تلفن هوشمند اندرویدی شما می تواند بزرگترین کمک کننده Word یا PowerPoint شما باشد

در حال حاضر، این ویژگی تنها برای کاربران شخصی، علاوه بر سازمان‌های سازمانی و آموزشی، که از آن استفاده کرده‌اند، در دسترس است خودی های دفتر برنامه ای که به کاربران امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید هیجان انگیز اما تجربی در مجموعه نرم افزارهای اداری این شرکت را می دهد.

ادغام مایکروسافت 365 و اندروید

پس از انجام این کار، پیوند دادن کتابخانه عکس Android خود به حساب مایکروسافت شما یک فرآیند ساده است، تا زمانی که دستگاه Android شما ابزاری برای اسکن یک کد QR با دوربین خود و نصب برنامه Link to Windows در فروشگاه Google Play داشته باشد.

برای کاربران شخصی، برنامه Office Insider یک انتخاب ساده است که در صفحه اطلاعات محصول در Microsoft 365 یافت می شود.

این ویژگی جدید قول می‌دهد قوی و شهودی باشد و از اندازه‌ها، ابعاد و انواع فایل‌های مشابهی پشتیبانی می‌کند که در حال حاضر توسط Word و Powerpoint در وب پشتیبانی می‌شوند. همچنین به کاربران امکان می دهد تصاویر موجود در اسناد را با تصاویر موجود در دستگاه های تلفن همراه جایگزین کنند.

خوشبختانه، اینها ویژگی هایی هستند که در اکثر گوشی های هوشمند تجاری اخیر، اگر نه همه، به صورت استاندارد ارائه می شوند.

در یک پست (در برگه جدید باز می شود) در وبلاگ Office Insiders، این شرکت فاش کرد که به زودی این امکان برای کاربران آنلاین مایکروسافت فراهم خواهد شد ابزار همکاری آنلاین با استفاده از فرآیند راه اندازی یکباره، کتابخانه های عکس اندروید خود را به یک حساب مایکروسافت پیوند دهند.

بخوان  حراج عکس های قدیمی ایلان ماسک مربوط به دوران جوانی