جلسات زوم محل کار شما در شرف تقویت OpenAI هستند، شما افراد خوش شانس

Zoom IQ بهتر است به عنوان یک دستیار شخصی دیجیتال در نظر گرفته شود، که تا به حال قادر به تقسیم بندی و خلاصه کردن ضبط های جلسات بوده است، اما قرار است بسیار هوشمندتر شود.

زوم IQ

مدل زبان بزرگ OpenAI (LLM) که برای آموزش ChatGPT بسیار محبوب استفاده می‌شود، پشت آخرین نسخه افزوده شده به Zoom IQ است که بسیاری از ویژگی‌های دستیار مانند دیگر را به دست آورده است.

علاوه بر خلاصه کردن چت ها و سایر پیام ها، می تواند به ایجاد محتوای جدید برای برنامه های پیام رسانی، سازماندهی ایده ها و ایجاد دستور کار کمک کند.

زوم جدیدترین شرکتی است که تلاش‌های مشترکی را با OpenAI برای تعبیه هوش مصنوعی در پلتفرم خود اعلام کرده است و امیدواریم به صرفه‌جویی در ساعت‌های از دست رفته کارگران کمک کند.

به طور مشابه، و مانند Microsoft Dynamics 365 Copilot که فناوری OpenAI را نیز به عاریت می‌گیرد، Zoom IQ می‌تواند ایمیل‌های مشتریان را نیز مدیریت کند، و پیشنهاد می‌کند چه چیزی بنویسید یا یک خلاصه ضعیف را به پاسخی شیواتر تبدیل کند.

این شرکت کنفرانس ویدیویی هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT را به عنوان “نیروی محرکه” در افزایش بهره وری کارگران توصیف کرد و به این ترتیب ابزار مولد OpenAI را به ارائه Zoom IQ خود اضافه کرده است.



منبع انتظار می‌رود عرضه در آوریل آغاز شود، با این حال مشتریان Zoom می‌توانند فقط با دعوت‌نامه به ویژگی‌های جدید Zoom IQ دسترسی داشته باشند، و برخی از ویژگی‌ها (مانند ابزار نوشتن ایمیل) فقط در Zoom IQ برای فروش در دسترس خواهند بود و بسیاری از کسب‌وکارها مجبور به این کار هستند. حتی بیشتر صبر کنید تا دسترسی پیدا کنند.