خرید و قیمت دزدگیر هوشمند اماکن تویا Tuya Smart Security System ترب-امن باش

خرید و قیمت دزدگیر هوشمند اماکن تویا Tuya Smart Security System ترب-امن باش

چشم بیسیم گپ دارای سیستم Anti EMI (مقاومت در برابر امواج الکترومغناطیسی) بوده و آنتن بیرونی آن جهت افزایش برد سنسور بکار وبسایت امن باش میرود. با توجه به نیاز کاربر و تعداد چشمی ها قابلیت آدرس دهی در این نوع چشم به طور مستقیم وجود دارد تا در صورت هشدار بتوان منطقه تحریک شده را یافت. تلفن کننده G6 یک ماژول سیمکاتی است که اگر با پنل F6 فایروال استفاده شود ,نتیجه آن یک دزدگیر سیمکارتی قوی و قابل اعتماد است که بیشتر قابلیت های مهم مانند ارسال پیامک, تماس و اپلیکیشن (فقط اندروید) را دارد و میتواند جایگزینی برای مدل F9 باشد.

  • همچنین درصورت قطعی اینترنت و یا قطعی برق هشدار از طریق پیامک ارسال می‌شود.
  • اما در مکانی که 10 یا 20 عدد چشم الکترونیک نصب است، گروه بندی بسیار فشرده شده و تشخیص ناحیه تحریک شده، مشکل است .
  • فایواستار یکی از برندهای خوب و معتبر در زمینه دزدگیراماکن است که توانسته نظرمشتریان خود را به خوبی جلب کند.دزدگیر اماکن فایواستارهم مانند برندهای دیگر محصولات متنوعی در دزدگیر دارد.
  • اگر تمایل به خرید دزدگیر منزل و اماکن هستید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
  • در هنگام خرید بیم خطی متوجه متفاوت بودن متراژ و تعداد سنسورهای آن (خط) خواهید شد.
  • در سنسورهای تشخیص حرکت از تکنولوژی های مختلفی استفاده شده است، اولتراسونیک و مادون قرمز دو فناوری بسیار پر کاربرد هستند، اما از تکنولوژی هایی مثل مایکرویو و توموگرافی هم در این سنسورها استفاده می شود.

دزدگیر منزل گپ G12 سیم کارتی بوده و دارای ۲۰ حافظه جهت تماس هنگام فعال شدن دزدگیر میباشد.این دستگاه ۵ زون باسیم و بیسیم برای اتصال چشمی حرکتی و مگنت دارد و اپلیکیشن این دستگاه بسیار حرفه ای بوده و به شما این امکان را میدهد تا از هر مکانی امکان فعال و غیر فعال کردن دستگاه را داشته باشید. هر سیستم دزدگیر هوشمند شامل یک پنل کنترل، مجموعه‌ای از دوربین‌ها، آژیر خطر و انواع مختلفی از سنسورها ( سنسور درب و پنجره، سنسور شوک و ضربه و سنسور حرکت) می‌شود. دزدگیر اماکن و همچنین دزدگیر منزل یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای ایجاد امنیت می توان در ساختمان ها نصب نمود. این محصولات ورورد و ترددهای غیر مجاز را تشخیص داده و از طریق روش های مختلفی آن را به شما اطلاع می دهند. در این سیستم ها ایجاد آلارم می تواند با صدای بلند و آژیر همگانی باشد و یا به صورت خصوصی به تلفن همراه صاحب خانه پیام ارسال شود. این دزدگیر هوشمند امکان کنترل و اعمال تنظیمات مورد نظرتان را از هرکجای دنیا به شما میدهد.

بخوان  مروری بر فناوری نانو نانو تکنولوژی به زبان ساده اختصاصی | 1biti

سنسور تشخیص نشت آب wifi هوشمند

نحوه کارکرد سنسور چشمی دزدگیر اماکن بصورت یک ماتریس میباشد که با تغییر در هریک از اعضای این ماتریس سنسور متوجه حرکت شده و عمل مناسب برای تشخیص این حرکت را صورت میدهد.زون های NC زون هایی هستند که باید اتصال ما بین دو پایه همیشه متصل باشد. هنگام حس کردن حرکت توسط چشمی، اتصال بین دوپایه زون باعث میشود تا دستگاه دزدگیر اماکن آژیر بکشد. این شرکت دزدگیر های اماکن خود را در سه مدل F6 بدون تلفن کننده,F7 با تلفن کننده خط ثابت , F9 با تلفن کننده سیم کارتی و F10 سیمکارتی به همراه رله قطع و وصل جریان برق عرضه میکند. با توجه به زندگی ماشینی در دنیای امروز، وجود یک سیستم دزدگیر باعث کم شدن میزان استرس و نگرانی می‌شود. سیستم دزدگیر هوشمند با قابلیت کنترل از روی گوشی موبایل امکان مشاهده وضعیت خانه را در هر زمان و در هر کجا برای ما فراهم می کند. درست است که مدل­های مختلفی از دزدگیرهای هوشمند در بازار وجود دارد، اما در حقیقت اغلب قسمت­های آن­ها با یکدیگر یکی است.

