز را ندارد، کسی که به‌طور بالقوه زندگی‌اش را به خاطر بازی به خطر انداخت.

او اضافه کرد: “من واقعاً از یک نوع رفتار متعصب و مصمم او برای مراقبت از شیطان خوشم می آید. این او را به یک قهرمان جذاب تبدیل می کند، می دانید، نوع گاوچرانی او. اما بله، من احتمالاً هیچ کاری مانند آنچه را انجام نمی دادم. او برای به دست آوردن حقوق تتریس این کار را کرد.”

او در مصاحبه‌ای اخیر گفت: «من نسبت به او احساس ضعف و آسیب‌پذیری خود را توسعه‌یافته‌تر دارم، در حالی که او این نوع احساس عدم حفظ خود را دارد.






تارون اگرتون داستان تتریس را در فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید جای می‌دهد

این تصویر منتشر شده توسط Apple TV+ هنر تبلیغاتی «تتریس» را نشان می‌دهد، فیلمی که در 31 مارس 2023 نمایش داده می‌شود. اعتبار: Apple TV+ از طریق AP

من یک متن از مایا دریافت کردم، دختر هنک، که به وضوح در فیلم نیز نقش آفرینی کرده است، و او مانند “همه آن را دوست دارند. همه آنها کاملا عاشق فیلم هستند.”

اگرتون، که برای بسیاری به خاطر ایفای نقش التون جان در فیلم «راکتمن» شناخته می شود، می گوید که بازی در نقش یک شخص واقعی را «عجیب» می داند. با این حال، او معتقد است مردانی که او روی پرده آورده است، همه از نقش آفرینی او لذت برده اند و لبخند می زنند که «هنوز در صورتم منفجر نشده است!»

داستان اصلی بازی رایانه ای نمادین “تتریس” هیجان انگیزتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

پس از اجرای نسخه اولیه تتریس، طراح بازی هنک راجرز (با بازی تارون اگرتون) در سال 1988 به اتحاد جماهیر شوروی سفر کرد تا با الکسی پاجیتنوف طراح تتریس (با بازی نیکیتا افرموف) ملاقات کند، به این امید که حقوق توزیع جهانی بازی را تضمین کند. راجرز به خاطر عشقش به تتریس و اشتیاقش برای تجربه کردن آن در جهان، هدایت می‌شد، اما معامله راحت نبود.

کارگردانی این فیلم بر عهده جان اس بیرد است که به دلیل همه‌گیری، پروژه‌هایش را از دنباله اکشن «کینگزمن 3» تغییر داد و مرد اصلی خود – اگرتون – و متیو وان تهیه‌کننده را برای سواری همراه کرد.

بخوان  پشتیبانی ستاد فناوری‌های ارتباطات از طرح‌های پژوهشی و دوره‌های پسادکتری/آخرین مهلت ثبت نام