رنگ پودری ضد خراش ویژگی و کاربردهای آن پوشش پودری ضد خراش-آریس تفلون

قابلمه گرانیتی اصل دارای ویژگی هایی است که قابلمه های تقلبی از آن برخوردار نیستند از جمله از آن می توان به مقاومت بالای آن ها، ضد خش بودن، شست و شوی راحت و… اشاره کرد. یکی از پرفروش ترین و بهترین سرویس قابلمه های بازار این نوع ست از برند دسینی می باشد که دارای روکشی از جنس گرانیت است . شاید واضح ترین راه برای تشخیص قابلمه گرانیتی اصل از تقلبی قیمت کالا باشد.

تابه یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه به شمار می رود. مدت‌ها است که بحث داغی پیرامون ظروف مناسب برای آشپزی از جنبه سلامتی شکل گرفته و باعث شده انتخاب بهترین سرویس قابلمه تفلون کمی دلهره آور باشد. با وجود این که دیدگاه ضد و نقیضی درباره تاثیر تفلون بر سلامتی منتشر می‌شود اما هنوز این این جنس قابلمه‌ها پرطرفدارترین‌های بازار برای تکمیل سرویس آشپزخانه هستند. ماهی تابه تفلون با توجه به نوع طراحی و پوشش آن، در برابر دمای بالا مقاوم است. این ظروف به طور معمول از دسته هایی که عایق حرارتی اند برخوردار بوده و ایمنی فرد را افزایش داده و از سوختن دست هنگام آشپزی جلوگیری می‌کند.

رنگ پودری ضد خراش ویژگی و کاربردهای آن پوشش پودری ضد خراش-آریس تفلون

تفلون وقتی که دارای مواد غذایی است به سرعت گرم نمی‌شود؛ اما به محض این که قابلمه تفلون را خالی روی حرارت قرار دهید داغ می‌شود و فوم سمی ناشی از آن منتشر می‌شود. بنابراین حتی برای پیش گرم کردن قابلمه قبل از طبخ غذا آن را روی حرارت مستقیم قرار ندهید. فارغ از نام علمی تفلون و اطلاعاتی که از جنبه شیمیایی منتشر می‌شود، مهم‌ترین موضوع در استفاده از تفلون همین ظاهر نچسب آن است که باعث می‌شود مصرف روغن بانه تفلون به حداقل برسد. موضوع بعدی درجه دمای قابل تحمل این محصولات است که باعث می‌شود حتی در پخت و پز طولانی مدت هیچ فعل و انفعالی روی ماده غذایی صورت نگیرد. ماهی‌تابه یا تابه از ضروریترین وسایل آشپزخانه به شمار می رود که جهت گرم کردن یا سرخ کردن گوشت، ماهی، کوکو و …

  • این کار باعث می شود تا تابه طول عمر بیشتری داشته باشد .توجه داشته باشید به هیچ وجه برای هم زدن غذا و مواد داخل تابه از قاشق فلزی استفاده ننمایید .سعی کنید از کفگیرهای چوبی یا سیلیکونی بهره برداری نمایید.
  • مدل سرویس پخت و پز تکنو 18 پارچه است و قابلمه های متفاوتی در سایز های گوناگون نیز دارد که جنس روکش ان ها از گرانیت ساخته شده.
  • ست 10 پارچه قابلمه عروس یکی از بهترین مدل قابلمه ها می باشد که از جنس گرانیت بوده و دارای انواع قابلمه ها با سایز های متنوعی است .
  • تابه هایی به فرم گرد، مربع، مستطیل، لبه دار، در دار، دارای یک دسته بلند، دو دسته بلند در طرفین، دسته های ثابت یا جداشونده و…
بخوان  بایگانی‌ها نانو تکنولوژی نانو فناوران اسپادان | 1biti

از وسایل مورد نیاز هر آشپزخونه ای که به نظر من خیلی واجب و ضروری هم هست قابلمه می باشد.قابلمه ها جنس های مختلفی دارند که بهترین و با کیفیت ترین آنها تفلون می باشد. من سرویس قابلمه تفلون جهیزیه ام رو از همین سایت خریداری کردم و سالها است استفاده می کنم و خیلی راضیم. یکی از مهمترین ویژگی های سرویس پخ و پز تفلون را باید “نچسب” بودن آن معرفی کرد. یکی از مواردی که استفاده از ظروف مسی را سخت کرده است این است که.

طرز استفاده تابه گریل

گرانیت ترکیبی از سرامیک و تفلون می باشد که مزایای آن از هر دوی تفلون و سرامیک بیشتر است. چرا که گرانیت از سرامیک نچسب تر و از تفلون ضد خش تر است. داشتن ظرف تفلون با کیفیت یکی از ضروریات هر آشپزخانه‌ای است.

مزایای پخت و پز در تابه های دو طرفه تفلون گرانیتی