رباتی که گذرنامه‌ها را اسکن می‌کند

این سیستم ابتدا گذرنامه را اسکن می‌کند، سپس از مسافر می‌خواهد که در موقعیتی قرار می‌گیرد و خود را در مرکز مربع نشان می‌دهد در صفحه نمایش آن قرار می‌گیرد. این کار برای تطبیق ویژگی‌های صورت با مشخصات روی گذرنامه است. سارا همچنین اطلاعات اضافی مورد نیاز مسافر را می‌دهد و اینکه پرواز شما قرار است تا سه ساعت دیگر حرکت کند یا در حال حاضر هوا ابری و دمای ۲۷ درجه باشد. در ادامه می‌توانید روی دکمه ورود روی صفحه کلیک کنید یا به صورت شفاهی دستور بدهید. در ادامه مراحل به پایان می‌رسد و در این مرحله کارت پرواز برای مسافر ایمیل می‌شود یا به شماره همراه ارسال می‌شود.

از اسکن گذرنامه تا اعلام آب و هوا از جمله کارهایی است که ربات جدید در امارات انجام می دهد. این ربات می‌تواند سفر سفر به فرودگاه دوبی را سریع‌تر و آسان‌تر کند.

پس از این، مسافر می‌تواند به پیشخوان چمدان مراجعه کند. به گفته توسعه سارا، این گزینه برای وجود داشتن کارت پرواز و همچنین برچسب چمدان خود را روی سیستم مشاهده کنند. به گفته مقامات رسمی اماراتی، آن‌ها اولین شرکت در جهان هستند که چنین رباتی را معرفی کرده‌اند. بیش از ۲۰۰ مورد از آنها طی دو سال آینده در فرودگاه‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا، گروه یک اماراتی بعدی اولین سیستم پذیرش رباتیک جهان را معرفی کرد. این ربات «سارا» نام دارد. سارا که توسط مدیر ارشد این گروه یعنی عادل الرضا به عنوان یک ربات «بی‌نظیر» توصیف می‌شود، می‌توان به شش زبان صحبت کند، قابل حمل است و می‌تواند در موارد بسیار بیشتر از کمک کند.

بخوان  آغاز برنامه ترویجی «سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری» از ۱۰ بهمن