راهکارهایی برای تماشای برنامه‌های زنده تلویزیون روی لپ تاپ

تیونر‌ها همراه با نرم افزار هستند که به شما کمک می‌کند، پیمایش کنید. وقتی شروع به کار می‌کنید، این برنامه‌های داخلی درایور‌های لازم را نصب می‌کنند، کانال‌های موجود را اسکن کرده و آن‌ها را روی صفحه لپ تاپ شما نمایش می‌دهند، سپس می‌توانید روی گزینه‌های خود کلیک کنید.

برای این منظور دو راهکار پیشنهاد می‌شود:

بیشتر بخوانید 


منبع: popsci



منبع

انتخاب دیگری که ما توصیه می‌کنیم مترو کابل فرکانس HD  است که ارزان‌تر است، اما برد کمتری دارد و تنها در فاصله ۲۵ مایلی به دکل‌های انتقال وصل می‌شود. همچنین در مورد مکان و نحوه قرار دادن آن پرزحمت‌تر است، اگرچه می‌توانید آن را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید و حتی آن را بیرون نصب کنید و کابل را به اتاقی که قصد تماشای آن را دارید بکشید.

تیونر تلویزیون را به برق وصل کنید

هنگامی که تجهیزات جدید خود را خریداری کردید، آنتن را به تیونر و سپس تیونر را به لپ تاپ خود وصل کنید. در نهایت، نرم افزار نصب رایگان (در صورت لزوم) را دانلود کرده و برنامه را اجرا کنید. این شما را از طریق فرآیند نمایش کانال‌های تلویزیونی زنده در لپ تاپ خود راهنمایی می‌کند.

ساده‌ترین راه برای تماشای برنامه‌های زنده تلویزیون در رایانه خود، داشتن اشتراک است. در اینجا تنها چیزی که نیاز دارید نام کاربری و رمز عبور است. 

کانال‌های و شبکه‌های محلی به صورت رایگان پخش می‌شوند. تنها چیزی که برای تماشای آن‌ها نیاز دارید یک آنتن برای دریافت سیگنال و یک دستگاه برای به اشتراک گذاری آن‌ها با رایانه شماست. دومی که تیونر تلویزیون نامیده می‌شود، می‌تواند به شکل یک دانگل یا جعبه بزرگتر باشد که به هر پورت USB یدکی وصل می‌شود.

بخوان  انتشار ویدئوی سیستمی از موشک «استارشیپ»

با در دسترس قرار گرفتن برنامه‌های تلویزیونی به صورت آنلاین، مخاطبان دیگر برنامه‌های مورد علاقه خود را در یک برنامه زمان‌بندی مشخص تماشا نمی‌کنند، اما اگر بخواهید تماشای تلویزیون را به طور کامل قطع کنید، اخبار و ورزش را هم از دست خواهید داد، اما راهی وجود دارد که خوشبختانه همچنان می‌توانید برنامه‌های زنده تلویزیون را در رایانه خود مشاهده کنید.

یک دستگاه تیونر تلویزیون را که مانند آنتن پخش می‌کند، به یک پورت USB وصل کرده و به این طریق برنامه‌ها را از طریق مرورگر وب خود تماشا کنید. 

اگر از قبل خانه خود را با آنتن تلویزیون سیم‌کشی کرده‌اید، می‌توانید آن را به تیونر جدید خود وصل کنید. اگر نه، باید یک آنتن بخرید تا سیگنال‌های تلویزیونی را که در هوا جریان دارند، بگیرید. متاسفانه هیچ راه آسانی برای تشخیص اینکه یک آنتن چند کانال را می‌گیرد وجود ندارد، عوامل زیادی از جمله وجود ساختمان‌های اطراف و تپه‌های مجاور و فاصله بین خانه شما و نزدیکترین برج تفاوت ایجاد می‌کنند. شما تنها باید سخت افزار را بخرید و آن را امتحان کنید، بنابراین مطمئن شوید که فروشنده سیاست بازگشت خوبی دارد، در صورتی که استقبال ضعیف باشد.

هنگامی که به خرید سخت افزار تیونر می‌روید، ابتدا به دنبال سازگاری با سیستم عامل رایانه خود، ویندوز یا macOS باشید. همچنین در نظر بگیرید که آیا دستگاه دارای وسایل اضافی مانند یک کنترل از راه دور همراه است یا خیر. اگر مدلی را انتخاب کنید که دارای دو یا چند تیونر یکپارچه باشد، می‌توانید یک کانال را در حین تماشای کانال دیگری ضبط کنید، یا حتی امکان ضبط دو برنامه را به طور همزمان دارید، حتی می‌توانید افکت تصویر در تصویر با دو کانال ایجاد کنید.

بخوان  ماشین حساب خورشیدی به استرالیایی ها کمک می کند تا صرفه جویی در هزینه پانل ها و باتری ها را پیش بینی کنند
اگر تنها به تماشای چند کانال خاص علاقه دارید، به وب سایت‌های آن شرکت‌ها سر بزنید. بسیاری از آن‌ها به شما امکان می‌دهند مستقیما از سایت‌های آن‌ها استفاده کنید؛ با این حال یک نکته وجود دارد: کانال‌های مختلف قوانین متفاوتی دارند و برخی از آن‌ها نیاز دارند که از قبل یک ارائه‌دهنده تلویزیون یا اشتراک مشابهی داشته باشید یعنی قبل از تماشا باید برای تایید اعتبار آن وارد شوید.

کانال‌ها را به صورت آنلاین پخش کنید

خرید تیونر

خدمات ماهانه تلویزیون آنلاین
اشتراک‌های کابلی

پس از اتمام نصب، نرم افزار همراه به شما کمک می‌کند کانال‌ها را دریافت کنید، راهنما‌های برنامه را مرور و ضبط کنید. با این حال، می‌توانید برنامه‌های جایگزین مانند Kodi و Plex را نیز برای انجام کار‌های مشابه بارگیری کنید. Kodi رایگان است، اما تنظیمات آن کمی پیچیده‌ است، در حالی که Plex فرآیند ساده‌تری دارد، اما به اشتراک Plex Pass نیاز دارد که هزینه آن ۵ دلار در ماه یا ۴۰ دلار در سال است.


آیا نمی‌خواهید سخت افزار جدید بخرید؟ همچنان می‌توانید تلویزیون زنده را از طریق مرورگر وب خود تماشا کنید. در حالی که سرویس‌هایی مانند Netflix و iTunes بر برنامه‌های درخواستی تمرکز می‌کنند، سایر سرویس‌ها شامل یک مؤلفه زنده هستند تا بتوانید پخش‌ها (مانند ورزش‌ها) را در صورت وقوع تماشا کنید.