تغییر لوگوی گوگل به مناسبت نوروز

در این پست آمده است که سازمان ملل به عنوان تعطیلات بین‌المللی به رسمیت می‌شناسند. زیرا مردم آن را در غرب آسیا، قفقاز جنوبی، منطقه دریای سیاه و شمال، غرب، مرکز و جنوب آسیا جشن میگیرند.

در بسیاری از فرهنگ‌ها، نوروز نیز آغاز سال جدید است – زمانی برای تأمل در گذشته، تعیین اهداف آینده و تقویت روابط با عزیزان. برخی از سنت‌های رایج عبارتند از: تزیین تخم مرغ برای احترام به زندگی جدید و مرتب کردن وسایل. گوگل در ادامه در وبلاگ خود گفت: خانه خود را برای شروع تازه و ضیافت با گیاهان و گیاهان بهاری آماده کنید.

گوگل از هنر گل آرایی برای نشان دادن جشن نوروز استفاده کرد. جشن نوروزی است که میلیون‌ها نفر آن را جشن می‌گیرند و در تقویم رسمی هجری شمسی آغاز سال نو ایرانیان است.

گوگل در یک پست وبلاگی به مردم در نوروز ۲۰۲۳ اطلاع داد. لوگوی امروز این تعطیلات باستانی را نشان می دهد که آغاز می شود. بیش از 300 میلیون نفر در هر سال در این روز در سراسر جهان گرد هم می آیند تا فصل تولد دوباره را جشن بگیرند. آثار هنری در این لوگوی گل‌های بهاری – لاله‌ها، سنبلها، نرگس‌ها و ابروی زنبوری نمایش داده شده‌اند.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا، گوگل با ایجاد یک اثر هنری زیبا در لوگوی خود این روز را به مناسبت آغاز سال جدید ایرانی که در ایران و مکان‌های اطراف آن جشن گرفته می‌شود، جشن گرفت.

گوگل ۲۱ مارس لوگوی خود را به مناسبت نوروز تغییر داد.

بخوان  جیمز وب تصویری از سحابی رتیل را منتشر کرد