توییتر در حال حاضر در حال آزمایش برنامه تأیید ماهانه 8 دلاری خود است

قبلاً در مورد ناقص بودن سیستم تأیید پولی جدید نوشته‌ایم: بسیاری از افرادی که واقعاً نیاز به اثبات هویت خود به صورت آنلاین دارند، ثروتمند نیستند، در حالی که بسیاری از بازیگران بد پول زیادی برای تأمین مالی یک علامت آبی دارند. با این حال، به نظر می رسد که سیستم جدید اکنون به پیاده سازی نزدیک شده است.

رویکرد جدید برای تأیید حساب قبلاً مطبوعات منفی زیادی را به خود جلب کرده است. پیش از این، علامت‌های آبی رنگ – تأیید حساب‌های واقعی که توسط افراد واقعی اجرا می‌شود – پس از یک فرآیند بازبینی دستی به صورت رایگان ارائه می‌شد.

تغییر دیگری در آخرین به‌روزرسانی برنامه iOS توییتر، یک برگه Verified را در صفحه اعلان‌ها قرار می‌دهد، به این معنی که پاسخ‌های کاربران تأیید شده قبل از هر چیز دیگری ظاهر می‌شوند. این ممکن است برای کاهش تأثیر ربات‌ها و هرزنامه‌ها باشد، اگرچه احتمالاً تعداد زیادی از ربات‌ها و هرزنامه‌ها بودجه لازم برای پرداخت 8 دلار در ماه را خواهند داشت.

یک به‌روزرسانی برنامه iOS در آخر هفته منتشر شد (از طریق Engadget (در برگه جدید باز می شود) و دیگران) گزینه پرداخت 7.99 دلار در ماه برای علامت آبی را معرفی کردند. این به عنوان بخشی از اشتراک توییتر آبی فروخته می شود که در حال حاضر با قیمت 4.99 دلار در ماه در برخی کشورها وجود دارد – البته بدون احراز تأیید.





منبع

از زمانی که ایلان ماسک مسئولیت این پلتفرم را با مبلغ 44 میلیارد دلار بر عهده گرفت، فعالیت‌های زیادی در توییتر انجام شده است – و تغییر بحث برانگیز در سیستم تأیید شبکه اجتماعی اکنون در برنامه توییتر برای iOS در حال آزمایش است.

واضح است که در توییتر چیزهای زیادی برای اصلاح وجود دارد، و مسلماً روند تأیید فعلی در نوع خود ناامید کننده است. این پلتفرم از تبلیغات پول کافی به دست نمی‌آورد، و اکثر محتوای توییتر توسط اقلیتی از کاربران تولید می‌شود – وضعیت سالمی برای برنامه‌ای که به تعامل متکی است، نیست.