توییتر، تبلیغات علیه تسلا را حذف می‌کند!


یک گروه ضد «تسلا» اعلام کرد که توییتر اقدام به حذف تبلیغات این شرکت خودروسازی کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، همان گونه‌ای که توییتر تعلیق حساب‌هایی را آغاز کرد که جعل هویت مالک جدید آن «ایلان ماسک» (Elon Musk) هستند، به نظر می‌رسد این پلتفرم، تبلیغاتی که «تسلا» (Tesla) را مورد انتقاد قرار می‌دهند نیز رد می‌کند.

«پروژه سحرگاه» (The Dawn Project) که یک گروه ضد تسلا است، یک آگهی تمام‌صفحه‌ای را در «نیویورک تایمز» (نیویورک تایمز) منتشر کرد که ادعا می‌کند سیستم کاملاً خودران این خودروساز، جانی را برای کودکان به همراه دارد. دارد.

توییتر، تبلیغات علیه تسلا را حذف می‌کند!

این گروه جستجو تا این آگهی را در توییتر اطلاع‌رسانی کند اما اخطاریه‌های مبنی بر عدم تایید آن به دلیل سیاسی بودن انجام شد. با وجود این، بنیان‌گذار این گروه، آگهی را به حساب خود ارسال کرده و هنوز آگهی حذف نشده است.

این آگهی، آزمایشی را که توسط این گروه در ماه اکتبر انجام شد، توضیح می‌دهد و ادعا می‌کند که سیستم برای مانکن‌های کوچکی که از جاده عبور می‌کنند، نمی‌شود.

طرح پروژه سحرگاه در مصاحبه با دیلی میل گفت: به نظر می‌رسد که تصاحب این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی توسط ماسک، چنین تغییراتی را ایجاد کرده است که یکی از اولین نمونه‌ها از چنین تغییراتی پس از تصاحب توییتر به شماره می‌رود.

وی افزود: “اوداود”(Dan O’Dowd)، پروژه بنیان‌گذار سحرگاه و همچنین کل این پروژه، در گذشته تبلیغاتی را منتشر کرده است که بر خطرات کامل تسلا کشف کرده‌اند. این تبلیغات پیشتر توسط توییتر شناسایی شده بود. آنها تبلیغاتی را منتشر کردند که توجه به نقص‌های «تسلا افاسدی» (Tesla FSD) را جلب می‌کند. دن برای اعتراض به ممنوعیت تبلیغات برنامه ریزی می‌کند زیرا این موضوع، یک نگرانی حیاتی برای امنیت عمومی است.

بخوان  چینی ها در یک قدمی ساخت پایگاه در ماه

توییتر، تبلیغات علیه تسلا را حذف می‌کند!

دیلی میل برای اظهار نظر با توییتر تماس گرفت. سیاست‌های توییتر اجازه نمی‌دهد که سیاسی در این پلتفرم تبلیغ شود. در صفحه پشتیبانی توییتر آمده است: ما این تصمیم را می‌توانیم بدانیم که پیام‌های سیاسی را باید به دست آورد، نه این که آنها را بخرند.

توییتر تبلیغات سیاسی را این گونه تعریف می‌کند: من که شما را به یک نامزد، حزب سیاسی، یک مقام دولتی منتخب یا منصوب، انتخابات، همه‌پرسی، رأی‌گیری، قانون، مقررات، دستورالعمل یا نتیجه قضایی ارجاع می‌دهد. تبلیغاتی که حاوی ارجاع به سیاسی است، از جمله درخواستی برای رأی دادن، درخواست حمایت مالی و حمایت از یا علیه هر یک از موضوعات سیاسی ذکر شده در بالا، تحت این سیاست ممنوع هستند. همچنین، ما اجازه تبلیغات از هر نوع را توسط نامزدها، احزاب سیاسی، مقامات دولتی منتخب یا منصوب نمی‌دهیم.

با وجود این، اوداود زیاد است که این کار را در مورد ماسک انجام داده و حتی کمپین خود را در اوایل سال جاری با روی این خودروساز اجرا کرد. اوداود به ویژه به این موضوع پرداخت که نرم‌افزار تسلا وحشتناک است.

طرح پروژه سحرگاه به دیلی‌میل گفت: این بومی کالیفرنیا تحقیقات انجام شده توسط پروژه سحرگاه، پس از مشاهداتینی که در هر هشت دقیقه یک بار به طور جدی دچار آسیب جدی می‌شود، آزمایش‌های آزمایشی انجام شده و از آن زمان شروع می‌شود. آزمایش این فناوری ادامه داد تا اطمینان حاصل شود که جاده‌های عمومی در برابر قطعات معیوب و آزمایشی ایمن می‌مانند.

گزارش گزارش “ورج” (The Verge)، اوداود مالک نرم‌افزار “گرین هیلز” (Green Hills) است که برای بسیاری از رقبای اصلی تسلا، از جمله “جنرال موتورز” (General Motors)، “بام‌و” (BMW) و “فورد” است. «(فورد) نرم‌افزار تولید می‌کند.

بخوان  شیمیدانان مولکول با طراحی طراحی شده اند

حامیان تسلا به کمک ماسک آمده‌اند و بررسیان کرده‌اند که تبلیغات اوداود، تهمت‌هایی برای رسیدن به درآمد مالی و شخصی هستند.

ماسک و اوداود در ماه ژانویه در توییتر درباره پروژه سحرگاه صحبت کردند.

ماسک نوشت: نرم افزار گرین هیلز، انبوهی از زباله است.

اوداود پاسخ داد: ایلان ماسک وقتی اشتباه می‌کند، همیشه به توهین متوسل می‌شود.

آخرین توئیت در مورد این که سیستم تسلا ظاهرا هنگام حرکت، برای مانکنهای بچه‌ها نمی‌شود، صحبت می‌کند. با استفاده از نسخه تمام خودران تسلا موسوم به “Beta 10.69.2.2” که جدیدترین نسخه این سیستم است، این وسیله نقلیه با سرعت ۱۵ مایل در ساعت با یک مانکن ۲۹ اینچی برخورد کرد و با سرعت ۲۰ مایل در ساعت از روی یک مانکن چهار. فوتی عبور کرد.

توییتر، تبلیغات علیه تسلا را حذف می‌کند!

پروژه سحرگاه، آزمایش مشابهی را در ماه اوت انجام داد و به اشتراک گذاشت و نتایج جدید را تایید کرد. همین کار باعث شد که تسلا دستور توقف و انصراف را ارسال کند.

در هر حال، خبر رد شدن توئیت پس از آن منتشر شد که حساب توییتر را به دلیل جعل هویت ماسک تعلیق کردند. این حساب‌ها به دلیل تغییر نام نمایه‌ خود به ایلان ماسک، این که مشخص می‌شود یک حساب تقلیدی است، به جرم چالش کشیدن خط‌ مشی جدید توییتر در برابر جعل بدون هویت، به حالت تعلیق درآمده است. این سیاست جدید پس از آن اعمال شد که برخی از افراد مشهور در واکنش به تصمیم ماسک مبنی بر پیشنهاد حساب‌های تعیین شده به مبلغ هشت دلار در ماه، نام‌های نمایشی توییتر خود را تغییر دادند.

بخوان  مایکروسافت ممکن است در حال کار بر روی یک ویندوز مجهز به هوش مصنوعی برای رقابت با سیستم عامل کروم باشد

انتهای پیام



منبع