تحقیقات شتاب‌زده‌ای «نورالینک» جان هزاران حیوان را گرفته است

بیانیه شرکت ایلان ماسک در مورد ادعای شکنجه میمون‌ها

کارمند سابق نورالینک می‌گوید که این ماده باعث ایجاد تورم مغزی و فشار بر ساقه مغز می‌شود. او افزود که “BioGlue” نتایج منفی به همراه داشت بنابراین تصمیم گرفته شد که میمون قربانی شود تا جمع آوری شود.

این میمون تنها یک مورد از حیوانات بسیار است که در طول آزمایش‌های نورالینک قربانی شد تا به این شرکت کمک کند تراشه مغزی خود را که ماه گذشته در آمد، توسعه دهد.

توجه به این نکته‌ی حائز توجه دارد که نورالینک به جدی مبنی بر حفظ سلامت حیوانات در سازمان خود می‌پردازد.

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد طی شش ماه آینده، آزمایش تراشه‌ای نورالینک خود را وارد فاز بالینی انسانی کند.

نورالینک در وبلاگ خود نوشته است که یک عارضه در هنگام انجام یک عمل جراحی از محصولات تایید شده توسط اداره غذا و دارو وجود دارد که باعث مرگ میمون شده است. با این حال فردی که در این آزمایش وجود می‌گوید که “BioGlue” مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست.

کارمند سابق نورالینک که به عنوان متخصص کالبدشکافی در این شرکت کار می‌کرد و خواست نامش فاش می‌گوید: دلیلی برای استفاده از آن وجود نداشت. “BioGlue” توسط اداره غذا و داروی آمریکا برای استفاده در پروسه جراحی مغز تایید نشده است و هیچ وقت به مرحله آزمایشات بالینی انسانی نرسیده است. من نمی‌توانم از چیزی روی نخست‌ها استفاده کنم که از آن در انسان‌ها تأیید نشده است.

می‌شود که تعداد کلی حیوانات کشته شده دلالت بر این ندارد که نورالینک آزمایش‌های خود را به طور غیر قانونی انجام دهند یا استانداردهای اخلاقی را نقض کنند. حیوانات در تحقیقات بسیاری از شرکت‌های مربوط به خدمات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و این شرکت‌ها فشار می‌آورند تا هرچه سریع‌تر درمان‌ها را عرضه کنند. به گفته‌ی رویترز حیوانات پس از انجام تحقیقات می‌شوند. این بخش مهمی از روند تحقیقات است.

بخوان  مردی که ۲۲ سال رنگ حمام را ندیده است! + فیلم

گزارش گزارشی اختصاصی از رویترز، شرکت نورالینک برای سرعت بخشیدن به تحقیقاتش هزاران حیوان را بیدلیل کشت و این شرکت اکنون برای بررسی ادعاهای مطرح شده تحت تحقیقات فدرال قرار گرفته است.

بدون دیدگاه ما در مورد این عمل، استفاده از حیوانات گامی اساسی در توسعه داروها و وسایل پزشکی بی‌خطر برای انسان‌ها است. با این حال اسناد دیگری که توسط رویترز مورد بررسی قرار گرفته است، بیش از ۱۵۰۰ حیوان از جمله ۲۸۰ بره، خوک و میمون در سال ۲۰۱۸ در این شرکت کشته شده‌اند.

خبرگزاری دیلی‌میل نیز در گزارشی اختصاصی با کارمند سابق نورالینک صحبت کرده و در مورد میمون‌هایی که در آزمایش‌های نورالینک مورد استفاده قرار می‌گیرند توضیحاتی ارائه شده است.

دیلی‌میل پیش از این به اسنادی دست یافته بود که جزئیات قرار دادن چسبی برای پوشاندن حفره‌های ایجاد شده در اثر جراحی در جمجمه میمون‌ها را نشان می‌داد. این ماده به تورم و مغزی در میمون شده بود.

بیشتر بخوانید؛

تحقیق شتاب‌زده‌ای "نورالینک" جان هزاران حیوان را گرفته است

تحقیق شتاب‌زده‌ای "نورالینک" جان هزاران حیوان را گرفته است

در اولین میمون یک ایملنت ساختگی قرار داده شد تا واکنش آن به ایملنت مشاهده شود.

چه ادعایی در مورد آسیب حیوانات به نورالینک مطرح شده است؟

این شخص توضیح داد که آزمایش‌های نورالینک زیادی بر روی جوندگان به همراه گوسفندان و خوک‌ها انجام شده است.

کارمندان این شرکت ادعا می‌کنند که در آنجا که این آزمایش‌های ناموفق انجام می‌شود، حیواناتی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و از بین می‌روند.

دو منبع آگاه از این تحقیقات به رویترز گفته اند که یک دادستان فدرال از بازرس کل وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (USDA) تا تحقیقات محرمانه فدرال را آغاز کند.

کارمند سابق این به شرکت دیلی‌میل اعلام کرد که در آزمایش‌ها و عجله‌ها برای کاشت تراشه، به عارضه‌های مغزی می‌مونه و یادداشت‌های آزمایشگاهی داخلی می‌دهند که این حیوانات در حالی که رنجیده‌اند، زنده نگه داشته‌اند، اعلام کرده‌اند.

