راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل شهریور ۱۴۰۱ از ۲ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان زومیت

این دوربین از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز روی سوژه مورد نظر زوم کنید. با استفاده از این لنز سلفی در پنل جلویی نیز می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت 4K و نرخ 30 یا 60 فریم بر ثانیه ذخیره کنید. با نگاهی به تاریخچه کمپانی سامسونگ متوجه می‌شویم که این برند پرطرفدار در زمینه تولید نمایشگرهای حرفه‌ای بسیار خوب عمل کرده‌است.

لیست قیمت گوشی پوکو امروز 23 شهریور 1401 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

کهکشانی کره‌ای‌ها رویه‌ای متفاوت نسبت به نسل قبل به کار گرفته و حالا از تراشه اگزینوس خود سامسونگ استفاده می‌کند. این چیپست با معماری 5 نانومتری از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G68 میزبانی می‌کند. این تراشه در گلکسی A53 نیز مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به اختلاف قیمت این دو گوشی نکته مثبتی به حساب می‌آید. این چیپست در انجام کارهای روزمره عملکرد سریع و روانی دارد و می‌تواند بازی‌های سنگین را بدون مشکل با گرافیک و فریم ریت بالا به اجرا دربیاورد. سامسونگ با انتخاب این تراشه از نظر سخت افزاری A33 را در مقایسه با نسل قبل یک پله بالاتر قرار داده و مهم‌تر این که شما از فناوری 5G نیز بهره‌مند می‌شوید. وجود سنسور اثر انگشت در زیر صفحه و حذف خروجی صدا به گلکسی نوت ۱۰ جلوه و زیبای بیشتری داده است.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری، تنها گوشی‌های با حداقل رم ۲ گیگابایت را انتخاب کرده‌ایم و مدل‌های لوکس، با تولید محدود یا مدل‌هایی که در بازار به سختی یافت می‌شوند در این لیست جایی ندارند. در حال حاضر که سه ماه از سال 2021 می‌گذرد، قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین گوشی سامسونگ، گلکسی اس 21 اولترا است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده کرده و به 12 تا 16 گیگابایت حافظه رم مجهز می‌باشد.

بخوان  شش مرحله آسان برای یک کارآمد موبایل تکنیک

این که بخواهید یک گوشی را صرفا بر اساس بدنه انتخاب کنید منطقی نیست؛ اما برخی از محصولات میان رده بازار توانستند امکانات بی نظیر و کامل خود را توام با طراحی نوآورانه عرضه کنند. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم و سریع پشتیبانی می‌کند؛ اما همچنان ظرفیت باتری حتی برای استفاده معمولی روزمره کافی نیست. دوربین سری اس 9 و اس 10 کیفیت فیلمبرداری و عکسبرداری رضایت بخشی دارند. تمام حالات عکاسی که در مدل‌های بالاتر بازار می‌بینیم در گلکسی اس 10 پلاس پیاده سازی شده‌اند. ظرفیت باتری این محصول نسبت به خیلی از مدل‌های رده بالا و پرچمداران نظیر سری نوت سامسونگ بالاتر است.

بهترین موبایل جهان تا 5 میلیون تومان

کیفیت این صفحه نمایش خوب است و نبود بریدگی باعث جذاب‌تر شدن آن شده است اما نرخ نوسازی 60 هرتزی قطعا با توجه به رقبای موجود یک نقطه ضعف به حساب می‌آید. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 750G 5G استفاده می‌کند که انتخاب بسیار خوبی برای گوشی در این بازه قیمتی است. این تراشه معماری ۸ نانومتری داشته و از هشت هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته kryo 570 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته kryo 570 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 619 میزبانی می‌کند.

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل شهریور ۱۴۰۱ از ۲ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان زومیت

یکی از آیتم‌هایی که سبب ترغیب کاربران به خرید و قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی های سامسونگ شده‌است، بهره‌مندی از پردازنده اسنپ دراگون 778G می‌باشد. این پردازنده 6 نانومتری ضمن اجرای عالی برنامه‌ها و بهبود عملکرد این گوشی، از جیدیدترین شبکه ارتباطی یعنی 5G پشتیبانی می‌کند. این پردازنده با پردازنده گرافیکی Adreno 642L همراه است که گوشی را برای انجام امور روزمره و فعالیت‌هایی از دست آماده می‌کند تا بتوانید از لذت کار با این گوشی بهر‌ه‌مند شوید. این گوشی می‌تواند برای طولانی مدت عملکردی بی‌نظیر را برای شما فراهم کند.

