خرید تکی و عمده دریچه سقفی چهارگوش دریچه سقفی ثابت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

خرید تکی و عمده دریچه سقفی چهارگوش دریچه سقفی ثابت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

از مجرای هوا برای لوله هایی که به صورت افقی به سقف ساختمان می گذرد و دهانه های انشعابی از سقف کاذب عبور می کنند استفاده می شود. گل های سقفی در مدل های یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین گرد، مشبک و آفتابگیر طراحی و ساخته می شوند. سطحِ بدنه ی دریچه سقفی تایلی با دریچه گردِ جت نازل بوسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع پوشش داده و به بازار عرضه میشود. برای کانالهایی که بصورت افقی در سقف ساختمانها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود.

  • همچنین بسته به جهت پره های این نوع دریچه ها، هوا با سرعت مناسبی به سطح می رسد.
  • دریچه چهار طرفه را می توان هم برای سیستم های رفت هوا و هم برای سیستم های برگشت هوا مورد استفاده قرار داد.
  • خرید دریچه سقفی سه طرفه و اطلاع از قیمت آن میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت،با ما تماس بگیرید.
  • چونکه ابعاد بیرونی دریچه به واسطه لبه های آن بزرگتر و ابعاد داخلی دریچه به دلیل داشتن خلاصی کوچکتر از اندازه دریچه در میاد.

از جمله این مکان ها می توان به پشت بام ساختمان های مختلف تجاری، دفاتر مدرن، هتل ها و سایت های صنعتی اشاره کرد. این دریچه ها را می توان در سقف هایی با ارتفاع کمتر از 5 متر استفاده کرد. دریچه سقفی چهار طرفه هم می تواند به صورت مستقل بر روی سقف تعبیه و نصب شود و هم می تواند بر محل حفره تایل های سقف کاذب نصب و تعبیه شود. دریچه سقفی چهار طرفه حتماً باید توسط یک باکس رابط یا طوقه ای به مسیر اصلی هوا وصل شود.

بخوان  نمونه سوال آزمون راهنمایی و رانندگی آیین نامه اصلی شماره 7 شاه آزمون

دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH.SDI.T-24 *24

قیمت دریچه سقفی در مرحله‌ی نخست به جنسِ دریچه سقفی و در مرحله‌ی بعد به نوع و مدلِ دریچه سقفی و سپس به زمان ساخت و کیفیتِ رنگِ دریچه سقفی بستگیِ مستقیم دارد. همچنین به لحاظِ فنی، قیمت دریچه سقفی مشبک آلومینومی بیشتر از قیمت دریچه سقفی در انواعِ دیگر است. انواعِ دریچه سقفی مثل دریچه‌های چهارطرفه، مشبک و حتی انواعِ دریچه‌های گرد میتوانند در تایلِ سقفهای کاذب تعبیه و نصب گردند. دریچه سقفی، هم به صورت ساختارِ واحد در انواعِ مختلف تولید می‌گردد و هم به صورت ساختارِ ترکیبی(تایلی-گرد)، (تایلی-چهارطرفه)، (تایلی-مشبک) تولید می‌شوند.

نظرات ثبت شده برای قیمت دریچه سقفی

این دریچه برای هدایت هوا از یک طرف به چهار طرف با زاویه 180 درجه (معمولی) یا 90 درجه (زاویه) به داخل سیستم ورودی هوا استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از دریچه های تنظیم هوا به نام دریچه سقفی را معرفی کنیم. هوا رسانی این نوع دریچه در سه جهت بوده و محل نصب دریچه بر روی سقف می باشد. و یکی از ضلع ها با ابعادی بزرگتر به عنوان ضلع بسته در دریچه در نظر گرفته می شود. یکی از دریچه هوا های پر کاربرد که قالبا” در فضاهای عمومی مانند بیمارستان ها ، لابی هتل ، اماکن تجاری و … استفاده می گردد، دریچه سقفی است. لازم به ذکر است این نوع دریچه با نام های دریچه هوای رفت سقفی ، دهش و هوای تازه سقفی نیز شناخته شده است.

شیر سقفی چهار طرفه یکی از پرکاربردترین شیرهای سقفی است که این نوع شیر سقفی به دلیل ساختار متقارن خود جریان هوا را در تمام جهات شیر ​​تنظیم می کند. فن سقفی چهار طرفه هم برای دمیدن و هم برای هواگیری قابل استفاده است. شیر سقفی چهار طرفه ای که برای چوک استفاده می شود لزوماً نیازی به دریچه گاز ندارد. یک دریچه سقفی چهار طرفه باید از طریق جعبه اتصال یا تاج به خط مجرای اصلی متصل شود. محصولات تولیدی تهویه سان در قالب استاندارد جهانی، با بهترین مواد اولیه و توسط پرسنل ماهر تولید خواهند شد. از طرفی با کنار رفتن دلالان، قیمت خرید برای مشتری کاهش یافته و در صورت نیاز امکان ساخت دریچه هوا در ابعاد و ویژگی‌های دلخواه نیز وجود دارد.

بخوان  تکنولوژی جدید و آینده جهان + تکنولوژی چیست؟ تکنولوژی متاورس + فناوری بلاک چین دیدنگار | 1biti

بطور کلی به دریچه هایی که از طریق سقف هوارسانی می کنند دریچه سقفی گفته میشود. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه سقفی تهویه هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. دریچه سقفی تهویه هوا به شکل هایی همچون چهارگوش، گرد طراحی شده اند. در بسیاری از ساختمان ها با دریچه هایی از سیستم های تهویه روبرو می شوید که در سقف نصب شده اند که در بازار این نوع دریچه بنام دریچه سقفی رایج است که در رنگ بندی و سایز بندی های مختلفی ارائه میشوند. یکی از موارد مهم در تهویه مطبوع ، پخش صحیح جریان هوا در تمام فضای مورد نیاز است.

قیمت و خرید دریچه سقفی چهار طرفه ,

دریچه سقفی قابلیت پخش هوا در جهت هایی به صورت متضاد opposite و یا کنجی corner را دارا می باشند. این دریچه هم میتواند بر روی سقف بطور مستقل پیچ و نصب شود و هم میتواند بر محل حفره تایل های سقف کاذب تعبیه شود.همچنین باید بوسیله یک باکس رابط یا طوقه ای به مسیر اصلی هوا متصل شود. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی دریچه سقفی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. در یک دسته بندی کلی از لحاظ شکل هندسی میتوان دریچه‌های سقفی هوا را به دو دسته ی چهارگوش و گرد تقسیم بندی کرد.

بخوان  خرید رپورتاژ PBN لینک سازی pbn گیل سئو-خرید pbn گلدلینک