تکنولوژی در 2022 – پیش‌بینی‌ها

اِیتاندتی: بزرگترین سرویسدهنده مخابراتی آمریکا در حال حاضر سی و سومین شرکت بزرگ جهان است و با ارزش بازار 29/187 میلیارد دلار هفدهمین شرکت ارزشمند جهان هم به حساب میآید. این اتفاق، برای دانش آموزانی که قادر به شرکت در کلاسها نیستند خبری بسیار عالی بوده و حتی به دانش آموزان خارجی اجازه میدهد تا دورههای خاصی را که در کشورهای خودشان موجود نیست را مطالعه کنند و فرصتهای بیشتری برای تعداد بیشتری از دانش آموزان ایجاد میشود. آلن تورینگ ، 1950 : کمتر از یک دهه پس از شکستن ماشین رمزگذاری نازیها به نام Enigma و کمک به نیروهای متفقین در پیروزی در جنگ جهانی دوم، ریاضیدان آلن تورینگ برای بار دوم با یک سوال ساده تاریخ را تغییر داد: “آیا ماشینها میتوانند فکر کنند؟ آیا ماشین ها میتوانند فکر کنند؟ آنها میتوانند با تقسیم مطالب به بخشهای قابل فهم، برجسته کردن مطالب مهم دروس، خلاصه نویسی نکات کلیدی و موارد دیگر، مطالب را به راحتی قابل فهم کنند.

در پایین به بررسی تکنولوژی های برتر در جهان پرداخته شده 1biti است. این یکی از سختترین بخشهای کار است. تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت آموزش به این شیوه، نحوه کار نهادها و معلمان را تغییر داده است. Artificial intelligence (AI) شاخه گستردهای از علوم رایانه است. اگرچه این تعاریف به نظر میرسد برای یک فرد عادی انتزاعی و کوتاه باشند، اما به تمرکز این حوزه به عنوان یک شاخه از علوم رایانه کمک میکند و طرحی برای تزریق ماشین آلات و برنامهها با یادگیری ماشین و سایر زیر مجموعههای AI فراهم میکنند. به عنوان مثال کمپانی هیوندای که با نام ماشین های رده بالا آن را می شناسیم، در کنار شرکت دوجی و همچنین کمپانی بلو گوشی های هوشمند را از پایین رده تا بالارده در دسترس کاربران قرار داده اند. به عنوان مثال، ProProfs Quiz Maker یک نرم افزار آزمون آنلاین است که به شما امکان میدهد امتحانات شخصی بسازید و نمرات و نتایج را به صورت خودکار، در اختیار شما قرار میدهد.

اگر به دنبال خرید گوشی های گران قیمت این برند هستید، فرصت را از دست ندهید و جدیدترین گوشی شیائومی یعنی می 10 تی پرو که نزدیک به 20 میلیون تومان قیمت دارد را انتخاب کنید. Meteor JS یکی از کامپوننت های Node.js محسوب میشود و ایجاد برنامه های وب بهصورت بلادرنگ (real-time) برای سیستم عامل های مختلف را امکان پذیر می سازد. زبان برنامه نویسی R یکی از بهترین انتخابها برای پروژههای یادگیری ماشینی است که شامل تجزیه و تحلیلهای گسترده هستند و روشهای گوناگونی را برای آموزش و ارزیابی مدل ارائه میدهند. رویکردهای هوش مصنوعی شامل روشهای آماری، هوش محاسباتی و هوش مصنوعی نمادین سنتی میشود. از ویژگیهایی که شرکتهای هوش مصنوعی را از یکدیگر متمایز میکند، برنامهریزی و اهداف آنها میباشد و همین امر باعث میشود تا سهم بیشتری از بازار هوش مصنوعی به دست آورند و پیشروتر باشند.

