دکمه ویرایش توییتر بالاخره آمد – اما نه برای همه

اولین توییت ویرایش شده (به بالا مراجعه کنید) توسط حساب رسمی آبی توییتر این شرکت ارسال شد. توییت اصلی این بود که «این یک آزمایش برای اطمینان از کارکرد دکمه ویرایش است»، اما بعداً به این صورت ویرایش شد که «این آزمایشی است برای اطمینان از کارکرد دکمه ویرایش، ما به شما اطلاع خواهیم داد که چگونه پیش می‌رود».

نسخه قبلی این توییت اکنون دارای برچسبی است که روی آن نوشته شده است: «نسخه جدیدی از این توییت وجود دارد. برای وضوح، آخرین توییت را ببینید.

سرویس اشتراک پریمیوم توییتر در حال حاضر فقط در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند – با هزینه ماهانه 4.99 دلار / 4.49 دلار استرالیا – در دسترس است، اما انتظار می رود در آینده نزدیک در کشورهای بیشتری راه اندازی شود.

برای محتوای بیشتر مرتبط با توییتر، بخوانید که چرا دکمه ویرایش توییتر در واقع همان ویژگی نیست که بیشتر مردم می‌خواستند باشد، یا اگر به فکر کنار گذاشتن این سرویس هستید، فهرست سه جایگزین توییتر ما را بررسی کنید.





منبع

علاوه بر توییت‌های قابل ویرایش، توییتر آبی گزینه‌های سفارشی‌سازی رابط کاربری بیشتری، مقالات بدون آگهی و امکان لغو توییت‌ها از طریق تایمر شمارش معکوس 60 ثانیه‌ای را به مشترکین ارائه می‌دهد.

بیشتر ببین

hellothis آزمایشی برای اطمینان از کارکرد دکمه ویرایش است، ما به شما اطلاع خواهیم داد که چگونه پیش می رود29 سپتامبر 2022

این ویژگی جدید که به کاربران امکان ویرایش توییت های منتشر شده خود را در یک پنجره 30 دقیقه ای می دهد، در حال حاضر به مشترکان آبی توییتر محدود شده است.

بخوان  خودروی هیدروژنی دانشجویی مجددا رکورد گینس را شکست