تحقیقات از هوش مصنوعی برای ترک استفاده می کنند

چalش adder کشف ddarehahaیی کh ک ک ک ک dehathnand ف alevtnah پrantئیnی amnnndhndhndhnndhndhndhndhndhndhnahnahnahahnahahnی به همین دلیل استرادا برای کارآمدتر کردن این فرآیند به ابزارهای محاسباتی روی آورده است. وی از هوش مصنوعی برای بهینه سازی سیستم های یافتن داروهای خود از میکند.

اُپییده‌ها از نظر، قدرت و مدت اثر با متفاوت بودن و خاصیت چسبندگی آنها به گیرنده‌های عصبی و همچنین میزان حلال بودن آنها در تصمیم‌گیری است. همچنین واکنش‌های می‌دهند نسبت به گیرنده‌های مختلف از خود نشان می‌دهند.

اپی‌ایدها به خودی بدن به سیستم ارگانیک آسیبی نمی‌رسانند، چرا که هدفی بر روی گیرنده‌های مخصوص خود اثر می‌گذارند، با وجود این مصرف دائمی و مدت این ماده ممکن است همراه با آسیب‌های جسمی باشد که عوارض جانبی آنها وجود داشته باشد، اما به طور کلی می‌توانم این گروه داروها را خطرناک‌ترین آسیب بدانم.

به گفته گفته شده، هدف نهایی، کمک به آن است که با استفاده از دست و پنجه نرم می‌شود.

پژوهشگران اکنون قصد دارند آنها را ترکیب کنند و در نهایت آنها را در مدل‌های حیوانی به منظور تعیین و تعیین ایمنی و اثربخشی آزمایش کنند.

افیونی یا اُپیوئید(Opioid) به مجموعه ترکیبات شیمیایی طبیعی و صنعتی مُسکن شبیه به مرفین گفته می‌شود که در سیناپس، گیرنده‌های عصبی اپی‌اید را تحریک می‌کنند. عملکرد همگی آنها در بدن کار انتقال‌دهنده‌های ضد درد عصبی (اندورفین‌ها) است که از طریق تأثیر بر سلسله اعصاب مرکزی باعث کاهش احساس درد در بدن می‌شود.

استرادا می‌گوید: هوش مصنوعی این مزیت را دارد که می‌تواند حجم زیادی از اطلاعات را بگیرد و یاد بگیرد که الگوها را از میان آنها تشخیص دهند. بنابراین، ما معتقدیم که فناوری ماشینی می‌تواند به ما کمک کند تا اطلاعاتی را که می‌توان از آن استفاده کرد، طراحی کرد، به این ترتیب، به این ترتیب، ما می‌توانیم زمان و هزینه‌های مرتبط با کشف را انجام دهیم. داروهای جدید را کاهش دهند.

بخوان  آیا ترجمه های انسانی منسوخ می شود؟

داروهای اپیوئیدی با فعال کردن گیرنده های اپیوئیدی که باعث کاهش درد و تندرستی می شود، عمل می شود. متأسفانه همچنین باعث کاهش مصرف و کاهش می‌شود که متأسفانه دوم در طول مصرف بیش از حد دارو به مرگ می‌شود.

وی افزود: بعد از قرار گرفتن در معرض مواد افیونی زیاد، مغز شما به مواد مخدر نیاز دارد. مسدود کردن فعالیت های گیرنده کاپا-افیونی در مدل های حیوانی نشان می دهد که نیاز به استفاده از دارو در دوره ترک را کاهش می دهد.

مصرف اپیوئیدها باعث وابستگی روانی و جسمی شبیه به تریاک می‌گردد. با قطعی از علائمی از خواب، تعریق، بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ էր էր էր էր էր‌‌دهد،﴿ پس از اتمام دوره درمان، مقدار مصرف روزانه دارو تحت نظارت باید به یک پزشک کاهش یابد تا از بروز علایم محرومیت دارو جلوگیری شود.

کشف داروهای جدید

انتهای پیام



منبع

استرادا می‌گوید: اگر معتاد باشید و سعی کنید می‌خواهید خودتان را ترک کنید، در برخی موارد از علایق ترک خود را می‌بینید و می‌توانید بر آنها واقعاً سخت باشید.

در حالی که سالانه تنها در آمریکا بیش از ۸۰ هزار شهروند آمریکایی در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند، دانشمندان می‌خواهند از هوش مصنوعی برای تولید داروهایی استفاده کنند که می‌تواند اعتیاد به مواد افیونی را درمان کند.

حجم عظیمی از اطلاعات

گروه همكار استرادا يك مدل كامپيوتر را براي توليد تركيباتي از آموزش‌هايي كه مي‌توانند با يك الگوريتم بهبودي كه براي درمان‌هاي دارويي مطلوب هستند، بگيرند، مي‌دهند. آنها این کار را با اطلاعات مربوط به گیرنده کاپا-افیونی و داروهای شناسایی شده انجام داده اند.

بخوان  ژاپنی‌ها یک موتور موتور با سوخت فضولات گاو ساختند

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، تقریباً سه میلیون آمریکایی به مواد افیونی مصرف دارند و هر ساله بیش از 80 هزار آمریکایی در اثر سوءمصرف مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند.

لزلی سالاس استرادا از آزمایشگاه مارتا فیلیزولا در دانشکده پزشکی ایکان در مونت سینای(Mount Sinai) اکنون امیدوار است که با کشف داروهایی که گیرنده‌های موسوم را به گیرنده کاپا-افیونی(kappa-opioid) می‌کند، می‌کند، مواد افیونی را کاهش می‌دهد.

گزارش‌های متعدد و نتایج مطالعات پیش‌بالینی انجام‌شده نشان داده‌اند که مسدود کردن این گیرنده‌ها ممکن است به درمان وبستگی به مواد افیونی کمک کند.

مرفین اولین اپیویید طبیعی(آلکالوید) است که در سال ۱۸۰۴ توسط یک داروساز آلمانی به نام «فردریش ویلیام آدام سرتورنر» در شهر «پادربرن» از تریاک استخراج شد.

این روش تا اینجا موفقیت آمیز بوده است. بررسی‌ها را شناسایی کرده‌اند که ویژگی‌های امیدوارکننده‌های دارند.