تیم های مایکروسافت در حال رفع این عیب کوچک اما فوق العاده آزاردهنده هستند

اگر کاربر هیچ اقدامی در مورد اعلان پیشنهاد انجام ندهد، تیم‌ها پس از یک دوره به طور خودکار دست خود را پایین می‌آورند. آنها همچنین می توانند انتخاب کنند که دست خود را بالا نگه دارند، برای مثال اگر یک سوال بعدی داشته باشند.

این خبر می تواند به ویژه برای کسانی که در تماس با تعداد زیادی شرکت کننده هستند مفید باشد، به ویژه با توجه به اینکه تیم مایکروسافت اخیراً فاش کرده است که در حال کار بر روی یک ارتقاء “گالری بزرگ تعاملی” است که به این معنی است که تماس های شما اکنون شامل فیدهایی از افراد بیشتری می شود – به کاربران اجازه می دهد حداکثر 49 شرکت کننده ویدیو را به طور همزمان مشاهده کنید.



منبع

در ادامه، این برنامه می‌تواند به کاربران پیشنهاد دهد که پس از اینکه تیم‌ها تشخیص دادند که در طول جلسه صحبت کرده‌اند، دست خود را بالا بیاورند.

این به‌روزرسانی فعلاً به‌عنوان «در حال توسعه» با تاریخ در دسترس بودن پیش‌بینی‌شده مارس 2023 فهرست شده است، بنابراین کاربران زمان زیادی برای انتظار نخواهند داشت. پس از انتشار، این ویژگی در ابتدا برای کاربران دسکتاپ مک و ویندوز به طور یکسان در دسترس خواهد بود.

با این حال، اگر به درستی مورد توجه قرار نگیرد، «دست‌های برافراشته» در تماس تیم‌های مایکروسافت تا پایان جلسه برافراشته باقی می‌ماند و این یک کابوس بالقوه برای کسانی است که به دنبال پیگیری اینکه چه کسی چه زمانی صحبت کرده است و چه کسی هنوز منتظر نوبت خود است.

بخوان  شرکای ناسا برای پروژه «اهداف ماه تا مریخ» انتخاب شدند

تیم های مایکروسافت دست ها را بالا می برند

سرویس ویدئو کنفرانس مدت‌هاست که کاربران را قادر می‌سازد تا در صورت تمایل به مداخله کردن، یا ارائه چیزی به مکالمه، در حین مکالمه، بدون قطع کردن صحبت‌کننده، «دست خود را بالا ببرند».