تغییر ویجت ویندوز 11 می تواند فلش بک به ویندوز ویستا به شما بدهد – اما نترسید

اینکه آیا عملکرد پین کردن ویجت ها به دسکتاپ واقعاً ورودی است یا خیر، سؤال دیگری است. با این حال، به نظر می رسد که اکنون ما شایعات زیادی را از منابع مختلف دریافت می کنیم. همانطور که Windows Latest ادعا می کند، این نشان می دهد که این تغییری است که ممکن است به زودی در خط لوله قرار گیرد.

بنابراین، به نظر می‌رسد این حوزه‌ای است که شرکت روی آن تمرکز می‌کند و تلاش می‌کند آن را به چیزی بزرگ‌تر تبدیل کند که نقش بیشتری در ویندوز 11 ایفا کند – هدفی که با توانایی داشتن ویجت‌ها بر روی دسکتاپ بیشتر می‌شود. از آنجایی که قطعات پازل از این نظر به طور نسبتاً منظمی در کنار هم قرار گرفته اند، در این مرحله تعجب خواهیم کرد اگر این چیزی باشد که در آینده نزدیک در نسخه های پیش نمایش ویندوز 11 مشاهده شود.



منبع

در حال حاضر، ویجت‌های ویندوز 11 به پنل خود (خارج از نوار وظیفه) محدود می‌شوند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید ویجت‌های مورد علاقه‌تان را روی دسک‌تاپ بچسبانید و به شما این امکان را می‌دهد که آنها را ببینید و به‌جای فرو رفتن در پنل ویجت، همیشه آن‌ها را ببینید و در یک نگاه اطلاعات دریافت کنید.

همچنین به نظر می‌رسد که این یک حرکت در کارت‌ها باشد زیرا مایکروسافت اخیراً کارهای زیادی با ویجت‌ها انجام داده است، تغییرات مختلفی را ایجاد کرده و اندازه پنل را (در آزمایش) افزایش داده است. علاوه بر این، مایکروسافت به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار تشویق زیادی کرده است تا ویجت‌های شخص ثالث خود را بسازند و اکوسیستم کلی را تقویت کنند.

بخوان  محافظت از کسب و کار اینترنتی مقابل هکرها

پنل ویجت در ویندوز 11 باقی می ماند، و اگر می خواهید از ویجت ها فقط با آن استفاده کنید، فقط هیچ یک از آنها را روی دسکتاپ منتقل نکنید. به همین سادگی است، بنابراین با این تغییر – اگر اتفاق بیفتد – ویجت ها به طور ناگهانی به دسکتاپ حمله می کنند، نیست.

ویندوز 11 ممکن است توانایی پین کردن ویجت ها را به دسکتاپ دریافت کند، و شاید زودتر از اینها، زیرا ما بخش دیگری از شایعات را در این زمینه شنیده ایم.

وقتی موضوع ویجت‌ها روی دسکتاپ مطرح می‌شود، احتمالاً به یاد ابزارهایی می‌افتید که ویندوز 7 داشت – و در واقع ویندوز ویستا، که در زمان بسیار دورتر است. این تصور را ایجاد می‌کند که مایکروسافت واقعاً با این تغییر ساعت را به عقب برمی‌گرداند، و این تا حدودی درست است – فقط به یاد داشته باشید که داشتن ویجت‌ها روی دسکتاپ اجباری نیست.

جدیدترین ویندوز به ما می گوید که اسنادی را دیده است که نشان می دهد ویندوز 11 “به زودی” این ویژگی را معرفی خواهد کرد و این قابلیت برای ویجت های شخص ثالث (و همچنین تلاش های خود مایکروسافت) وجود خواهد داشت.