تکنولوژی های جدید حسابداری طلوع پدیده | 1biti

نوآوری در استفاده از زبان های خارجی و هندی و محصولاتشان (کتاب، بازی) باعث ارتقاء دسترسی به سایر کشورها می گردد. در عین پشتیبانی از پخش تلوزیونی، DCD/VCD، موبایل، آی پدها، تبلت ها، اینترنت، آنها محصولات جدید نوآوری شده مثل بازی های مناسب برای اندرویدها را دارند. بدین طریق، سرمایه اجتماعی باعث توسعه و گسترش یادگیری کارآفرینان می گردد. شواهدی درباره سرمایه اجتماعی وجود دارد که باعث تسهیل در تغییرات اجتماعی هدفمند شده است . بعنوان مثال، عرفان عالم، موسس بنیاد سامان، که برای دستگاه های بالابرنده ریکشاو (نوعی وسیله چرخدار که برای حمل افراد در هندوستان بکار می رود) در پانتا و سایر شهرهای هندوستان فعالیت می کند، احساس کرد که ریکشاوهای با باتری می تواند کارآمدتر باشد.

  • آن ها هنوز نتوانسته اند استراتژی تکنولوژی مناسبی برای کسب و کار خود پیدا کنند و هنوز نتوانسته اند ارزش های تکنولوژی خود را پیاده سازی کنند.
  • خودرویی که بدون راننده در حال حرکت است با مهارت برنامه نویسان به شرایط متغیر جاده پاسخ می دهد و یا برای روشن کردن چراغ راهنما و درک الگوهای ترافیک کدگذاری می شود.
  • اخبار فناوری کمک می‌کنند، بهترین و کارآمدترین نوع این تکنولوژی‌ها را شناخته و در راستای رسیدن به اهدافمان به کار گیریم.
  • رایانش ابری از دید کسب و کارهای آنلاین به معنای بهبود همکاری، بهره‌وری بیشتر و کاهش قابل توجه هزینه است.
  • معمولاً روبات‌هایی را می‌بینیم که آن قدر هوشمند هستند که می‌توانند بر نسل بشر مسلط شوند.
اما مديران حرفه‎اي موفق که از بينش لازم برخوردارند، به اهميت تکنولوژي به خوبي واقفند و منابع و توجه کافي را در راستاي کسب بيشترين منافع به آن اختصاص مي‌دهند. تکنولوژي را مي توان تمام دانش، کالاها، فرايندها، ابزارها، روش ها و سيستم هايي تعريف کرد که در جهت خلق و ساخت کالاها و ارائه خدمات به کار گرفته مي شوند. تکنولوژي ابزاري است که به وسيله مجله خبری 1 بیتی آن مي توانيم به اهداف خود دست يابيم. تکنولوژي، اجراي عملي دانش است، ابزاري است که به کمک تلاش و سعي آدمي مي آيد. چند هويت تکنولوژيک ديگر غير از سخت افزار وجود دارد که از جمله به نرم افزار و مهارت هاي انساني مي توان اشاره کرد. به عنوان مثال اتصال دستگاه‌های بیشتر و حجم بیشتر داده باعث پیشرفت اینترنت اشیا، بیگ دیتا و ماشین لرنینگ خواهد شد.

بخوان  در نهایت، راز تکنولوژی آشکار شد

گوگل ۳۰۰ میلیون دلار روی استارتاپ محققان سابق OpenAI سرمایه گذاری می‌کند

آواتار در مکاتب هندو به معنی تجسدِ مادی خداوند در قالب انسانی است. در اینجا شما با آواتار خود در دنیای متاورس تجسد پیدا خواهید کرد. هر چه فناوری‌ها بیش‌تر توسعه پیدا کنند، مشخصاً تجربه به واقعیت نزدیک‌تر خواهد شد. اگر از بلاک‌چین چیزی نمی‌دانید می‌توان شما را با فردی قیاس کرد که یک دهه پیش از کامپیوتر چیزی نمی‌دانست.

http://118amoozesh.irحتی نوآوری‌های بسیار کهن مانند چرخ هم نمونه‌هایی از فناوری بوده و به‌شمار می‌روند. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. فضای ابری با قابلیت ذخیره سازی حجم عظیمی از داده ها سبب شده کدگذاری آسان تر شود. به جای نوشتن هر خط کد، برنامه نویسان می توانند پایگاه های داده ای را که دارای کدهای مورد نیاز هستند، فراخوانی کنند. بررسی می شوند تا از اصالت آنها اطمینان حاصل شود و پس از آن توسط داوران معتبر و مجرب به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند. برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

فناوری

امروزه روبات‌هایی مثل روبات جاروبرقی را داریم که به کمک انسان می‌آید تا در زمان صرفه‌جویی کند و آسایشِ بیش‌تر را برای او فراهم کند. همچنین در صنعت هم برخی کارها را روبات‌ها انجام می‌دهند، هر چند نه آن قدر هوشمند و فقط در حد انجامِ یکسری کارهای از پیش تعیین شده؛ ولی به طور قطع در آینده این روبات‌ها می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. باید منتظر باشیم و ببینیم دنیای فناوری چه تازه‌های برای ما در این حوزه‌ها به ارمغان می‌آورد. ژنتیک یکی از مباحثِ علمی است که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری را طی کرده است.

بخوان  بایگانی‌ها نانو تکنولوژی نانو فناوران اسپادان | 1biti

ساخت برنامه موبایلی برای تشخیص سکته مغزی در بیماران