ترکیه،وان،تور وان،تور زمینی،بلیط وان،تور زمینی وانءنوروز 1401

ترکیه،وان،تور وان،تور زمینی،بلیط وان،تور زمینی وانءنوروز 1401

در این شهر 8 هزار سنگ قبر با ارتفاع دو تا سه متر وجود دارد که زندگینامه هر فرد به فارسی و یا عربی روی آن حک شده است. جزیره آکدامار یا آختامار در شهر وان داستان جالبی دارد؛ نام این جزیره از عشق گرفته شده است. مردی عاشق دختری شد و هر شب از دریاچه برای دیدن آن دختر عبور می‌کرد. یک شب در طوفان گیر کرد و درحالی که نام دختر را صدا می‌زد، غرق شد.

در کنار پاساژهای لوکس شهر وان که در بالا نام بردیم، مراکز خرید و بازارهایی هم رد شهر وجود دارد که می ‌تواند پیشنهاد خوب برای شما گردشگران باشد که به دنبال خرید ارزان در وان تور ارزان وان هستید. مثلا بازار روس ‌ها شهر وان ، بازار سنتی وان در خیابان جمهوریت، بازار کاظم کارابکر جزو ارزان ‌ترین و بهترین بازارهای شهر وان بشمار می روند. در ادامه پیشنهاد ما بعنوان بهترین منطقه وان برای اقامت همین خیابان جمهوریت وان است که در واقع تمامی آن چیزی که یک سفر لذت بخش انتظار دارید را پوشش می دهد. این منطقه درست جایی است که لذت خرید از وان ترکیه، گشت و گذار و طعم غذاهای خوشمزه ترکی را برای همیشه در خاطر گردشگران زنده نگه می دارد. برای کسانی که از سفر جاده‌ای لذت می‌برند، گزینه تور وان زمینی قطعا بهترین گزینه است.

تور هوایی وان با پرواز تبریز

در سفر خود با تور وان لاهماجون، کوفته ترکی، سارما، دونر کباب، بورک، کونفه و باقلوا را حتماً امتحان کنید. دریاچه وان، قلعه وان، کلیسای آختامار (آکدامار)، موزه وان و آبشار مرادیه از مهم ترین جاهای دیدنی وان محسوب می‌ شوند. جالب است بدانید که وان به گربه‌ هایش هم معروف است و در واقع گربه های وان یکی از جاذبه هایش محسوب می‌ شود. از جمله هتل های پنج ستاره می توان به هتل الیت ورد و هیلتون وان اشاره نمود.

بخوان  هوش مصنوعی چیست و تأثیر آن در زندگی روزمره 1 بیتی

هتل های سریلانکا

دریاچه وان تقریباً دریایی داخلی است که تقریباً 4000 کیلومتر مربع و در ارتفاع 1750 متری قرار دارد، یکی از عجیب ترین ویژگی های شرق ترکیه است. این دریاچه به همراه دریاچه سوان در ارمنستان و دریاچه ارومیه در ایران، یکی از سه دریاچه بزرگ مرتفع است که فاقد خروجی هستند. دریاچه – که از هر طرف توسط یک دشت باریک اما حاصلخیز و سپس کوهها احاطه شده است – تقریباً 200 متر در اعماق لکه ها – منطقه ای را تشکیل می دهد که زمانی حوضه ای جلگه ای بود که بعداً توسط گدازه هایی که از نمروت داغ سرازیر می شوند آسیب دید. به دلیل تبخیر سریع در این آب و هوای بیابانی، آب دریاچه بسیار قلیایی است. در این قسمت از سایت قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با وضعیت آب و هوا و دمای ‏هوای شهر توریستی وان در اختیار گردشگران تور وان قرار دهیم.

هتل نیو مسکو دبی – هتل چهار ستاره اقتصادی

در اصل رایج ترین راه سفر به وان، همین تور وان زمینی با قطار است که با دارا بودن پکیج های متنوع خدمات عالی را برای آسایش شما گردشگران ارائه میکنند. بنابراین مدت زمانی که طول می کشد از تهران به وان ترکیه برسید حدودا 11 ساعت می باشد. خرید آنلاین تور وان لحظه آخری از آژانس هواپیمایی سفریار که مجری مستقیم و کارگزار تور ترکیه است، باعث میشود شما مسافران عزیز تور ارزان قیمت و مقرون به صرفه ای را با خدماتی عالی را دریافت کنید. ضمنا شما میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید و بعد از مشورت با آنها با پرداخت کمترین قیمت برای خرید تور ارزان وان ترکیه از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

بخوان  همه چیز درباره ی رشته دانشگاهی تکنولوژی مواد غذایی اکسپرس مگ | 1biti