رویای Spotify HiFi هنوز زنده است، زیرا پلتفرم قصد دارد روزی کاری “بی نظیر” انجام دهد

سودرستروم ادامه می دهد که Spotify می خواهد با HiFi کاری “بی نظیر” انجام دهد و “بی جهت خود را کالایی نکند”[doing] کاری که بقیه انجام می دهند». وقتی از سودرستروم در مورد تاریخ مورد انتظار راه اندازی و پشتیبانی از صدای فضایی پرسیده شد، سفت و سخت صحبت کرد. در آینده یک «تجربه بدون ضرر Spotify HiFi» وجود خواهد داشت، با این حال، این تمام چیزی است که رئیس مشترک مایل بود فاش کند.

اگر تسلیم شده باشید، هیچکس نمی تواند شما را سرزنش کند Spotify HiFi همیشه تبدیل به یک چیز می شود. شده است دو سال از زمان اعلام اولیه. با این حال، همه امیدها از بین نمی رود زیرا سرویس استریم اخیراً تأیید کرده است که هنوز روی سطح صوتی با وضوح بالا کار می کند.

به نظر می رسد این پلتفرم بیشتر به افزایش کتابخانه رسانه ای خود نسبت به ارائه HiFi علاقه مند است. Spotify محتوای پادکست خود را به طور تصاعدی افزایش داده است در کنار رونویسی های بلادرنگ همچنین، فید کتاب صوتی دارای یک ویژگی پیش نمایش جدید است که کاربران می توانند قبل از خرید به مدت پنج دقیقه به یک کتاب گوش دهند. همه اینها و هنوز هیچ صدایی با وضوح بالا، حداقل به زودی. ما از Spotify پرسیدیم که آیا می‌تواند در مورد سطح HiFi خود – اصلاً چیزی به ما بگوید. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

نظر سودرستروم در مورد نیاز به انطباق با یک صنعت در حال تغییر، مسلماً گویاترین در کل این تبادل است، زیرا نمادی از حرکت های اخیر شرکت است. اگر به این موضوع فکر کنید، سنجاق کردن تاخیر Spotify HiFi به دلیل عدم تمایل به کپی کردن سایر پلتفرم‌ها بسیار طعنه آمیز است. برای شروع، سرویس استریم است در حال حاضر در حال اجرای یک طراحی مجدد برای برنامه تلفن همراه خود که از TikTok الهام گرفته است. اکنون از یک فید اکتشاف عمودی به عنوان راهی برای تشویق مردم به بررسی جدیدترین آهنگ‌ها یا پادکست‌های محبوب استفاده می‌کند. شما حتی Spotify دارید که فناوری OpenAI را در خود گنجانده است ویژگی جدید دی جی برای شبیه سازی یک دی جی رادیویی واقعی در حالی که این افزودنی ها عالی هستند و همه چیز را انجام دهید کاربران واقعاً تجربه TikTok را می خواهند و هوش مصنوعی مولد؟ از آنچه ما دیده ایم، نه واقعا.

بخوان  ناسا ارتباطات لیزری را به ماه می‌برد

این خبر از سوی رئیس مشترک اسپاتیفای منتشر شده است گوستاو سودرستروم که برای مصاحبه نشست (در برگه جدید باز می شود) در پادکست TheVerge، رمزگشا. تأیید وجود HiFi تقریباً تنها پاسخ مستقیمی بود که او داد زیرا بقیه پاسخ‌ها در بهترین حالت مبهم بودند. به گفته سودستروم، دلیل طولانی شدن این ردیف این است که «صنعت تغییر کرد و [Spotify] مجبور به انطباق بود، اما بیشتر توضیح نمی دهد. او به هزینه های فای اشاره می کند و با برچسب های موسیقی به عنوان دو عامل اصلی تأخیر سروکار دارد، و باز هم توضیح بیشتری نمی دهد.



منبع