زوم به زودی بسیار مفیدتر و قدرتمندتر می شود

تغییرات جزئی بیشتر بر تغییرات کیفیت زندگی متمرکز است. به خصوص Zoom Rooms رابط کاربری متفاوتی خواهد داشت. این برنامه «فونت‌های بزرگ‌تر، رنگ‌های واضح‌تر و طرح‌بندی بهتر» را به کار می‌گیرد تا جنبه‌های خاصی مانند برنامه جلسه را راحت‌تر ببینید. نمایشگرها در جلسه اتاق‌ها دوباره طراحی می‌شوند تا طرح‌بندی بهتری داشته باشند تا اعلان‌ها و پنجره چت درون جلسه جلوی دید را نگیرد.

با شروع جلسات Zoom، یک نامگذاری جدید برای تفسیر زبان اشاره وجود خواهد داشت. یک میزبان می تواند چندین شرکت کننده را در یک جلسه انتخاب کند تا از طریق یک مترجم زبان اشاره برای کسانی که به آن نیاز دارند صحبت کنند. به نوبه خود، مردم می توانند انتخاب کنند که کدام یک از مترجمان را می خواهند تماشا کنند.

مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید به Zoom می‌آیند تا خدمات خاصی را گسترش داده و استفاده از برخی خدمات موجود را آسان‌تر کند تا در حالت ایده‌آل، ارتباطات بهتری را تقویت کند.

Workspace Reservation که در اصل منحصر به برنامه دسکتاپ است، راه خود را به دستگاه‌های iOS و Android باز خواهد کرد. با استفاده از این ابزار، می توانید منابع و فضاهای کاری را در محل رزرو کنید. به نظر می‌رسد که تمام ابزارهای دسک‌تاپ اصلی از جمله پیشنهادهای شخصی‌شده برای مکان‌ها از هوش مصنوعی و پرسش‌نامه‌های کاربر در تلفن همراه وجود خواهند داشت.

همچنین باید به روند نگران کننده ای اشاره کنیم که اخیراً کاربران زوم توسط وب سایت های مخرب هدف قرار گرفته اند. حتما بررسی کنید پوشش اخیر TechRadar از این کمپین های بدافزار تا بتوانید ایمن بمانید

بخوان  شک دانش به ادعای سقوط یک شهاب سنگ روی یک خانه‌



منبع

Apple CarPlay اکنون در Zoom نیز پشتیبانی می‌شود و به افراد امکان می‌دهد هنگام رانندگی از طریق کنترل‌های CallKit وارد جلسات شوند یا به برنامه روزانه خود نگاه کنند. اگرچه، ما قویاً توصیه می کنیم برنامه سفر خود را در Mid-Drive بررسی نکنید. لطفا صبر کنید تا پارک شوید

و آخرین به‌روزرسانی بزرگ Zoom One، Zoom Whiteboard Plus است. را نسخه پایه ابزار به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا روی یک تخته وایت برد دیجیتال طراحی کنند تا ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. Whiteboard Plus سه ویژگی جدید اضافه می کند: جداول برای کمک به سازماندهی افکار یک تیم، نقشه ذهنی برای ایجاد نمودارهای جریان برای سازماندهی بیشتر، و @ منشن برای برچسب زدن افراد خارج از جلسه.

تغییرات کیفیت زندگی

بخش عمده‌ای از ویژگی‌ها به Zoom One، پلتفرم خدمات این شرکت که «انواع مختلف» را گرد هم می‌آورد، خواهد آمد [company] ابزار» در یک بسته.