ترامپ باید به بازنشستگی فکر کند

ماسک روز جمعه پس از اینکه شرکت توئیتر در اواخر آوریل با پیشنهاد خرید او موافقت کرد، اخطاریه‌ای را برای پس گرفتن پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خود ارائه کرد. او می‌گوید که این پلتفرم در ارائه اطلاعات وعده داده شده در مورد حساب‌های جعلی و هرزنامه شکست خورده است.


ترامپ در آلاسکا ادعا کرد که ماسک به ترامپ گفته که قبلا به او رای داده است. البته ماسک این ادعا را رد کرده است. بر اساس نظرسنجی اخیر نیویورک تایمز، ایلان ماسک تنها کسی نیست که نظر خود را در مورد رای دادن به ترامپ تغییر داده است. تقریبا نیمی از رای دهندگان اولیه حزب جمهوری خواه علاقه‌مند به حمایت از فردی غیر از ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ هستند و ۱۶ درصد حتی اعلام کردند که اگر او نامزد حزب جمهوری خواه بشود آن‌ها از جو بایدن حمایت می‌کردند.

بیشتر بخوانید


بر اساس گزارش گاردین، ماسک اواخر دوشنبه با استفاده از پلتفرم رسانه اجتماعی توئیتر که ابتدا سعی کرد آن را بخرد و اکنون از این معامله منصرف شده در توئیتی نوشت: من از این مرد( ترامپ) متنفر نیستم، اما وقت آن رسیده که ترامپ کلاهش را آویزان کند. توئیت رئیس تسلا پس از آن منتشر شد که ترامپ در یک حضور عمومی در آلاسکا، صحبت‌هایی را در مورد او و پیشنهاد خرید توئیترش مطرح کرد.

ماسک همچنین در توئیتی نوشت، دموکرات‌ها که دارای هفت کرسی از ۹ کرسی کمیته کنگره برای تحقیق در مورد حمله مرگبار حامیان ترامپ به ساختمان کنگره در ششم ژانویه هستند باید این اقدام را متوقف کنند. زیرا ماسک معتقد است این کار تنها راه ترامپ برای بقا و به دست آوردن مجدد ریاست جمهوری است.

بخوان  امکان جایگزینی انرژی خورشیدی با شکافت هسته‌ای برای تولید محصول در ماه

ایلان ماسک در پاسخ به ناسزای دونالد ترامپ که او را هنرمند مزخرف خوانده بود، در توئیتی اعلام کرد که دونالد ترامپ باید به بازنشستگی فکر کند و برای نامزدی ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ بسیار پیر است، زیرا نظرسنجی نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور سابق حمایت رای‌دهندگان جمهوری‌خواه را از دست می‌دهد.

 



منبع