بخوان  فروشگاه اینترنتی شومینه و باربیکیو فروش انواع شومینه گازی ، برقی ، هیزمی و

وقتی در مورد محتوای هوشمند صحبت میکنیم، به انواع مختلف محتوای مجازی از جمله راهنمای دیجیتالی، کتابهای درسی، کنفرانس ویدئویی و سخنرانیهای ویدئویی اشاره میکنیم. هاست ابر آراز دارای انواع گوناگونی است که با توجه به نیاز خود قادر به انتخاب از بین آن ها خواهید بود. آیفون نامی است که از ابتدا با تصمیم استیوجابز، بنیانگذار شرکت اپل روی انواع گوشیاپل گذاشته شده است. اندروید که ساخت شرکت گوگل است، در اکثر گوشی های هوشمند استفاده می شود. در همین راستا، یک تعریف سادهسازی شده نیز از مفهوم شبکه عصبی توسط گوگل ارائه شده است. گوگل برای آموزش یادگیری شبکه عصبی به علاقمندان این مبحث، ابزاری ارائه میکند که میتوان با استفاده از آن در مرورگر وب با یک شبکه عصبی بازی کرد و حالات گوناگون آن را مورد بررسی قرار داد. کتابخانه SpaCy: این کتابخانه برای پردازش زبان طبیعی مورد استفاده قرار میگیرد. با عکسبرداری از صحنه های طبیعی در شرایط کنتراست بسیار بالا ، متوجه شدیم که A71 دامنه دینامیکی بسیار گسترده ای دارد و از جزئیات به خوبی محافظت شده در هر دو قسمت برجسته و سایه و همچنین قرار گرفتن در معرض هدف خوب اطمینان حاصل می کند.

توانستند به رشد فعلیشان در حوزه هوش مصنوعی برسند این بود که از ابتدا برای اهداف خود برنامهریزیهای دقیق و مشخصی داشتند و طبق اهدافشان سرمایهگذاری میکردند. به لطف این موضوع، دانش آموزان میتوانند به راحتی به همه این مطالب دسترسی پیدا کنند، خیلی سریعتر یاد بگیرند و به اهداف تحصیلی خود برسند. لپ تاپ 2020 لنوو یکی از به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده تا نیاز های هر دانشجویی را در هر رشته ای به راحتی برطرف کند. در آنالوژی نرمافزار، آموزش همان نوشتن برنامه و استنتاج در واقع استفاده از آن است. در حال حاضر، آخرین قیمت لپ تاپ ASUS ROG Zephyrus در بازارهای کشورمان در حدود ۶۰ میلیون تومان است. در این حال از شبکه خواسته میشود که یک مساله را حل کند.

مدتهاست AGI موزهای از داستانهای علمی تخیلی است که در آن رباتهای بسیار هوشمند بیش از حد بر بشریت غلبه میکنند، اما کارشناسان معتقدند این چیزی نیست که به این زودی نگران آن باشیم. هوش مصنوعی قدرت نمرهدهی آزمونها و مدیریت کارهای اداری را دارد و بار زیادی را از دوش معلمان بر میدارد. به جز ارزیابی تکالیف، نمرهدهی آزمونها و خواندن مقالات، آنها همچنین وظیفه پرکردن اسناد مختلف، مدیریت مطالب آموزشی، سازماندهی منابع برای سخنرانیها، تهیه گزارش پیشرفت دورهای و موارد دیگر را برعهده دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینههای مختلف، شاهد رشد روز افزون علم هوش مصنوعی و تاثیراتی که میتواند بر زندگی بشر داشته باشد، هستیم. و سال گذشته شاهد مجموعهای از پروژهها بودهاست که در آنها هوش مصنوعی بر روی دادههای خودکار تولید شده آموزش داده شدهاست.

بخوان  پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی | 1biti

وقتی استفاده از تکنولوژی محدود شود، می توانیم بین 8 تا 9 ساعت در شبانه روز خواب با کیفیت و عمیق را تجربه کنیم. خرید گوشی آنلاین مزایای خود را دارد؛ مثلا شما محدود به فروشگاههای محلی خود نیستید، که ممکن است فقط مدلهای خاصی از تلفن را داشته باشند. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی، حاوی پاسخهایی است که توسط دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید ثبت شدهاند و با یک جتسجوی سریع، به آسانی در دسترس قرار میگیرند. این فن آوری نیروی محرکه ایست که به بیت کوین ها و ارز های الکترونیک قدرت می دهد ، در کل بلاک چین واحد موازی جدیدی است که در سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. AI در هسته اصلی خود، شاخه ای از علوم کامپیوتر است که هدف آن پاسخ مثبت به سوال تورینگ است. StatsModels در علوم داده، تجزیه و تحلیل اطلاعات و گزارشگیریها کاربرد دارد.

