حالت تصویر در تصویر واتس‌اپ برای تماس‌های ویدیویی در آیفون‌ها در دسترس است

به‌روزرسانی iOS شامل برخی پیشرفت‌های دیگر نیز می‌شود، مانند امکان افزودن زیرنویس به اسناد، پشتیبانی از نام‌ها و توضیحات چت گروهی طولانی‌تر و آواتارهای شخصی‌سازی شده که می‌توانند به عنوان استیکر استفاده شوند.

برنامه ای که همچنان در حال به روز رسانی است

چه امکان ارسال پیام حتی زمانی که اینترنت قطع است، یا تعداد عکس‌ها و ویدیوهایی که می‌توانید در یک چت ارسال کنید ارتقا یابد، معمولاً لازم نیست خیلی منتظر بمانیم تا به‌روزرسانی دیگری برای WhatsApp ظاهر شود.

اگر از واتس‌اپ در iOS استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی دیگری وجود دارد که باید مراقب آن باشید: توسعه‌دهنده Meta شروع به ارائه پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر تماس ویدیویی کرده است، بنابراین شما همچنان می‌توانید هنگام استفاده از برنامه‌های دیگر روی خود، ببینید با چه کسی صحبت می‌کنید. آیفون.

اینها اغلب به‌روزرسانی‌هایی هستند که مفید و به‌خوبی فکر شده‌اند، که جدیدترین نمونه خوبی از آن است: امکان برقراری تماس ویدیویی در حین کار در برنامه‌های دیگر قطعاً تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد.

همچنین تعداد زیاد برنامه های زیر بنر واتس اپ را فراموش نکنید. شما می توانید برنامه های بومی را برای ویندوز و macOS و همچنین اندروید و iOS دریافت کنید، و حتی نسخه ای وجود دارد که در یک مرورگر وب اجرا می شود. تنها چیزی که در حال حاضر نیاز داریم نسخه آی پد است.



منبع

واتس‌اپ سال گذشته اعلام کرد که این ویژگی در راه است و به نظر می‌رسد که تست بتا آنقدر خوب پیش رفته است که حالت تصویر در تصویر راه خود را برای همه فراهم کند. همه افرادی که آیفون دارند، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این عملکرد یکسان به اندروید راه خواهد یافت یا خیر، وجود ندارد.

بخوان  لحظه سقوط وحشتناک چرخ و فلک در پارک + فیلم

به روز رسانی (از طریق 9to5Mac) به اندازه کافی ساده است و با نسخه 23.3.77 از فروشگاه App ارائه می شود. هنگامی که در واتس اپ در حال تماس ویدیویی هستید، به سادگی برنامه را کوچک کنید و یک تصویر کوچک ویدیویی دائمی روی صفحه نمایش دریافت خواهید کرد که می توانید در صورت نیاز آن را به اطراف بکشید.