خودروی شاسی بلند میباخ EQS برای اولین بار دیده شد + تصاویر

در همین حال به نظر می‌رسد که این خودروساز در حال کار بر روی اولین خودروی الکتریکی خود با برند مایباخ است. عکاسان جاسوسی مجموع‌های از تصاویر جاسوسی را ثبت و منتشر کرده و گفته اند که این خودرو، یک نمونه اولیه از خودروی شاسی بلند Maybach EQS است.

بیشتر بخوانید




منبع

خودروی شاسی بلند میباخ EQS

شرکت مرسدس بنز در حال حاضر برخی از پیشرفته‌ترین خودرو‌های الکتریکی موجود در بازار را دارد. خانواده EQ دائما در حال رشد است و امنون از کراس اوور‌های EV سطح پایه گرفته تا سدان‌ها و شاسی بلند‌های لوکس را شامل می‌شود.

هنوز برای ارائه مشخصات فنی این خودرو زود است، اگرچه مرسدس قبلاً قول داده است که شاسی بلند EQS میباخ دارای برد حدودی ۳۷۳ مایل (۶۰۰ کیلومتر) خواهد بود. گفته میشود لوکسترین خودروی الکتریکی در خط تولید این شرکت آلمانی، دارای یک پیشرانه دو موتوره خواهد بود.

شاسی بلند میباخ EQS


این مدل سال گذشته در نمایشگاه خودرو مونیخ ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و مرسدس بنز اکنون در تلاش است تا آن را به بازار عرضه کند. البته، از نظر طراحی تغییرات زیادی خواهد داشت، اگرچه ما انتظار داریم مدل نهایی تولیدی، ظاهری مشابه این تصاویر داشته باشد.

البته در واقع چیز زیادی از استایل این میباخ، در تصاویر مشخص نیست، زیرا این نمونه اولیه هنوز به شدت استتار شده و گویا هنوز به طراحی نهایی نرسیده است.

بخوان  ساخت مزرعه رباتیک ۲۰ طبقه‌ای جهان