تلاش توئیتر برای احیای Spaces با برخی تغییرات

شرکت توئیتر می‌خواهد چت روم‌های صوتی Spaces خود را بازسازی کند. این شرکت تایید کرده است که در حال توسعه آزمایشی تب Spaces در برنامه رسانه اجتماعی خود است.

بیشتر بخوانید




منبع

توییتر

بازنگری این ویژگی، می‌تواند به تازه‌وارد‌ها کمک کند Spaces را کشف کنند، نه اینکه آن را گسترش دهند. در حالی که مشخص نیست در حال حاضر چند نفر از Spaces استفاده می‌کنند، رابط فعلی بیشتر کاربران قدیمی را هدف قرار داده است.

به نظر می‌رسد که قابلیت Spaces اصلاح‌شده، از پشتیبانی برای برچسب‌های موضوعی استفاده و به شما کمک می‌کند به صورت سریع، یک چت روم مرتبط را پیدا کنید.

در حالی که دقیقا به چیزی اشاره نشده است، اسکرین شات‌های اولیه از کد آزمایش به یک رابط بازبینی شده با ویژگی‌های اضافه شده اشاره می‌کنند. با اعمال این تغییرات، می‌توانید ایستگاه‌های موضوعی (مانند موسیقی یا ورزش) را مرور کنید یا یک خلاصه روزانه شخصی با تعداد انگشت شماری محتوا پخش کنید.

به موقع بودن یا نبودن این به روز رسانی موضوع دیگری است، اما چت روم صوتی توئیتر بخشی از شتاب و کاربران خود را از دست داده است.
در حالی که توئیتر ، متا و اسپاتیفای همگی بلافاصله پس از به شهرت رسیدن کلاب هاوس وارد میدان شدند، مشخص نیست که این تلاش‌ها به نتیجه رسیده یا خیر، چون آمار مستندی در دست نیست.


بخوان  YouTube برای تلویزیون صدای راه اندازی جدیدی دریافت می کند - و می تواند نظراتی را اضافه کند