روند تغییر قیمت سری گلکسی اس سامسونگ از ابتدا تا کنون

گوشی های موبایل سری می (Mi) بسیاری از ویژگیهایی که کاربران حرفهای انتظار دارند را در خود جمع کردهاند.در میان لیست جدیدترین گوشی شیائومی از سری می، نام گوشی می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) به عنوان اخرین مدل گوشی شیائومی دیده میشود. افرادی که به صورت حرفهای عکاسی میکنند، از اهمیت لنز اطلاع دارند. این فروشگاهها در هر استانی از این کشور وجود دارند. اخبار جدید حاکی از آن است که به تازگی بیشتر از هزار فروشگاه در کشور چین افتتاح شده است که با احتساب فروشگاههای گذشته، تعداد آنها به بیش از دو هزار فروشگاه رسیده است. ضمنا برای افرادی که طرفدار نمایشگر تمام صفحه هستند نیز همانطور که در مطلب اشاره شد شیائومی ردمی ۶ پرو نخستین گوشی ارزان قیمت این شرکت است که از تکنولوژی نمایشگر کم حاشیه بهره می برد و با قیمت کمتر از هزار یوان معرفی شده است. این گوشی از یک باتری بزرگ ۷ هزار میلی آمپر ساعتی همراه با سیستم شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده میکند.

بررسی گوشی شیائومی

از ویژگیهای بسیار کاربردی سری دستبندهای هوشمند نیز میتوان به توانایی بررسی الگوی خواب افراد و نشان دادن ضربان قلب، دارا بودن GPS و زیبایی، نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه به عنوان زیور آلات اشاره کرد. برخی از ویژگیهای ساعتهای هوشمند آمازفیت شامل توانایی شمارش مسافت طی شده و یا ضربان قلب در هنگام پیادهروی، دارا بودن صفحه نمایش لمسی با رزولوشن بالا، باتریهایی با قابلیت نگهداری شارژ بالا و قابلیت شارژ مجدد این باتریها میباشد. توجه داشته باشید که پاورها نیز احتیاج به شارژ شدن دارند. افرادی که قصد خرید یک گوشی مطلوب، با کیفیت و خوش قیمت را دارند باید به لیست گوشیهای شیائومی در فروشگاه لیپک سر بزنند. شاید برای برخی، هنوز مفهوم زنجیرهی زیست محیطی شیائومی ناشناخته باشد و یا افرادی معانی و مفهوم متفاوتی از مفهوم واقعی آن در ذهن خود داشته باشند و تصور شود که برخی برندها و محصولات تقلبی، خود را جزئی از برند شیائومی معرفی میکنند تا به گونهای جایگاه بالاتر و در نتیجه فروش بیشتری بدست آورند، ولی واقعیت این نیست.

بزرگترین بخش محصولات این شرکت مربوط به موبایل شیائومی است. این محصولات با اتصال به سیستم های رایانه ای و نمایشگر ها امکان ارتباط مستقیم با بازی ها و درک هر چه بهتر و لذت بخش تر صحنه های فیلم و بازی توانسته است مخاطبین بسیار زیادی را جذب کند. در میان رده ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند. این ویژگی باعث دشواری در استفاده از سنسور اثر انگشت برای امنیت گوشی میشد. در قسمت پشتی ماژول دوربین به صورت مربع شکل با برجستگی اندک قرار گرفته و دارای 3 لنز و فلش عکاسی می باشد، همچنین حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی دستگاه قرار دارد. سنسور اثر انگشت کلید پاور است و عملکرد تقریباً خوبی دارد. در گذشته در بین اکثر افراد، برند شیائومی بیشتر راجع به گوشی هوشمند مطرح بوده است اما امروزه تقریبا همه مردم، اطلاعات نسبی را در مورد محصولات متنوع شیائومی در اختیار دارند.

بخوان  خبر ترسناک درباره آمادگی برای انقلاب رباتها 1 بیتی

در مورد تفاوت گوشیهای هوشمند شیائومی با دیگر برندهای پر قدرت، میتوان گفت زمانی که تمام شرکتهای تولید اسمارتفون، گوشیهای خود را نهایتاً با لنز 16 مگاپیکسل تولید میکردند این شرکت، اولین گوشی میان رده جهان را با لنز 48 مگاپیکسلی معرفی کرد و یک سال بعد با بکارگیری لنزهای 64 و 108 مگاپیکسلی در گوشیهای خود، بازهم برای اولین بار در جهان توانست سهم بزرگی از فروش این نوع کالا را از آن خود کند. اما با گذشت زمان، نه تنها اولین محصولات شیائومی با قیمت مناسب و کیفیت بسیاری ارائه شدند بلکه پس از آن نیز شیائومی در سال 2012 با معرفی گوشی هوشمندMi 2 توانست ادعا کند که تنها در طول یک سال پس از تولید این محصول با کیفیت و ارزان قیمت، حدود 10 میلیون از آن به فروش رفته است! قویترین نسخه گلکسی اس 10 دارای ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیرهسازی است که تاکنون روی هیچ گوشی دیگری دیده نشده است.