بخوان  روش آزمایش شده و درست برای اینترنت در جزئیات گام به گام

ابعاد دقیق این گوشی هم ۱۷۱.۹ در ۷۸.۵۶ در ۸.۹ میلی‌متر است و وزن آن به بهترین گوشی دنیا ۲۲۷ گرم می‌رسد. می‌دانیم که گوشی چندان سبک نیست، اما با توجه به اندازه، وزن متعادلی را شاهد هستیم. مقاوم می‌تواند از فناوری‌های مدرن صنعت موبایل استفاده کرده و کم و کسری نداشته باشد. بنابراین، شما همچنان یک رابط فوق‌العاده روان خواهید داشت که دقیقا همان چیزی است که گوگل می‌خواهد شما آن را دریافت کنید. این رابط کاربری ناب‌ترین شرایط را برای لذت بردن از امکانات اندروید در اختیار شما قرار داده است و اگر می‌خواهید که به سادگی از امکانات نرم افزاری بهره ببرید، این گزینه خوبی است.

  • عملکرد سخت افزاری این گوشی عالی است و به راحتی می‌توانید بازی‌ها را با گرافیک بالا بدون مشکل اجرا کنید.
  • مطمئناً می‌توانید بدون نیاز به شارژ شدن قبل از خواب‌، تمام روز دوام داشته باشد.
  • یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید هم مجموعه دروبین‌های سه‌گانه این گوشی هوشمند را همراهی می‌کند.
  • این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن نمایشگر با‌کیفیت IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و دوربین‌هایی با امکانات بالا مشهور هستند.
  • مانند بقیه سری A در سال 2022، گوشی A13 هم با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ راه اندازی می‌شود، اگرچه فاقد هر گونه رتبه IP رسمی است و از اتصالات 5G در بریتانیا پشتیبانی نمی‌کند.

این گوشی به نمایشگری از نوع Dynamic AMOLED 2X با ابعاد 6.8 اینچ و رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل مجهز شده است. صفحه‌نمایش که توانایی نمایش 500 پیکسل در هر اینچ را داشته و از نرخ بروزرسانی متغیر 1 تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. گوشی شیائومی 12 را می‌توان یکی از بهترین گوشی های همه فن حریف بازار ایران دانست که با قیمتی منحصر به فرد و رقابتی عرضه شده تا سبد محصولات این شرکت چینی را متنوع‌تر کند. تراشه دایمنسیتی 1200 مدیاتک که در بطن گوشی کارسازی شده و به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرت فوق العاده‌ای را در اختیار گیمرها برای اجرای روان بازی‌ها قرار می‌دهد. دوربین اصلی گلکسی A53 یک سنسور 64 مگاپیکسلی از نوع عریض بوده و در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو مجموعه دوربین‌های این گوشی را تشکیل داده‌اند. برای دوربین سلفی هم یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

بخوان  لوله بازکنی تخلیه چاه 09128486170 شبانه روزی

گوشی‌های پرچمدار به گوشی‌هایی اطلاق می‌شود که جدیدترین و بهترین گوشی یک برند باشند. معمولا جدیدترین و گران‌قیمت‌ترین گوشی هر برندی، پرچمدار آن‌ها است. اپل در مدل‌های پرو امسال خود، ناچ را حذف و آن را با یک بریدگی به شکل یک کپسول جایگزین کرده است. این بریدگی اما ثابت نیست و به‌صورت نرم‌افزاری، بسته به عملیاتی که در پس‌زمینه گوشی در حال اجرا است، می‌تواند کشیده شود و فرم‌های مختلفی به‌خود بگیرد. باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که دوربین‌های اج ۲۰ پرو در این بازه‌ی قیمتی چنگی‌ به‌ دل نمی‌زنند؛ ولی تجربه رابط کاربری نزدیک به اندروید خام در بخش نرم‌افزار این گوشی موتورولا، می‌تواند خوب و لذت‌بخش باشد.

ازاین‌رو دارای شیار سیم کارت، درگاه Type-C و بلندگوی دوم استریو است. میکروفون در کنار سینی سیم کارت قرار گرفته و دقیقا شبیه به سوراخ خروجی می‌باشد. گلکسی اس 21 اولترا جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه نمی‌دهد؛ همچنین شیار مخصوص microSD برای این مدل تعبیه نشده‌است.

دسترسی‌ سریع