صفحه نمایش فارسی و سخن گو فارسی بودن F9 و F10 کار شما را برای تنظیمات راحت میکند. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هوشمندسازی ساختمان تپ لایف می‌باشد. سلام روز بخیر شما امکان جابجایی دزدگیر را داریدو همکاران ما در خدمت شما هستند.

دوربین هوشمند بی‌‌سیم آیمو Imou مدل Bullet 2C IPC-F22P

با خرید و نصب این مدل دزدگیر اماکن می‌توانید، وسایل برقی منزل خود را حتی از راه دور کنترل کنید. به کمک سیستم امنیتی سیم کارتی می‌توان سیستم دوربین مدار بسته، اعلام حریق و سنسورهای دمایی را با دزدگیر خانه هماهنگ کرد. یکی از بهترین برندهای تولید کننده‌ی دزدگیر اماکن برند فایر وال است. از دیگر شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه می‌توان به سایلکس اشاره کرد. سیستم امنیتی هوشمند WIFI+GSM برند TUYA ارائه شده توسط شرکت ASTTERSMART یک مجموعه دزدگیر امنیتی کامل و هوشمند است . به طوری که شما می توانید با اتصال این دستگاه به اینترنت توسط مودم و نصب نرم افزارSMARTLIFEآن را از طریق گوشی موبایل در هر جای دنیا که هستید کنترل کنید .امکان کنترل از راه دور با گوشی موبایل ، این سیستم امنیتی را نسبت به تمامی محصولات مشابه در بازار ، متمایز کرده است .

بخوان  اینترنت و شبکه 1 بیتی

سیستم های امنیتی مانند قفل برقی، درب ضد سرقت، سیستم های اعلام سرقت و دزدگیرهای هوشمند از جمله وسایل هوشمند خانگی هستند. یکی از متداول ترین سنسورهایی که امروزه در خانه هوشمند به عنوان سیستمهای اعلام سرقت و یا دزدگیر اماکن و منزل مورد استفاده قرار می گیرد سنسورحرکتی Motion Sensor می باشند که امروزه با اسامی گوناگون از جمله سنسورحرکتی ، چشمی ،رادار، PIRو…می توان آنها را در بازار یافت. سنسور حرکتی مایکروویو عملکردی همانند سنسور حرکتی مادون قرمز دارد با این تفاوت که در این سنسور امواج ماکروویو ساطع می شود که با قرارگیری فرد در این امواج حضور شخص تشخیص داده شده و سیگنال فعال سازی دزدگیر اماکن ارسال می شود. سنسور حرکتی ماکروویو 360 درجه است و قابلیت پوشش دادن 20 تا 25 متر را دارد.

معمولا سنسورها و چشمی ها را در محل هایی مانند ورودی درب اماکن، روبه پنجره ها و سایر محل هایی که امکان ورود غیر قانونی در زمان تعطیلی فروشگاه یا … و جود دارد، نصب میکنند تا بلافاصله بعد از تشخیص حرکت در هرکدام از محل های یاد شده سیستم اعلام سرقت را فعال کنند. دزدگیر نصب شده در ساختمان ها دارای انواع مختلفی است و تاثیر زیادی در ایجاد امنیت در ساختمان ها دارد. همواره توصیه می شود در مکان های پر رفت و آمد و یا ساختمان هایی که باید سیستم امنیتی قوی در آن ها استفاده شود از دزدگیرهای اماکن استفاده نمایید. سنسورهای تعبیه شده در این دزدگیرهای با تشخیص خطر ساکنین را از آن مطلع ساخته و بسته به نوع دزدگیر و تنطیمات آن از آژیر و یا پیامک برای هشدار استفاده می نماید. دزدگیر هوشمند از وسایل بسیار مهم در ساختمان است که در جهت تامین امنیت ساکنان چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ جانی اهمیت فوق العاده ای دارد.

بخوان  قبولی های کانون گروه تجربی در رشته تكنولوژي پزشکي هسته اي | 1biti

لایه گرد و غبار نشسته روی بیم ها باید توسط پارچه نم دار تمیز شوند. قبل ازپاک کردن عدسی ها و غبار روبی حتما تغذیه سنسور ها ازمدار قطع شود و پس ازمراحل تمیز کاری حتما اتصالات فیزیکی و سیم بندی ها چک شده و یک بار سیستم را مورد آزمایش قرار دهید. با آمدن فصل سرما و برودت حتی الامکان هر چند روز یکبار سعی شود ازیخ زدگی و پوشیده شدن سنسور ها درصورت بارش برف جلوگیری شود.