تصادف شدید عابر پیاده با اتوبوس شهری + فیلم

بنا به این گزارش فرد حادثه دیده یک مرد چینی ۳۰ ساله بود که در این حادثه دچار آسیب شدید در ناحیه صورت و بینی شد. قربانی پس از این حادثه با کمک آمبولانس آورژانس به بیمارستان دولتی کوالالامپور مالزی منتقل شد.


بنا به ویدئویی که در یک گروه فیسبوک منتشر شده است هیچ یک از عابر پیاده و راننده اتوبوس قبل از تصادف یکدیگر را نمی‌بینند. در ویدئوی منتشر شده این مرد پس از عبور از عرض یکی از مسیر‌های خیابان و رد شدن از جدول وسط آن، وارد سمت دیگر خیابان شده و با اتوبوس تصادف می‌کند. ظاهرا هر دو مسیر این خیابان یک طرفه بوده و مرد چینی انتظار حرکت اتوبوس از سمت راست خود را نداشت.

بیشتر بخوانید


آیا به خاطر می‌آورید انجام چه کاری قبل از عبور از خیابان به شما یاد شده شده است؟ نگاه کردن به چپ و راست. متاسفانه فراموش کردن این نکته کلیدی تصادفی شدید را برای یک عابر پیاده در مالزی رقم زد. این عابر پیاده که هویتش اعلام نشده بدون احتیاط قصد عبور از خیابان را داشت که با یک اتوبوس شهری تصادف کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این تصادف در ساعت ۲.۲۰ دقیقه به وقت محلی تاریخ ۳ آگوست رخ داد.

بنا به گزارش شرکت اتوبوسرانی Rapid KL هفت مسافر در لحظه وقوع تصادف در داخل اتوبوس حضور داشتند. هیچ یک از این مسافران به همراه راننده اتوبوس دچار جراحت نشدند. این شرکت از همکاری نزدیک خود با پلیس محلی مالزی برای تحقیقات در مورد این تصادف خبر داده است.

بخوان  نقاشی که می‌تواند در پشت سرش نقاشی بکشد + فیلم



منبع