تعرفه ارتباطات در پیاده روی اربعین نسبت به سال ۹۸ کاهش یافته است

در این نشست همچنین درباره اقدامات شرکت پست برای ارائه خدمات به زائران اربعین اعلام شد که ۵ موکب تدارک دیده شده است که ۶۰۰ نفر داوطلب برای خدمت در آن اعلام آمادگی کرده اند و ۴ کامیون از مرز کربلا راهی کربلا شده است تا وسایل و لوازم گمشده زائران را جمع آوری کنند. این وسیله‌ها تا دو هفته پس از اربعین در نجف نگهداری می‌شود و زائران می‌توانند برای دریافت لوازم گمشده خود مراجعه کنند.



منبع

بیشتر بخوانید


عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با شرکت‌های دانش بنیان گفت: تعرفه‌های مکالمه در مقایسه با سال ۹۸ ارزان تر شده البته بخشی از قیمت تعرفه مربوط به دولت عراق است. دولت سیزدهم به خصوص وزارت ارتباطات و اطلاعات فناوری با تمام قدرت ایستاده تا زائران خاطرات خوشی از پیاده روی و وزارت ارتباطات در خصوص ارتباط با یکدیگر داشته باشند.

زارع پور تصریح کرد: پیگیری، انتشار و تبادل اطلاعات سه مسئله اصلی است که زائران اربعین باید از آن اطلاع داشته باشند؛ در همین راستا با پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما صحبت هایی داشتیم تا خدمات و برنامه‌ها را در قالب موشن گرافی به کاربران معرفی کنند.


او ادامه داد: یکی از مشکلات زائران اربعین نداشتن اطلاعات درباره خدمات ارتباطی است. باید سرویس اطلاعات تبادل شود تا پیاده روی زائران در مقایسه با سال‌های گذشته تسهیل شود.

وزیر ارتباطات همچنین درباره فعالسازی اینترنت خبرنگاری برای خبرنگاران کشور گفت: اینترنت خبرنگاری در مرحله اول برای 7 هزار نفر در سراسر کشور فعال شد. در مرحله دوم نیز بخشی از اسامی برای اینترنت فرستاده شده است. برای خبرنگارانی که از مرحله اول ثبت نام جا ماندند دو روز مهلت را تمدید کردیم ؛ در تلاشیم تا آخر هفته اینترنت همه خبرنگاران فعال را فعال کنیم.

بخوان  حتی یک جنگ هسته‌ای کوچک می‌تواند باعث قحطی جهانی شود