گوشی سامسونگ سری اس

از بارزترین ویژگیها میتوان به حسگر اثر انگشت، پردازندههای فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیسلاک اشاره کرد. گلکسی دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب است و به جای اندروید 12 معمولی، که با برخی ترفندهای خاص از صفحه نمایش های تاشو پشتیبانی می کند، اندروید 12L را اجرا می کند. هر دو مدل هنوز از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کنند ، اگرچه اکنون به صورت پویا تنظیم شده اند . اندروید یک سیستم عامل برای موبایل های است که از 13 سال پیش توسط گوگل توسعه پیدا کرده و اکنون گوشی های شیائومی از اندروید 12 و اندروید 13 استفاده میکنند. این محصول مشابه مدل قبلی خود از صفحه نمایش با رزولوشن 480 در 800 پیکسل استفاده میکند. همچنین اکثر محصولاتی که توسط این کمپانی ساخته شده از ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار میباشند که به عنوان کپی یا مشابه محصولات دیگر برندها شناخته نمیشود!

بخوان  افزایش سرعت اینترنت با انجام چند کار ساده (آموزش گام به گام) 1 بیتی

در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه فونر موبایل شیائومی داشته باشند. از جمله تفاوتهای فروش محصولات شیائومی با سایر برندها در این است که حاشیهی سود حاصل از فروش مصولات این برند بر طبق قانون مشخص شده و حدود ۵ درصد است؛ بنابراین طبق این روند، سود حاصل از فروش گوشیهای هوشمند و انواع محصولات دیگر شیائومی، هر سال دچار روند افزایشی نمیشود و مدیر عامل شیائومی اعلام کرده است که این قانون برای همیشه خواهد بود و همه انواع محصولات را در بر میگیرد؛ این موضوع خبر بسیار خوبی برای طرفداران شیائومی است.

موبایل شیائومی

تنوع بالای موبایل های شیائومی که در زیر برند های ردمی، پوکو و بلک شارک هم موبایل های هوشمند خود را عرضه میکند، باعث شده کاربرانی که قصد خرید گوشی های شیائومی را دارند بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. اولین موبایل شیائومی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش میرسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده میشود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه میکند. شیائومی بر خلاف تمام برندها توانست دو ویژگی قیمت پایین و کیفیت بالا را که تاکنون، برندی قادر به کنار هم قرار دادن آنها به طور قابل ملاحظهای نبوده، کنار هم بگنجاند. اما باز هم قیمتی مناسبتر در مقایسه با گوشیهای هوشمند هم رده دارند و از آن جمله میتوان به MI Note10 که بالاترین رده گوشیهای هوشمند شیائومی در سال 2020 بود، اشاره کرد.

بخوان  ادامه تحصیل رادیولوژی در خارج می‌تواند آینده‌ی کاری شما را تضمین کند نکست ابرود | 1biti

تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند، در طراحیهای منحصر به فرد و ویژگیهای خاصی است که با نام آمازفیت شناخته میشوند و به طور خارق العادهای نظر افرادی که علاقه به این نوع محصولات دارند را به خود جلب میکند. این شرکت محصولات منحصر به فرد دیگری نظیر هدفونهای ورزشی و محصولات در ارتباط با ورزش و یا دستگاههای پوشیدنی را تولید میکند. سری پرچمداران MI که قیمت و کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی را داراست. متاسفانه سامسونگ از خود بیخود شد و برای نسل بعد از چندین دستگاه با طراحی و مشخصات کاملا متفاوت پرده برداشت که البته همه آنها برند Galaxy S 2 را با خود داشتند. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد. در مورد فضای ذخیره سازی، طیف گلکسی S22 باید گزینه های ذخیره سازی بیشتری را برای افراد ارائه دهد.

لوازم جانبی گوشی

استفادهی شیائومی از سختافزارهای باکیفیت، از جمله ماژول دوربین، یکی نمونههای نشان دهنده آن است؛ همه گوشیهای هوشمند شیائومی، از جمله ردههای پایین آن، همیشه از یک دوربین عالی برخوردار هستند. به طور کلی گوشیهای شیائومی عملکرد خوبی را در اختیار مشتریان قرار میدهند و با توجه به امکانات پیشرفته و به روز از قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند. از نظر ظاهری در مقایسه با نسخه های پیشین تغییرات زیادی را احساس نخواهید کرد اما تمامی تغییرات کوچکی که انجام شده در راستای بهبود سرعت و تجربه کلی کاربر بوده و به وضوح می توان این مورد را مشاهده کرد. گوشیهای ردمی طوری طراحی شدهاند که ویژگیهای بسیار زیادی را در مقابل قیمتهای بسیار مناسب داشته باشند تا هر قشری از جامعه توان خرید آن را داشته باشد؛ از بین تمام گوشیهای سری ردمی، میتوان به Redmi Note 8 pro اشاره کرد که با وجود اینکه پس از آن، گوشیهای دیگری ارائه شد، اما این گوشی از نظر کاربران بسیار مورد توجه قرار گرفت و هنوز هم میتوان گفت به دلیل نسبت قیمت مناسب و کیفیت بالای آن، گل سرسبد ردمیهاست.

بررسی گوشی سامسونگ