توییتر ایلان ماسک: جدول زمانی شش ماهه او به عنوان مدیرعامل

بنابراین، یاکارینو چه چیزی را به ارث خواهد برد که او به سمت بشقاب حرکت کند؟ با توجه به تغییرات بحث برانگیز بسیاری که این پلتفرم از زمانی که تحت مالکیت ماسک قرار گرفته است، برخی می گویند جام طلایی در حالی که برخی دیگر جامی مسموم می بینند.

در نهایت، به نظر می رسد که هیچ یک از طرفین در حال حاضر واقعاً از انتصاب او خوشحال نیستند، اما اثبات آن در پودینگ خواهد بود. برای هر آنچه از توییتری که زمانی می‌شناختیم و دوستش می‌داشتیم (یا حداقل تحمل می‌کردیم)، مطمئناً امیدوارم که صحبت‌های سیاسی کمی گل آلود او ارزش خبری کمتری نسبت به تغییر مثبتی داشته باشد که او امیدوار است در پلتفرم ایجاد کند.





منبع

البته، حامیان وفادار ماسک (که انتظار دارم بسیاری از آنها اکثر اشتراک‌های آبی توییتر را تشکیل می‌دهند) وجود دارند که بی‌لحظه از این حرکت حمایت خواهند کرد، درست مانند سایر طرح‌های موذی در آینده. رئیس سابق توییت

البته، سایر کاربران بیش از حد آماده بودند که به این نکته اشاره کنند که Yaccarino نیز از تعدادی چهره چپ، از جمله AOC پیروی می کند.

یاکارینو قبلاً یک انتخاب تفرقه‌انگیز در چندین جبهه ثابت کرده است. زمان مجله مقاله ای روشنگر را منتشر کرد که در مورد مفهوم “صخره شیشه ای” بحث می کرد – زنان یا دیگر شخصیت های اقلیت در زمان بحران در نقش های رهبری ارشد استخدام می شوند و آنها را در معرض شکست قرار می دهند (نگاه کنید به: هر نخست وزیر زن بریتانیا – نه اینکه آنها را توجیه کنند. اقدامات). این ایده به‌ویژه زمانی که قدرتی را که ماسک به‌عنوان رئیس اجرایی و مدیر ارشد فنی بر روی پلتفرم خواهد داشت، تشخیص داد و عملاً توانایی خود را برای وتو و ایجاد تغییرات در دیدگاه‌اش حفظ کرد، شدیدتر می‌شود.

بخوان  حل یکی از بزرگترین اسرار جهان توسط انفجارهای رادیویی

در حال حاضر، ما هیچ سرنخی نداریم که یاکارینو دیدگاه ماسک از توییتر 2.0 را به عنوان یک موهبت یا بار سنگین می‌بیند، اما همانطور که می‌گوید یک چیز قطعی است. اگر امیدی به تغییر شهرت فعلی توییتر در بین تبلیغ‌کنندگان و کاربرانش داشته باشد، کنترل آسیب‌های زیادی را باید انجام دهد.

مگر اینکه زیر یک سنگ پنهان شده باشید، احتمالاً چیزهای زیادی در مورد تصاحب توییتر ایلان ماسک شنیده اید. ماسک در مدت کمی بیش از شش ماه به عنوان مدیرعامل، پلتفرم را در آشفتگی پرتاب کرده است، اما فصل تغییرات هنوز به پایان نرسیده است.

در حماسه جاری توییتر 2.0، وجود داشته است مقدار زیادی از اخبار برای تجزیه و تحلیل برای کمک، ما نقاط عطف مهم و تغییراتی را که میلیاردر غول فناوری از زمانی که آن را در اکتبر 2022 خریداری کرد، در این پلتفرم ایجاد کرده است، خلاصه کرده ایم.

شش ماه اول توییتر 2.0 – جدول زمانی

تحلیل: خب حالا چی؟

ماسک اکنون رسماً اعلام کرده است که قصد دارد از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری کند و در اواخر ژوئن، لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی NBCUniversal را واگذار خواهد کرد.