بخوان  Tiny11 منتشر شد و نوید می دهد که ویندوز 11 بدون نیاز به سخت افزار شدید باشد

شرکت نورالینک، یک شرکت تجهیزات پزشکی است که بر روی فناوری کاشت تراشه در مغز کار می‌کند. این تراشه می‌تواند به افراد فلج کمک کند تا دوباره روی پای خود بایستند و برخی از بیماری‌های عصبی را نیز بهبود بخشد. ایلان ماسک به تازگی ادعا کرده است که با استفاده از ایمپلنت مغزی نورالینک می‌توانم به افراد نابینا حتی کسانی که از بدو تولد نابینا بوده‌اند، ببینم.

به گفته‌ی منابعی که این داده‌ها را تقریبی توصیف کرده‌اند، این شرکت اطلاعاتی در مورد تعداد حیوانات مورد آزمایش قرار گرفته و کشته شده، نگهداری نمی‌کند. نورالینک از موش‌ها نیز در آزمایش‌های خود استفاده می‌کند.

یادداشت‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که مک‌دوگال دستور این میمون را داده است.

کالبد شکافی نشان می‌دهد که قلب میمون را به شکل خفی بزرگ می‌کند و زخم‌هایی روی مری او وجود دارد و معده‌اش می‌تواند حاوی مقدار زیادی مایع قهوه‌ای باشد. ناحیه‌ای از مغز که این چسب زیستی در آن قرار دارد با احاطه شده بود.

به گفته‌ی رویترز، این تحقیقات آغاز شد که نارضایتی کارمندان در مورد آزمایش حیوانات در نورالینک افزایش یافت. این نارضایتی‌ها شامل فشار ایلان ماسک بر تسریع توسعه این فناوری است که باعث شکست آزمایش‌ها و بین رفتن حیوانات می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت تجهیزات پزشکی نورالینک به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر احتمال احتمالی حیوانات تحت تحقیقات فدرال قرار گرفته است. این تحقیقات از شکایت یکی از کارمندان مبنی بر شتاب زدگی در انجام آزمایش‌های حیوانی و کشتن بیدلیل حیوانات نشات می‌گیرند.

این کارمند سابق نورالینک می‌گوید که میمون‌ها و همه حیوانات در برنامه‌های آزمایشی کشته شدند که هنوز زنده بودند. او افزوده است که حیواناتی را که باید قربانی می‌شوند، بسیار می‌دادند. برخی از آنها کمی بعد یا درمان پس از جراحی قربانی می‌شوند تا بر روی حیوان مشاهده کنند.

بخوان  عکس ناسا از تشکیل ابرها بر فراز شمال آفریقا

متیو مک‌دوگال (Matthew MacDougall)، جراح مغز و اعصاب، “BioGlue” را توسعه داده و به متخصصان دستور داد تا 15 تا 20 میلی‌لیتر از آن را به یک حیوان تزریق کنند در حالی که این ماده باید بین سه تا پنج میلی‌لیتر مورد استفاده قرار گیرد. می گرفت.

انتهای پیام



منبع

در ایالات متحده آمریکا هیچ محدودیتی در مورد تعداد حیواناتی که شرکت‌ها می‌توانند در تحقیقات آن‌ها استفاده کنند، وجود ندارد. بررسی در مورد زمان و نحوه کارگیری حیوانات در آزمایش‌ها، اختیارات قابل توجهی دارند. گزارش گزارش سوابق نظارتی که توسط رویتزر بررسی شده، نورالینک تمامی بازرسی‌های انجام شده توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا از تاسیساتش را پاک کرده است.

این میلیاردر در روز ۳۰ نوامبر( ۹ آذر) در برنامه های به نام «نشان بده و بگو»(Show and Tell) از تراشه مغزی خود که یک میمون را قادر به تایپ با قدرت ذهن کرده بود، رونمایی کرد.

با این حال کارمندان فعلی و سابق نورالینک ادعا می‌کنند که مرگ و میر غیرضروری حیوانات به دلیل درخواست‌های مدیر این شرکت در تسریع تحقیقات بوده است. آن‌ها ادعا می‌کنند که در آزمایشی از حیوانات خواسته شده است. به گفته‌ی سه کارمند فعلی و سابق نورالینک این نقض‌ها، ‌ارزش تحقیقات را کاهش داده و باعث مرگ بیشتر می‌شود. این اشتباهات را به عدم مقابله با تیم هنگام کار در محیطی پر فشار نسبت دادند.

ایلان ماسک میمون‌ها را شکنجه کرده است!

آیا روی حیوانات در ایالات متحده آمریکا غیرقانونی است؟

به‌گفته‌های رویترز، آنها اسنادی دریافت و بررسی کردند که از ادعاهای مطرح شده حمایت می‌کنند. همچنین در مورد این اسناد با منابع اطلاعاتی به بررسی گفتگو کرده‌اند.