داشتن ویژگیهای اضافی که هزینه دارد منطقی است – در هر حال توییتر به درآمد نیاز دارد – اما تأیید در ابتدا قرار بود راهی برای تأیید هویت و قابلیت اعتماد در توییتر باشد. اکنون، هر کسی که توانایی خرید آن را داشته باشد، می تواند آن را بخرد، که جذابیت داشتن آن علامت آبی را کمرنگ می کند.
دیگر ویژگیهای توییتر که قرار است مختص مشترکین Blue باشد، امکان ویرایش توییتها، ارسال ویدیو با کیفیت 1080p و دسترسی به حالت خواننده است که تجزیه توییتها و موضوعات را بر روی صفحه آسانتر میکند.
ما از دوشنبه @TwitterBlue را راهاندازی میکنیم – برای دسترسی به ویژگیهای مختص مشترکین، از جمله علامت آبی 🧵 pic.twitter.com/DvvsLoSO50 در وب با 8 دلار در ماه یا در iOS با 11 دلار در ماه مشترک شوید.10 دسامبر 2022
ایلان ماسک بهعنوان رئیس اسپیسایکس، تسلا و اکنون توییتر، مطمئناً نظرات متفاوتی دارد – اما هیچ بحثی وجود ندارد که او دوست دارد با تغییرات و نوآوریهای خود سریع حرکت کند. ما در چند ماه گذشته انواع آزمایش ها و ترفندها را در توییتر دیده ایم.
در توییتی از حساب رسمی آن (در برگه جدید باز می شود)توییتر تایید کرد که هزینه توییتر آبی 8 دلار در ماه باقی خواهد ماند، اما در صورت ثبت نام از طریق iOS (با احتساب مالیات اپ استور اپل) به 11 دلار در ماه می رسد. قیمت گذاری بین المللی برای برآمدگی iOS هنوز تایید نشده است، اما این طرح در حال حاضر 7 پوند در ماه در بریتانیا و 7 دلار استرالیا در استرالیا هزینه دارد.
توییتر همچنین میگوید که توییتهای مشترکان آبی در پاسخها، اشارهها و جستجو در اولویت قرار خواهند گرفت. کسانی که هزینه ماهانه را پرداخت می کنند، تبلیغات کمتری را نیز می بینند و می توانند ویدیوهای طولانی تری پست کنند، و همچنین در حین آزمایش، به ویژگی های جدید دسترسی زودهنگام خواهند داشت.
باید منتظر ماند و دید که این تغییرات چگونه بر شبکه اجتماعی تاثیر می گذارد و آیا طرح بزرگ ماسک برای توییتر 2.0 می تواند به واقعیت تبدیل شود. بدون شک، با ادامه تکامل پلتفرم، موارد بیشتری نیز در راه است.