خصوصیات موتورولا اج ۳۰Neo فاش شد

موتورولا به زودی از یک موبایل سری اج با نمایشگر pOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در چهار رنگ مختلف رونمایی می‌کند.

طبق شایعات موبایل «اج ۳۰ Neo» همان «اج ۳۰ لایت» است که احتمالا با تراشه اسنپ دراگون SoC ۶۹۵، حافظه ذخیره ۲۵۶ و RAM با ظرفیت ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

 



منبع

انتظار می‌رود  اج ۳۰ Neo با نمایشگر pOLED در اندازه ۶.۲۸ اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی به بازار می‌آید. احتمال دارد دوربین اصلی دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی و باتری آن ۴۰۲۰ آمپری باشد. همچنین دستگاه از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


طبق اطلاعات فاش شده اج ۳۰ Neo در چهار رنگ سیاه، اونیکس، بنفش، سبز، آبی یخی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. دوربین سلفی این موبایل دارای یک بریدگی است و پشت دستگاه نیز طراحی ساده‌ای با یک ماژول دوربین مستطیل شکل با ۲ لنز دیده می‌شود. پیش بینی می‌شود موبایل جدید موتورولا پورت USB-C دارد.

به نقل از گیزموچاینا، قرار است موتورولا چند موبایل سری اج را در هشتم ستامبر (۱۷ شهریور) رونمایی کند پیش بینی می‌شود این شرکت چینی موبایل «اج ۳۰ Neo» را در همین رویداد رونمایی کند. اکنون گزارشی جدید رنگ‌ها و طراحی دستگاه را فاش کرده است.

موتورولا اج ۳۰Neo

بخوان  آیا از OneDrive در ویندوز 11 خسته شده اید؟ مایکروسافت تصریح می کند که می توانید به راحتی برنامه ذخیره سازی ابری را حذف کنید