تاریخ قیامت توییتر تعیین شده است و این یک شوخی اول آوریل نیست

بیشتر ببین

تصمیم گسترده برای «تأیید زدایی» حساب‌های قدیمی به همان اندازه که خطرناک است عجیب است. اگر حساب اصلی را دنبال نمی‌کردید، این حرکت ظاهر شدن حساب‌های جعل هویت را بسیار آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید هویت واقعی خود را شناسایی کنید. توییتر همچنین زمان لازم برای تأیید اعتبار آبی را از 90 روز به 30 روز کاهش می دهد که به این معنی است که ایجاد حساب های جعلی روند بسیار سریع تری خواهد داشت.





منبع

ماه‌ها پس از راه‌اندازی پر سر و صدا، توییتر اعلام کرد که توییتر آبی اکنون در سطح جهانی در دسترس است – و این شرکت رسانه‌های اجتماعی در نظر دارد در تاریخ 1 آوریل تیک‌هایی را از حساب‌های تایید شده «میراثی» بگیرد.

همانطور که مطرح می شود، Twitter Blue 8 دلار / 6.99 پوند / 13 دلار استرالیا قیمت دارد و اگر انتخاب کنید که صورتحساب سالیانه دریافت کنید، می توانید ماهانه 1 دلار تخفیف بگیرید. قیمت در منطقه بسیار استاندارد است و برای ارز محلی تنظیم شده است. یکی از چروک‌های عجیب این است که خرید عضویت درون‌برنامه آبی در تلفن شما در واقع هزینه کمی دارد، که توییتر می‌گوید به این دلیل است که ویترین‌های اپل و اندروید خریدهای درون‌برنامه‌ای خود را کاهش داده‌اند.

در 1 آوریل، ما شروع به پایان برنامه تأیید شده قدیمی و حذف علامت‌های تأیید تأیید شده قدیمی می‌کنیم. برای حفظ تیک آبی خود در توییتر، افراد می توانند برای Twitter Blue در اینجا ثبت نام کنند: سازمان ها می توانند برای https://t.co/RlN5BbuGA3 ثبت نام کنند…23 مارس 2023

بخوان  سبک مدیریتی کاظمی آشتیانی، نوعی قدرت نرم است

Twitter Blue به کاربران در سراسر جهان گسترش یافته است، بنابراین اگر فکر می‌کردید از جنون توییتر رها شده‌اید، دوباره فکر کنید.