دیانای ۴ رئیس جمهور آمریکا به فضا می‌رود

چارلز ام. چافر(Charles M. Chafer)، موسس و مدیر عامل شرکت سلستیس، در پست وبلاگی این شرکت نوشت: پرواز سازمانی ما با هر استانداردی یک ماموریت تاریخی است. هدف کلی سلستیس کمک به گسترش حضور بشر در سراسر منظومه شمسی است. با افزودن این اسطوره‌های آمریکایی به ماموریت ما پیشگام‌ها به ماموریت‌های انسان‌های آینده اضافه می‌کنیم و به اکتشافات تاریخی انسان در اعماق فضا می‌افزاییم.

انتظار می‌رود که اولین پرواز سلستیس تا فاصله‌های ۹۳ میلیون مایل تا ۱۸۶ میلیون مایل (۱۵۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون کیلومتر) در فضای سفر کند. این مأموریت یادبود افتخاری شامل بیش از هزار کپسول بقایای خاکستر سوزانده شده، محتویات دیان‌ای، پیام‌های شخصی مشتریان بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام



منبع

علاوه بر بقایای سوزانده شده و نمونه‌های دی‌ان‌ای نیکل نیکولز(Nichelle Nichols)، دیفورست کلی(DeForest Kelley)، جین رودنبری(Gene Roddenberry) خالق پیشتازان فضا و همسرش ماجل بارتنبری(Majel Barret Roddenberry)، جیهمز «اسکاتیmes» Scotty” Doohan) مهندس پیشتازان و «۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی» و برخورد نزدیک از نوع سوم و چند نفر دیگر، دی‌انای رئیس جمهورها نیز امسال در کپسول‌های ویژه در داخل موشک United Launch Alliance Vulcan به فضا پرتاب خواهد شد.

دی‌ان‌ای چهار رئیس جمهور آمریکا به همراه دی‌ان‌های دیگر سریال‌های آمریکایی به فضا پرتاب خواهد شد.

دیانای ۴ رئیس جمهور آمریکا به فضا می‌رود

در ماه نوامبر گذشته، سلستیس دو نام دیگر را به سفر آدای احترام خود اضافه کرد. این شرکت گرگ جین (Greg Jein) که بیشتر از مدل‌های سری فیلم‌های Star Trek را خلق کرده و تهیه‌کننده Star Trek رابرت اچ است. جاستمن(Robert H. Justman) که به عنوان «دست راست» جین رودنبری می‌شد را به این لیست اضافه کرد.

بخوان  مرگ کودک خردسال بر اثر اصابت سنگ تگرگ

علاوه بر انتقال این محموله گرانبها به بیرون از مدار زمین، هدف اصلی پرواز ولکان قنطورس، هدایت ماه‌نشین “پرگرین”(Peregrine) شرکت هوافضای آمریکایی “استروباتیک”(Astrobotic) خواهد بود. مرحله بالاتر ولکان قنطورس به راه خود تا اعماق فضا ادامه خواهد داد و وارد مداری به دور خورشید خواهد شد تا به دورافتاده‌ترین پایگاه بشریت تبدیل شود و سپس، به “ایستگاه اینترپرایز”(Enterprise Station) تغییر نام بدهد.

شرکت تدفین فضایی سلستیس(Celestis) مستقر در تگزاس از جورج واشنگتن، دوایت دی آیزنهاور، جان اف کندی و رونالد ریگان با اضافه کردن دی‌ان‌ای آنها به پرواز یادبود اعماق فضا تجلیل خواهد کرد. در این پرواز که در آینده می‌شود از سریال‌های پیشتازان نیز دیدن کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، دیان‌ای چهار رئیس جمهور آمریکا شامل، آیزنهاور، کندی و ریگان به دی‌ان‌ای بازیگران و عوامل فیلم «پیشتازان فضا» پیوسته و به فضا خواهد رفت.

دیانای ۴ رئیس جمهور آمریکا به فضا می‌رود