خرید و قیمت کتاب های کمک درسی و آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور ترب | ketabko

خرید و قیمت کتاب های کمک درسی و آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور ترب | ketabko

تعداد صفحات کتاب کار و تمرین منتشران در مقطع پیش دبستانی به حدود 145 صفحه میرسه. این کتاب نوشته سارا زمانیان و سندس بزیان هست که مهارت های مورد نیاز کودکان رو در چهار بخش مورد بررسی قرار داده. کتاب کار و تمرین پیش دبستانی منتشران شامل قسمت های آمادگی برای نوشتن، زبان آموزی، علوم و ریاضی هست. مولفان این کتاب به خلاقیت کودکان توجه ویژه ای نشون دادن به طوری که هر یک از بخش های کتاب فارغ از آموزش مهارت ویژه همون قسمت، به گونه ای، در تقویت خلاقیت کودکان هم تاثیر داره. قسمت ابتدای این کتاب عمدتا به جهت یابی و دست ورزی پرداخته تا کودکان به خوبی برای تمرین نوشتن و به دست گرفتن مداد درکلاس اول آماده بشن. کتاب کار و تمرین منتشران همچنین از صفحه آرایی و تصویر سازی مناسبی برخورداره و با رنگ آمیزی های فراوانی که داره جذابیت تمارین رو برای کودکان بیشتر میکنه.

این کتاب­ها مربوط به مباحث ریاضی، علوم، آموزش زبان و لوحه نویسی می­باشند. هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد.

کتاب ریاضی دان کوچولو ریاضی پیش دبستانی نشر پرستو قلم چی

اکثر فعالیت های این کتاب برای تقویت ماهیچه های دست مطرح شده و تمرکز ویژه ای بر دست ورزی کودکان داره. به در انتخاب بهترین کتاب برای آموزش کودکان در مقطع پیش دبستان باید ابتدا به اهمیت و تاثیر این دوره بر خلاقیت و مهارت های کودکان توجه کرد. مهارت هایی که میتونه در دوران مدرسه بسیار برای دانش آموزان کمک کننده باشه. با کتاب فارسی پیش دبستانی، کودک الفبا را که لازمه‌ی خواندن و نوشتن است را به خوبی فرا می‌گیرد. در این مرحله کودک با شکل و صدای حروف به خوبی آشنا شده و بعد از گذراندن این مرحله در دوره اول دبستان به خوبی می‌تواند کلمات ساده را بنویسد و بخواند.

بخوان  10 افسانه درباره موبایل باور کردن

کاربرگ آموزش پیش دبستانی 1 – بهار

توجه درسی و آموزشی به کودکان باید منطقی و همسو با استعداد و توانایی‌هایش باشد. با آموزش پیش دبستانی مهارت خاص کودک خود را شناسایی کرده و با استفاده از کتاب مخصوص پیش دبستانی می‌توانید مسیر آموزشی را برای او تدارک ببینید. اگر می‌خواهید کودک‌تان زودتر از سن خود مراحل تحصیلی را بگذراند، حتما دوره آمادگی و انتخاب کتاب آموزشی پیش دبستانی او را جدی بگیرید. در دوران پیش دبستانی کودک به بازی و آموزش نیاز دارد تا بتواند دوره پیش دبستانی خود را با موفقیت و انگیزه پشت سر بگذارد. استفاده از زبان کودکانه و دوستانه که کودک ارتباط بهتری با آن برقرار می­کند، یکی از ویژگی­های برجسته کتاب جامع پیش دبستان سری کارپوچینو است.

  • همچنین تمریناتی که برای آموزش مفاهیم مختلف به کودکان تالیف شده ­اند، به صورت سرگرمی و بازی هستند که کودکان ارتباط خوبی با آن برقرار کرده و بهتر بتوانند مطالب را دریافت کنند.
  • فارسی، ریاضی، دانش و بهداشت، دست ورزی و هوش قسمت های مختلف کتاب کار جامع پیش دبستانی مبتکران هستن.
  • کتاب جامع پیش دبستانی سری کارپوچینو، یک منبع آموزشی ایده ­آل برای آماده ساختن کودکان در دوره پیش دبستانی است که در آن مفاهیم مهمی که پیش از ورود به مدرسه لازم است کودکان بیاموزند، گنجانده شده است.
برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروشگاه اینترنتی کتاب کتابکو ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

با کتاب‌های نقاشی برای پیش دبستانی و رنگ‌آمیزی، کودک به سادگی انواع اشکال هندسی و حیوانات را کشیده و استعداد هنری خود را پرورش می‌دهد. یکی از مجموعه کتاب‌های معروف و کاربردی موجود دوره 5 جلدی کتاب های آموزشی پیش دبستانی شاپرک است. اگر این مجموعه موردنظر شما نیست، پیشنهاد می‌کنیم که دسته کتاب پیش دبستانی را در سایت جستجو کنید و یا با شماره مارکا تماس بگیرید.

بخوان  متخصص تکنولوژی پزشکی هسته ای در بابل ، بهترین دکتر تکنولوژی پزشکی هسته ای بابل پذیرش24 | 1biti