همین امر موجب شده تا یادگیری عمیق یک روش قدرتمند باشد که با دریافت میزان مناسبی از دادههای ورودی بتواند خروجی (پاسخ) با صحت قابل توجه ارائه کند. تا قبل از این بخش، مدل به مجموعه دادههای پروژه دسترسی نداشته است. ماتیائو: برنامهای است که منابع آموزشی و اوپن را ارائه میدهد. چیزی که در مورد این پلتفرمها عالیاست، این است که آنها میتوانند مطالب آموزشی را به زبانهای مختلف ترجمه کنند و یادگیری را برای افرادی که با زبانهای مختلف تکلم میکنند، آسان کند. این اعداد به ما میگویند که معلمان، وقت زیادی را صرف انجام کارهای غیر آموزشی میکنند که میتواند موضوع بزرگی باشد. برای خرید گوشی سامسونگ انتخابهای زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند. با این حال، اگر قصد خرید یکی از گوشی های این برند را دارید، برای قیمت روز گوشی های سامسونگ می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بخوان  نحوه دریافت تکنولوژی برای کمتر از 100 دلار

حتی وجود وب کم و قابلیت پخش فیلم HD نیز از موارد بسیار طبیعی است که هنگام خرید لپ تاپ باید به آنها توجه داشته باشید. این برنامه آموزشی، از هوش مصنوعی برای تجسم نحوه تفکر دانش آموزان و منطق آنها در هنگام تمرین استفاده میکند. آنها تنظیمات هوشمندی را ارائه میدهند که میتوانید هنگام اختصاص آزمون به کاربران منتخب، از آنها استفاده کنید. نورویگ و راسل به ویژه بر عوامل منطقی که برای رسیدن به بهترین نتیجه عمل میکنند تمرکز میکنند و خاطرنشان میکنند: “تمام مهارتهای مورد نیاز برای آزمون تورینگ، به یک عامل اجازه منطقی عمل کردن را میدهند.

شبکههای عصبی شامل تعدادی لایه پنهان هستند، که دادهها از طریق آنها پردازش میشوند و به ماشین اجازه میدهند تا در یادگیری خود”عمق” داشته باشد، اتصالات و ورودی وزنی را برای بهترین نتیجه ایجاد کند. در این مثال صورتحساب میان دوره کارکرد تلفن را از 1 مهر تا 15 آذر را شامل می شود. هوش مصنوعی را میتوان بر این اساس به سه دسته تقسیم کرد که شامل هوش محدود مصنوعی یا ضعیف (Artificial Narrow Intelligence یا بهاختصار ANI)، هوش عمومی مصنوعی یا هوش جامع مصنوعی (Artificial General Intelligence یا بهاختصار AGI) و ابر هوش مصنوعی یا فراهوش (Artificial Superintelligence یا بهاختصار ASI) میشود.

با استفاده از آن، معلمان به راحتی میتوانند یک راهنمای گامبهگام برای دانش آموزان خود ایجاد کرده و تجربه یادگیری آنها را شخصیسازی کنند. این پلتفرم مکانی عالی میباشد که دانش آموزان میتوانند در آن با یکدیگر همکاری کرده و راهحلهای مورد نیاز خود را پیدا کنند. در ادامه، چند نمونه از این اپلیکیشنها را که دانش آموزان، معلمان و مؤسسات میتوانند مورد استفاده قراردهند، آورده شدهاست. تا آنجا که هیچ تعریف واحدی از این رشته در سطح جهانی هنوز پذیرفته نشده است. بر اساس آماری که مکنزی اعلام کرده است، شرکتهایی همچون گوگل و بایدو (موتور جستجوی کشور چین که رقیب گوگل است)، در سال ۲۰۱۶ رقمی در حدود ۳۰ میلیارد تومان بر روی پروژههای هوش مصنوعی مجموعهشان سرمایهگذاری کردند که تا ۸۰ درصد از این مبلغ بر روی تحقیق و توسعه این حوزه قرار داده شده است. این موقعیت ، علل گوناگونی دارد که در این مقاله سعی می شود آن علتها ، مورد ارزیابی قرار گیرد تا در نهایت بتوان به منظور ارتقای فعالیتها و تلاشهای کشورهای جهان سوم – و از جمله ایران – در زمینه تکنولوژی اطلاعاتی مدل قابل قبولی را ارائه داد .