تور ارمنستان هوایی ️ و زمینی بهترین قیمت ها لحظه آخر

تور ارمنستان هوایی ️ و زمینی بهترین قیمت ها لحظه آخر

بهترین پروازهای ارمنستان در تور هوایی ارمنستان، پرواز مستقیم آرمنیا ایرویز Armenia Airways و هواپیمایی آسمان و هواپیمایی ماهان است که از تهران به ایروان پرواز دارند. سهم هواپیمایی ماهان در این بین بیشتر بوده و با 5 پرواز در هفته، تقریبا در تمام طول هفته به مقصد ارمنستان پرواز دارد. هواپیمایی آسمان نیز 4 و هواپیمایی آرمنیا ایرویز 2 پرواز در هفته دارند. ما با ارائهتور ارزان ارمنستان، شرایط را به نحوی برای شما فراهم خواهیم کرد که با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

  • انتخاب هر کدام از دو راه بر اساس سلیقه و دلخواه شما می باشد که مطابق با خواسته و بودجه در نظر گرفته خودت اجرا می شود.
  • سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.
  • وسایل نقلیه عمومی در کشور ارمنستان یا شهر ایروان شامل مترو، اتوبوس، مینی بوس های خطی و تاکسی می شوند.

اگر ارمنستان مانند ملکه منطقه قفقاز باشد، ایروان جواهری است که بر گردنش می‌درخشد. شهر زیبای ایروان معماری متحیرکننده‌ای دارد که در هر گوشه آن به چشم می‌خورد. گردشگران تور ارمنستان ایروان می‌توانند لذت غذاها و شیرینی‌های ارمنی را تجربه کنند و در کافه‌های لوکس آن قهوه‌های خوش عطر بنوشند. ایروان به عنوان پایتخت کشور ارمنستان، مرکز فعالیت‌های صنعتی، فرهنگی و علمی این کشور است. این شهر در دامنه کوه آرارات و بر کرانه رود هرازدان گسترش یافته است و جذابیت‌های آن فقط به صومعه‌ها، معابد، دریاچه‌ها و ساختمان‌های باستانی محدود نمی‌شود. این شهر کلکسیونی از فرهنگ مدرن و سنتی کشوری است که کوله بار تاریخ طولانی خود را به دوش می‌کشد.

بخوان  تکنولوژی در صنعت خودروسازی چگونه خواهد بود؟ 1 بیتی

تورهای باکیفیت مانند تور استانبول، تور ارمنستان، تور تایلند، تور آنتالیا و همچنین تور های زمینی، مانند تور زمینی ارمنستان، تور زمینی وان، تور زمینی آنتالیا و سایر مقاصد محبوب خود را از ما بخواهید. کارشناسان ما همواره پاسخگوی شما عزیزان هستند تا رضایت کامل را از تورهای فلات پارس داشته باشید. با خرید اینترنتی می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی از انواع تورها را در سایت های مختلف با یکدیگر تور ارمنستان ارزان گشت نامه مقایسه کنید. شما با مقایسه تورهای لحظه آخری ارمنستان در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، بلکه این کار می تواند در بالا بردن کیفیت سفرتان موثر باشد.

تور بهار ارمنستان

به همین سبب نیاز نیست به فکر تجهیزات ویژه ای باشید، فقط یادتان باشد که پیش از سفر، آب و هوای ارمنستان را در زمان سفرتان کنترل نمایید و سپس اقدام به رزرو تور در زمستان ارمنستان نمایید. اگر قصد دریافت ویزای توریستی که بر اساس توافق سال 95 نیاز به دریافت ویزا نیست. لطفا توجه داشته باشید که ایرانیان این امکان را دارند که 90 روز طی 6 ماه در ارمنستان ساکن باشند و این موضوع درباره سکونت ارامنه در ایران نیز صادق است. عزیزانی که تمایل به اخذ سایز انواع ویزا از جمله ترانزیت، دولتی، دیپلمات و دولتی دارند نیز می توانند با کارشناسان ما در فلات پارس گیتی تماس بگیرند زیرا ما مجری مستقیم تورهای این مقصد هستیم و می توانیم شما را یاری کنیم. اگر علاقه ‌ی وافری به خرید کردن دارید، حتما بودجه‌ ی قابل توجهی را کنار بگذارید؛ زیرا مراکز خرید زیادی در این کشور وجود دارد.

بخوان  نحوه انتخاب زنان با اینترنت

سوالات متداول مسافران سفر زمینی ارمنستان

لازم به ذکر است که اگر شهروند ایرانی اجازه اقامت داشته باشد اقامت بیش از 90 روز امکان پذیر می باشد. در فصل زمستان به دلیل کاهش دمای هوا، تقاضای سفر به ارمنستان نیز کاهش پیدا می‌کند و خدمات گردشگری با نرخ‌های نسبتا کمتری ارائه می‌شوند. کجارو فهرستی از بهترین تورهای آژانس‌های مسافرتی معتبر را به شما معرفی می‌کند و امکان مقایسه قیمت و امکانات و خدمات آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند تا با کمک کجارو بتوانید بهترین تور را خریداری کنید. برای ورود به ارمنستان علاوه بر داشتن اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار ، باید نتیجه منفی تست کرونا از آزمایشگاه‌های معتبر را به زبان انگلیسی، مهر رسمی آزمایشگاه و با امضا دکتر را همراه داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی ایروان ارمنستان

ضمن اینکه بعضی‌ها ترجیح می‌دهند با پرواز خودشان را به تبریز برسانند و از آنجا در تور ارمنستان زمینی شرکت کنند که ساعت کمتری را در مسیر زمینی بگذرانند. • برای کاهش هزینه‌های سفر به ارمنستان، چه به صورت هوایی و چه به صورت زمینی، می‌توانید از خدمات تورهایی با تعداد روزهای کمتر استفاده کنید. روستای مرزی ایران و ارمنستان شهر نوردوز در آذربایجان شرقی است که بیشتر تورهای ارمنستان زمینی از ایران به این شهر وارد می شوند.