درخواست سران G7 برای قابل اعتماد کردن مصنوعی مصنوعی

این گروه رهبر هفت نیز از سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان‌های اقتصادی و خواستند تا تحلیلی را در تأثیر این تحولات سیاست گذاری آغاز کنند.

گروه‌های تلویزیونی هفتم نیز افزودند که باید فورا فرصت‌ها و چالش‌های هوش مصنوعی را بررسی کنند.

گروه هفتم بر این اختلافات اساسی صحه گذاشتند، اما توانستند در مورد توسعه یک مجمع وزیران به نام «فرآیند مصنوعی مصنوعی هیروشیما» برای بحث در مورد موضوعات مربوط به ساخت هوش مصنوعی تا پایان سال جاری به توافق برسند.

اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا قرار است نظرات خود را در مورد فناوری های نوظهور هوش مصنوعی در شورای فناوری و فناوری در سوئد که از 31 تا 31 ماه برگزار می شود، به اشتراک بگذارید.

همه کشور به صورت یکسان به هوش مصنوعی نزدیک نمی‌شوند. به عنوان مثال، سیاست چین بسیار محدودکننده است که به دنبال خدمات همسویی ایجاد شده بر روی هوش مصنوعی با ارزش‌های سوسیالیستی این کشور است.

این یک پیشرفت جدید نیست. شرکت OpenAI که توسعه دهنده رباتگر و نویسنده ChatGPT است، ایلان ماسک و گروهی از تحقیقات مصنوعی را به واکنش واداشت تا گفتگوهای خود را در این فناوری ایجاد کنند و خواستار توقف شش ماهه مصنوعی توسعه هوش‌های قوی‌تر شوند.

انتهای پیام



منبع

اورسولا فون‌دِر لاین رئیس کمیسیون اروپا گفت: ما می‌خواهیم سیستم‌های هوش مصنوعی بدون توجه به منشاءشان، دقیق، قابل اعتماد، ایمان و بدون تبعیض باشند.

در همین حال، سم آلتمن مدیر عامل OpenAI در گذشته در ایالات متحده در مقابل نمایندگان مجلس هفته‌ای را از توضیحات ارائه و اظهار داشت که این کشور باید مجوز و الزامات آزمایشی را برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی در نظر بگیرد.

بخوان  تاثیر سفر فضایی بر میکروبیوم فضانوردان!

به گزارش ایسنا و به نقل از فایننشال پست، روز شنبه رهبران گروه هفت(G7) درخواست‌هایی عمومی برای توسعه و پذیرش استانداردهای فنی برای قابل اعتماد کردن هوش مصنوعی ساخته شده است. آنها می افزایند که بیم آن را دارند که مدیریت این فناوری با رشد آن همگام نباشد.

رهبران «گروه هفت» خواستار تعیین استانداردهایی برای قابل اعتماد نگه داشتن هوش مصنوعی هستند، چرا که معتقدند مدیریت این فناوری با رشد آن همگام نیست.

خصوصیات مختلف، بینش یکسان

ایالات متحده ایالات متحده، ژاپن، آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، کانادا و اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کردند که افرادی را به چشم هدف مشترک و هدف هوش مصنوعی قابل اعتماد می‌توان متفاوت دانست. ارزشهای دموکراتیک مشترک ما رعایت می شوند.