تیم های مایکروسافت بالاخره یکی از بدترین موارد در مورد ارائه های پاورپوینت را برطرف می کند

مشخص شده در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)، این به روز رسانی به کاربران امکان می دهد تا یک ارائه زنده پاورپوینت را مشاهده کنند تا “به صورت خصوصی اسلاید را بزرگ کنند”، امیدواریم که برای همیشه به فشار چشم پایان دهد.

اسلایدهای پاورپوینت تیم های مایکروسافت

این ویژگی همچنین به ارائه دهندگان این امکان را می دهد که اسلایدهای خاصی را برای همه شرکت کنندگان در جلسه بزرگنمایی کنند، که می تواند نه تنها برای اهداف مشاهده، بلکه برای کمک به جلب تمرکز بر روی مناطق یا نقاط داده خاص، به عنوان مثال در نتایج مالی یا مقایسه داده ها مفید باشد.

مایکروسافت همچنین از یک استودیوی ضبط برای پاورپوینت پرده برداری کرد که به کاربران اجازه می دهد تا ارائه های خود را از قبل تمرین کنند. ایده این است که بررسی فیلم به مردم کمک می‌کند تا قبل از مراجعه به تیم‌های مایکروسافت، مواردی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنند.

این شرکت همچنین اخیراً پشتیبانی از ترجمه زنده اسلاید در PowerPoint Live را فاش کرده است، به این معنی که اسلایدها را می توان فوراً در طی تماس تیم مایکروسافت ترجمه کرد. هم ارائه دهندگان و هم شرکت کنندگان می توانند با کلیک راست بر روی ارائه، محتوای ارائه را به صورت خصوصی ترجمه کنند، که گزینه “Translate Slides” ظاهر می شود.



منبع

برای کاربران تیم های مایکروسافت در دسکتاپ، وب، iOS، مک، اندروید در دسترس خواهد بود.

این به‌روزرسانی، که فعلاً به‌عنوان «در حال توسعه» فهرست شده است، تاریخ در دسترس عمومی برنامه‌ریزی‌شده‌ای در نوامبر ۲۰۲۲ دارد و پس از راه‌اندازی در دسترس کاربران تیم‌های مایکروسافت در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

بخوان  افشای جدید تغییرات بزرگی را در ویندوز 11 نشان می دهد

با نگاه کردن به لپ تاپ خود، تلاش برای درک متن تار ریز در اسلاید تیم مایکروسافت، به لطف به روز رسانی جدید، به زودی به گذشته تبدیل خواهد شد.

این شامل ادغام Cameo و Recording Studio است، دو ابزار موجود که توسط مایکروسافت در سال 2021 معرفی شد و به دنبال کمک به بهبود تجربه پاورپوینت با امکان سفارشی‌سازی و ابزارهای ضبط اضافی به ترتیب بود.

این راه‌اندازی نشان‌دهنده آخرین مرحله از همکاری بین تیم‌های مایکروسافت و پاورپوینت لایو است زیرا این شرکت به دنبال تسهیل روابط نزدیک‌تر بین برخی از محبوب‌ترین ابزارهای خود است.

سرویس کنفرانس ویدیویی بالاخره یکی از آزاردهنده‌ترین جنبه‌های مشاهده ارائه‌های آنلاین از طریق Teams را با اجازه دادن به کاربران برای بزرگ‌نمایی یا بزرگ‌نمایی اسلایدهایی که نیاز دارند، برطرف می‌کند.