توئیتر قابلیت unmention را برای همه کاربران عرضه می‌کند

بر اساس گزارش ورج، این پلتفرم برای اولین بار این ویژگی را در ماه آوریل به گروه کوچکی از کاربران معرفی کرد، اما اکنون برای همه در دسترس است.

ویژگی جدید توئیتر

اگر یک مکالمه که به ادامه آن تمایلی ندارید را می‌خواهید ترک کنید یا دیگر نمی‌خواهید برای رشته توئیت‌هایی که اکنون بخشی از آن هستید اعلان دریافت کنید ممکن است بخواهید از این ویژگی استفاده کنید. این ویژگی جدید نام کاربری شما را حذف می‌کند، اعلان رشته توئیت‌ها را متوقف می‌کند، و همچنین از ذکر نام کاربری شما از سوی دیگر کاربران در رشته توئیت جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید


 



منبع

با وجود اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در تلاش است از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید توئیتر عقب نشینی کند، اما این امر مانع از ایجاد تغییرات جدید در این پلتفرم نمی‌شود. در حال حاضر این شرکت در حال آزمایش ویژگی توئیت‌های مشترک و همچنین ویژگی یادداشت‌های طولانی برای کاربرانی است که از محدودیت ۲۸۰ کاراکتری خسته شده‌اند.


برای استفاده از این ویژگی توئیتی که در آن تگ شده‌اید را انتخاب کنید و سپس روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. از بین گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شود باید «Leave this conversation» را انتخاب کنید.

توئیتر قصد دارد به‌طور گسترده ویژگی «unmention» را برای همه کاربران ارائه کند. ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد خود را از مکالمه‌ای که شامل رشته توئیت‌های آنهاست حذف کنند.