رکورد بارفیکس روی هلی کوپتر شکسته شد + فیلم

با این حال رکورد ثبت شده آرجن نیز مدت زمان زیادی دوام نیاورد و استون برونی، یوتیوبر فعال با انجام ۲۵ حرکت بارفیکس، رکورد آرجن را جابجا کرد. در ویدئویی که توسط رکورد‌های گینس منتشر شده است تلاش چند دقیقه‌ای این دو ورزشکار را به تصویر می‌کشد. رکورد‌های گینس با انتشار این ویدئو در شرح آن نوشت: «این پسرها، بیشترین بارفکیس به صورت آویزان از هلی کوپتر را انجام دادند. چه کسی می‌تواند چنین رکوردی از خود بر جای بگذارد؟»

بنا به گزارش GWR، استُن برونی و آرجِن آلبِرز که هر دو اهل هلند هستند این رکورد را در آنتوِرپ بلژیک ثبت کردند. در ابتدا آرجن در حالی که از هلی کوپتر آویزان بود ۲۴ حرکت بارفیکس را در مدت زمان ۱ دقیقه انجام داد. او رکورد قبلی را که ۲۳ حرکت بود و توسط رومن صحرادیان ارمنی به ثبت رسیده بود شکست.


آیا تابحال فردی را که از هلی کوپتر آویزان شده در حال انجام بارفیکس دیده اید؟ به نظر غیرممکن و وحشت انگیز است، اما نه برای دو یوتیوبر بدنساز هلندی که با انجام بیشترین بارفیکس حین آویزان شده از هلی کوپتر، یک رکورد به نام خود در گینس ثبت کردند.

بیشتر بخوانید


بنا به اعلام رکورد‌های گینس این دو جوان ۱۵ روز برای پیداکردن یک هلی کوپتر و تمرین برای ثبت این رکورد تلاش کردند. آن‌ها قبل از پیدا کردن هلی کوپتر از لوله‌های PVC معلق آویزان شده در هوا توسط طناب برای شبیه سازی حرکات روی یک هلی کوپتر استفاده می‌کردند. آن‌ها در روز‌های آخر پایه‌ها را بالاتر برده و روی لوله‌های با قطر ضخیم‌تر تمرین می‌کردند.

بخوان  دستگاه پخش هوای پوشیدنی برنده جایزه نوآوری نمایشگاه CES ۲۰۲۳



منبع